Jak we Wrocławiu

Data: 2009-04-21 12:46:24
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
Jak we Wrocławiu
O zasiłku dożywotnim 750 euro w Niemczech nie będę lepiej pisał.

Ty tak na poważnie??

JB

Data: 2009-04-21 15:56:11
Autor: boukun
Jak we Wrocławiu

Użytkownik "Jan Krystyna Brzechwa" <year1984@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gskf6v$bai$1inews.gazeta.pl...

O zasiłku dożywotnim 750 euro w Niemczech nie będę lepiej pisał.

Ty tak na poważnie??

JB

Ja tak miałem prze blisko 10 lat, dopóki mnie nie wypierdolili z Niemiec..., znaczy i tak dążyłem do tego, żeby mnie wypędzili, bo wprowadzili reformę, że zrównali Arbeitslosenhilfe (zapomogę dla bezrobotnych) z Sozialfilfe (zapomoga socjalna) na 350 euro i mi by się nie opłacało tam siedieć...

boukun

Jak we Wrocławiu