Jak wgrać obrazek na serwer

Data: 2012-01-03 11:17:48
Autor: Mi¶ko
Jak wgrać obrazek na serwer
Witam
Przepraszam ze może pisze nie w temacie, ale na innych grupach z tym zwi±zanym nikt się nie udziela
Mam pytanie
Chce wrzucić na mój serwer obrazek i go pozniej wywołać jako link.
Jak wrzucam bezposrednio to link do obrazka się nie otwiera.
Może kto¶ wie co Ľle robie ??
Dziękuje za porady.
ps. nie chce korzystac z imageshack tylko zeby był bezposrednio na mojej stronie.

Data: 2012-01-03 11:31:24
Autor: zly
Jak wgrać obrazek na serwer
Dnia Tue, 3 Jan 2012 11:17:48 +0100, Mi¶ko napisał(a):

ps. nie chce korzystac z imageshack tylko zeby był bezposrednio na mojej stronie.

Wielko¶ć liter się zgadza ( w tym te z rozszerzenia)? :)
--
marcin

Data: 2012-01-03 11:41:52
Autor: Mi¶ko
Jak wgrać obrazek na serwer
Wielko¶ć liter się zgadza ( w tym te z rozszerzenia)? :)

Tak, wgrałem obrazek do katalogu public_html bezposrednio

http://xxxxxxxx.pl//xxxxx.jpg/

I się nie otwiera

Data: 2012-01-03 12:03:08
Autor: zly
Jak wgrać obrazek na serwer
Dnia Tue, 3 Jan 2012 11:41:52 +0100, Mi¶ko napisał(a):

http://xxxxxxxx.pl//xxxxx.jpg/
I się nie otwiera

O ile to nie literówka, to może wywalić jeden / z linka :) Ten po  .pl --
marcin

Data: 2012-01-03 12:07:37
Autor: Mi¶ko
Jak wgrać obrazek na serwer
http://xxxxxxxx.pl//xxxxx.jpg/
I się nie otwiera

O ile to nie literówka, to może wywalić jeden / z linka :) Ten po  .pl

:) Dobrze jest, tylko tutaj się waln±łem
Wyskakuje mi taki bł±d
403 Forbidden
You don't have permission to access this document.

Data: 2012-01-03 12:09:54
Autor: Mi¶ko
Jak wgrać obrazek na serwer
Już doszłem:)

Po jpg skasowałem "/"

 I działa:)

Data: 2012-01-03 12:30:35
Autor: zly
Jak wgrać obrazek na serwer
Dnia Tue, 3 Jan 2012 12:09:54 +0100, Mi¶ko napisał(a):

Już doszłem:)

khm

 I działa:)

Czyli pierwsza czę¶ć mojej podpowiedzi była prawdziwa :)
--
marcin

Jak wgrać obrazek na serwer