Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?

Data: 2009-07-10 21:08:06
Autor: kredytywkarpaczuWYTNIJTO
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
marzec 2008 składam wniosek o kartę Millenium Gold limit 33.000zł
pani proponuje rachunek premium który będzie darmowy bo zobowiązania
kredytowe >= 30.000zł
teraz millenium od 1 sierpnia jako jedyne zwolnienie daje saldo
średniomiesieczne 5000zł i cofa pozostałe zwolnienia. W umowie
coś sobie naskrobali że będą sobie pobierać spłatę z konta osobistego

Co więcej, gdy próbowałem spłacać kartę bezpośrednio na rachunek
karty to najbezczelniej cofnęli wpłatę do banku z którego płaciłem
oczywiście po to aby zmusić mnie do korzystania z konta osobistego
i od sierpnia wyłudzać 15zł (o których nic nie było mowy gdy brałem
kartę).

wnioski: Bank próbuje oprócz spłat karty wymusić na mnie pozostawienie rachunku osobistego po to aby wyłudzać za jego prowadzenie 15zł
a na infolinii słyszę bezczelną odpowiedź że jak mi się nie podoba
to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy zł)

w Multibanku podobne chamstwo: taryfa active aquarius limity obrotu
podniesione po to aby wyłudzić prawie 50zł opłaty, nawiasem mówiąc
wykonałem te podniesione limity obrotu, a opłatę i tak ukradli (bo jak inaczej łagodniej nazwać takie postępowanie?!) na prośbę o zamknięcie
aquariusa lub przekształcenie go w inny bezpłatny rachunek, dostałem
tzw. "propozycje nie do odrzucenia" jak sie nie podobają opłaty,
to prosze zamknąć kartę kredytową i spłacić kilkudziesięciotysięczne
zadłużenie. Jedyne co utargowalem to zmiana taryfy na mniejszą, ale i tak
będą próbowali co miesiąc wyłudzać 20zł a ja będę się musiał z nimi szarpać
składac reklamacje i odzykiwać kradzione mi co miesiąc 20zł

Czy jest na te złodziejstwo jakaś metoda? Czy pomoże coś skarga w KNF?

czy jest szansa na wpisanie do rejestru klauzul niedozwolonych
zapisu o zakazie podwyższania opłat za rachunki osobiste powiązane
z kartą kredytową do czasu zakończenia umowy kredytowej?

Data: 2009-07-10 12:20:55
Autor: Tomek z Wawy
On 10 Lip, 21:08, kredytywkarpaczuWYTNI...@op.pl wrote:

Czy jest na te złodziejstwo jakaś metoda? Czy pomoże coś skarga w KNF?

Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
na te kilkaset złotych opłat Cię stać, więc nie marudź tylko płać, a
jak się żyje ponad stan to się potem mamrocze tu i tam, że wszyscy są
złodzieje. Nikt nie obiecywał nigdy mi w żadnym banku, że zawsze
będzie wszystko za darmo, w związku z tym regularnie zmieniam
banki..Tylko mam o tyle łatwiej, że nie zaciągam kredytów bez sensu..

Data: 2009-07-10 21:40:50
Autor: Mithos
Tomek z Wawy pisze:
Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

--
Mithos

Data: 2009-07-10 13:08:06
Autor: Tomek z Wawy
On 10 Lip, 21:40, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Tomek z Wawy pisze:

> [...]
> na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

czytaj uważnie, napisane było: "jak mi się nie podoba

Data: 2009-07-10 22:13:18
Autor: kredytywkarpaczu
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
czytaj uważnie, napisane było: "jak mi się nie podoba
to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy
zł) "

koryguję: spłacić kilkadziesiąt tysięcy zł i przez to ograniczyć sobie
pulę GP --

Data: 2009-07-10 22:10:19
Autor: kredytywkarpaczu
Tomek z Wawy pisze:
> Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
> na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

Tomek z Wawy zapewne miał na myśli albo odsetki albo ubezpieczenia.

karta kredytowa prawie nigdy nie ma zupełnie darmowego grand periode
gdyż jeśli ktoś wykorzystuje cały grand periode, z reguły w większości
banków zapłaci za tzw."ubezpieczenia" jakiś ułamek procenta limitu, np. 0,40% albo 0,36% co od kilkudziesieciotysięcznego limitu daje np. 100zł

Tomek z Wawy myśli zatem i kalkuluje zupełnie słusznie, że a jeśli ktoś spłaca minimalnie i płaci kilkaset zł odsetek, to stać
go i na dodatkowe 15zł. A jeśli nawet jedzie na GP, to płaci ubezpieczenia
a jeżeli kogoś stać na ubezpieczenie, to stać go i na dodatkowe 15zł za
prowadzenie niepotrzebnego mu rachunku osobistego premium millenium

praktykowany i polecany przeze mnie wyjątek, to korzystanie z karty w systemie 29+2/28+2 dni, czyli spłacanie dzień przed końcem okresu, aby system naliczył ubezpieczenia od zerowego salda. W ciągu 2 miesiecy
nazbiera się w sumie 57 dni (i to nawet w bankach dających tylko 54 dni
czy 52 dni GP), a ubezpieczenia się nie płaci ani złotóweczki. --

Data: 2009-07-10 23:01:43
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000df2.4a57a02bnewsgate.onet.pl...

[...]

    Oświecę Cię, że takie ubezpieczenia to się w tracie starania o kartę, w ostateczności po otrzymaniu karty natychmiast likwiduje.

Data: 2009-07-10 14:13:51
Autor: witek
kredytywkarpaczuWYTNIJTO@op.pl wrote:

czy jest szansa na wpisanie do rejestru klauzul niedozwolonych
zapisu o zakazie podwyższania opłat za rachunki osobiste powiązane
z kartą kredytową do czasu zakończenia umowy kredytowej?

na jak ktoś z karty kredytowej korzysta jak z kredytu to sie nie dziwie, ze takie klocki wchodzą.
Weź kredyt, spłać kartę i zamknij.

Data: 2009-07-10 21:33:43
Autor: kredytywkarpaczu
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
na jak ktoś z karty kredytowej korzysta jak z kredytu to sie nie dziwie, ze takie klocki wchodzą.
Weź kredyt, spłać kartę i zamknij.

co prawda do wspomnianej przez MarkaZ kwoty 666.000 jeszcze mi ciut brakuje, ale  ja wolę kredyt bezodsetkowy od (nawet) niskoodsetkowego dlatego nie chcę spłacać tej karty kredytem gotówkowym

aqrat jade na okresie bezodsetkowym ale nabrałem tych
kart od cholery i trochę i nie mam gdzie przenieść tego
limitu bo wszystkie banki które miały ochotę mnie poznać
już mnie poznaly i dały tyle ile im regulamin pozwolił.

a wskutek "ulepszeń" prawa podatkowego i "ograniczania
biurokracji" (zniesienie deklaracji PIT5L) nie mogę w
trakcie roku udowodnić że moje tegoroczne dochody są
wyższe od zeszłorocznych wskutek czego do 2 stycznia 2010
raczej nie zwiększę limitu w dotychczasowych bankach.

Data: 2009-07-10 21:12:14
Autor: kredytywkarpaczu
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
żeby było jasne. Nie chodzi o te 15zł ale o zasadę:
nie zmienia się zasad gdy w trakcie gry. Gdybyśmy na początku
umówili sie nawet i na 30zł, płaciłbym te 30zł bez szemrania.
Ale umówiliśmy się na zero a oni teraz próbują wyłudzi pieniądze
które im się nie należą. I dla zasady zamierzam walczyć z takim
złodziejstwem!

Data: 2009-07-10 14:14:52
Autor: witek
kredytywkarpaczu@op.pl wrote:
[...]

A ktoś się z tob umawiał, że opłaty sie nie zmienią?

Data: 2009-07-10 22:56:22
Autor: MarekZ
Użytkownik <kredytywkarpaczuWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000dcc.4a579196newsgate.onet.pl...
[...]

Otworzyłeś kartę powiązaną z rachunkiem osobistym. To zawsze jest błąd. Rachunek zawsze mogłeś otworzyć sobie dodatkowo, a kartę powiązaćz innym rachunkiem technicznym. Zawnioskuj o zmianę rachunku powiązanego z kartą na rachunek techniczny. Nie wiem co Mille zrobi. Jeśli odmówi zamykaj kartę i otwieraj następną. Przenosi Mille karty obecnie, bo dzis przeniosłem kolejną.

[...]

Nikt nic nie wymusza, wybrałeś wariant powiązania karty z kontem osobistym i bank z tego korzysta.

[...]

Szczerze mówiąc dziwi mnie to co napisałeś. Zamknij rachunek Aquarius. Czy też wybrałeś wariant karty powiązany z kontem osobistym? To wtedy najpierw odepnij kartę od rachunku.

czy jest szansa na wpisanie do rejestru klauzul niedozwolonych
zapisu o zakazie podwyższania opłat za rachunki osobiste powiązane
z kartą kredytową do czasu zakończenia umowy kredytowej?

Ja nie widzę takiej szansy.

Data: 2009-07-10 23:07:17
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h389tc$5pi$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

    Jak ja likwidowałem konto w millennium jakieś 1,5 roku temu, to taka sztuczka (przepięcie karty na rachunek techniczny) bez problemu się udała. Co prawda początkowo był opór materii, ale gdy wypowiedziałem kartę razem z rachunkiem, po 3 dniach był telefon, że kartę bezpłatnie mi przedłużą i nie robili już żadnego problemu aby była ona powiązana z kontem technicznym. Co ciekawe korzystając obecnie z loginu, który otrzymałem otwierając ROR mam podgląd na kartę i jej transakcje.

Data: 2009-07-10 23:46:04
Autor: Paweł
Jak walczy� ze z�odziejstwem Multibanku oraz Millenium?
kredytywkarpaczuWYTNIJTO@op.pl wrote:

W umowie coś sobie naskrobali że będą sobie pobierać spłatę
z konta osobistego.

zerknij na klauzule zabronione nt. splaty kredytu 1145 i 1146.
jesli nie aplikuja sie do kredyt na karcie, to mozna zglosic
do uokiku i sprawa szybko wyladuje w sadzie. ewnetualnie zamknij
ta karte i skoncz sie uzerac z tymi portugalami :)

Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?