Jak wejść do Biosu – Toshiba L700

Data: 2013-05-11 07:47:35
Autor: $heikh el $hah
Jak wejść do Biosu – Toshiba L700
Podczas uruchamiania nie ma wiadomości, jaki klawisz wcisnąć, a Esc, F1, F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-11 08:25:34
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-05-11 07:47, $heikh el $hah pisze:
Podczas uruchamiania nie ma wiadomości, jaki klawisz wcisnąć, a Esc, F1,
F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu
nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

No i z tego co wygooglałem, sporo osób ma ten problem, a solucji dla mnie brak.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-11 08:29:28
Autor: $heikh el $hah
[...]

Jeśli odgrywa to jakieś znaczenie, to jest to Toshiba SATELLITE L750D.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-11 10:13:30
Autor: Janek Wlodak

"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> schrieb im Newsbeitrag news:518de548$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wciskasz F12 i włączasz lapka. Jak pokaże sie Toshiba Leading Innovation puszczasz F12

Data: 2013-05-11 10:15:03
Autor: Janek Wlodak
[...]

Aha, no i reszte ustawień robi się z OS programem HWSetup

Data: 2013-05-11 10:37:18
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-05-11 10:15, Janek Wlodak pisze:

[...]

Chodzi mi o reinstalowanie, czyli tylko zmianę bootowania. Ale jak się uda, to dzięki za informacje.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-11 14:01:16
Autor: $heikh el $zhah
[...]

Zadziałało, ale z jakiegoś powodu reinstalacja się nie powiodła i skończyło się na kupnie nowego laptopa...
17,2" i ogólnie lepszy (choć już trzecia Toshiba) tylko ten cholerny Windows 8...
Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

Data: 2013-05-11 05:33:28
Autor: Szymon von Ulezalka
Jak wej do Biosu - Toshiba L700
Zadziaao, ale z jakiego powodu reinstalacja si nie powioda i
skoczyo si na kupnie nowego laptopa...
17,2" i oglnie lepszy (cho ju trzecia Toshiba) tylko ten cholerny
Windows 8...

co jest zlego z win 8?

Czy oni tak ju maj, e co drugi system musi by beznadziejny?

brednie

Data: 2013-05-12 00:51:48
Autor: Olaf Frikiof Skiorvensen
Jak wej do Biosu - Toshiba L700
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 May 2013 05:33:28 -0700 (PDT)  dosza do mnie wiadomo
<d1f45700-a28b-4ca2-870b-f4796878ce47@g9g2000vbl.googlegroups.com>  od Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com>  :
[...]

Domylnie wczony hybrid shutdown, dziki czemu mona sobie narobi w
systemie plikw niezego burdelu.
Brak info o wymieceniu plikw do wirtualstore(dotyczy te windows 7),
to wprawdzie dotyczy starych aplikacji, ktre trzymaj co w program
files, ale informowa by mogo.

Czy oni tak ju maj, e co drugi system musi by beznadziejny?

brednie

Teraz wypuszcza si kalekie systemy aby userzy je do koca
przetestowali, zgaszanie bdw i instalacja poprawek dziaaj
automatycznie.
--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

Data: 2013-05-11 15:18:54
Autor: marfi
Użytkownik "$heikh el $zhah" <szeikh.el.shah@gmail.com> napisał w wiadomości news:518e330c$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
Windows 8...
Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

  A ja mam wrazenie że W8 wcale nie jest beznadziejny jezeli tylko poswięci mu się kilka dni :)

--
marfi

Data: 2013-05-11 15:32:51
Autor: $heikh el $zhah
W dniu 2013-05-11 15:18, marfi pisze:
[...]

Może jest szybki (trudno ocenić, bo i laptop znacznie lepszy niż poprzedni), ale ja bym tego nie chciał nawet na smartonie. Jednak zobaczymy. Może ogarnę.

Data: 2013-05-12 00:27:46
Autor: Olaf Frikiof Skiorvensen
Jak wej do Biosu ? Toshiba L700
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 May 2013 15:18:54 +0200  dosza do mnie wiadomo <518e459d$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
 od "marfi" <marfi@bb.onet.pl>  :
Uytkownik "$heikh el $zhah" <szeikh.el.shah@gmail.com> napisa w wiadomoci news:518e330c$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
Windows 8...
Czy oni tak ju maj, e co drugi system musi by beznadziejny?

 A ja mam wrazenie e W8 wcale nie jest beznadziejny jezeli tylko poswici mu si kilka dni :)

Nie warto, kafle mona mie za darmo nawet w XP:
http://omnimo.info/
--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

Data: 2013-05-11 15:37:01
Autor: qwerty
Użytkownik "$heikh el $zhah"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:518e330c$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

Nigdy tak nie było.

Data: 2013-05-11 19:16:15
Autor: $heikh el $zhah
W dniu 2013-05-11 15:37, qwerty pisze:
Użytkownik "$heikh el $zhah"  napisał w wiadomości grup
Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

Nigdy tak nie było.

Trudno jest teraz oceniać np. Win 98. Ale dalej już łatwiej: Xp. Zwista. Win7. Win8.

Data: 2013-05-11 19:23:44
Autor: qwerty
Użytkownik "$heikh el $zhah"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:518e7cdf$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
Trudno jest teraz oceniać np. Win 98. Ale dalej już łatwiej: Xp. Zwista. Win7. Win8.

Zgubiłeś w chuj Windowsów...
XP->XPx64->Server 2003->XP Pro x64->Windows Fundamentals for Legacy PCs (tego możemy nie liczyć)Vista->Home Server->Server 2008->Seven->Server 2012->Windows 8

Data: 2013-05-11 22:33:34
Autor: $heikh el $zhah
W dniu 2013-05-11 19:23, qwerty pisze:
[...]

Pisałem po prostu o tych preinstalowanych.

Data: 2013-05-11 23:03:12
Autor: $heikh el $zhah
[...]

A jak naprawić ten poprzedni? Hiren's Boot? Czy najpierw próbować z nowo nagraną płytą?

Data: 2013-05-22 12:34:32
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-05-11 23:03, $heikh el $zhah pisze:
A jak naprawić ten poprzedni? Hiren's Boot? Czy najpierw próbować z nowo
nagraną płytą?

"Naprawiłem" i teraz mam dwa, choć różnice między starszym a nowym – wiadomo, ogromne. Natomiast starszy zadziwił mnie szybkością działania po reinstalacji – przejściu z preinstalowanej windy (7 Premium) na 7 Ultimate. Naturalnie w wersjach różnicy bym się nie doszukiwał, tylko w tym, że fabryka dała na pokład co miała.
Jak naprawiłem? Sam nie jestem pewny. Zmieniłem w biosie jedną opcję z bootowania z fast na normal. Bo kolejność bootowania, co jasne, ustawiłem na samym początku. Szkoda, że desktopy powoli chyba zaczynają odchodzić do lamusa...

Jak wejść do Biosu – Toshiba L700