Jak wgrać programy do Symbiana?

Data: 2016-11-18 23:39:13
Autor: radekp@konto.pl
Jak wgrać programy do Symbiana?
Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
Mam telefon (jakaś Nokia N95).

Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
zupełna egzotyka ten Symbian)

Data: 2016-11-19 00:13:20
Autor: Animka
W dniu 2016-11-18 o 23:39, radekp@konto.pl pisze:
Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
Mam telefon (jakaś Nokia N95).

Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
zupełna egzotyka ten Symbian)

Wrzucasz do telefonu z komputera przez bluetooth, albo ściągasz telefonem go jakiegos folderu (najlepiej na kartę pamięci) i instalujesz. Niektórych to nie musisz nawet instalować jak już są w telefonie. Potem wyłączasz telefon i włączasz. Zresztą jakieś komunikaty Ci się pokażą.

--
animka

Data: 2016-11-19 10:41:28
Autor: atm
On 19.11.2016 00:13, Animka wrote:
[...]

Swoja droga ile to juz w ostatnich latach systemow operacyjnych przeminelo z wiatrem.

Data: 2016-11-19 20:25:06
Autor: Animka
W dniu 2016-11-19 o 10:41, atm pisze:
[...]

Odpowiadasz mnie na nie mój post.

--
animka

Data: 2016-11-28 16:22:04
Autor: Tomek
Użytkownik  napisał w wiadomości:

Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
Mam telefon (jakaś Nokia N95).
Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
zupełna egzotyka ten Symbian)

Najlepiej wrzucić na kartę pamięci i zainstalować z pozycji menadżera plików.

Data: 2016-11-29 11:03:39
Autor: radekp@konto.pl
Jak wgrać programy do Symbiana?
Mon, 28 Nov 2016 16:22:04 +0100, w <o1hi2t$5ps$1@node2.news.atman.pl>, "Tomek"
<tomaa33@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

> zupełna egzotyka ten Symbian)

Najlepiej wrzucić na kartę pamięci i zainstalować z pozycji menadżera plików.

I wystarczy w tym menedżerze kliknąć na odpowiedni plik jar czy sis i
zainstaluje tak jak apk na androidzie?

Data: 2016-11-29 19:33:42
Autor: Tomek
Jak wgrać programy do Symbiana?

I wystarczy w tym menedżerze kliknąć na odpowiedni plik jar czy sis i
zainstaluje tak jak apk na androidzie?

Jeśli aplikacja nie jest podpisana i nie wymaga certyfikatu lub złamanego systemu, to tak, wystarczy kliknąć i się zainstaluje.
A ustawieniach aplikacji wybierz: Instaluj wszystko bez sprawdzania online, jakoś tak chyba to leciało.

Jak wgrać programy do Symbiana?