Jak widać

Data: 2011-11-12 21:29:17
Autor: jadrys
Jak widać

Policja też sobie nieźle poczynała w ten "Dzień Niepodległości"

http://wiadomosci.wp.pl/title,Policja-byla-zbyt-brutalna-Zobacz-film-z-zamieszek,wid,13980766,wiadomosc.html?ticaid=1d5ee

Proszę zwrócić uwagę ucharakteryzowanie tego policjanta po cywilnemu... I niech mi ktoś powie że ta rozróba nie była prowokacją czynników wyższych.

Data: 2011-11-12 21:41:29
Autor: boukun
Jak widać

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9mksk$eq2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ta Fundacja Wolność i Demokracja powinna odnaleźć tego skatowanego przez policję człowieka i jeśli jest on akurat przez sąd w trybie 24 godzinnym sądzony, powinni pokazać ten materiał, a on sam powinien policji wytoczyć proces.

boukun

Data: 2011-11-13 11:26:40
Autor: jadrys
Jak widać
W dniu 2011-11-12 21:41, boukun pisze:

[...]

Przede wszystkim ten publicznie zadowolony z pracy policji Miller powinien przeprosić tą ofiarę policji. Tak zwykli postępować ludzie honoru. A odszkodowanie i to co napisałeś powyżej to oczywiście też powinno mieć miejsce. Ale odszkodowanie powinien wypłacić ten co katował tego człowieka a nie podatnik.

Data: 2011-11-19 01:15:37
Autor: boukun
Jak widać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9mlq5$56p$1mx1.internetia.pl...

[...]

Proszę, od razu się tego domyślałem. Najpierw bogu ducha winnego chłopaka skatowali, a potem wydali na niego wyrok..., żeby go zastraszyć...
A teraz walą głupa, że go nie mogli odnaleźć...

boukun

Data: 2011-11-12 21:58:21
Autor: matusm
Jak widaæ

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9mksk$eq2$1node2.news.atman.pl...

Policja te¿ sobie nie¼le poczyna³a w ten "Dzieñ Niepodleg³o¶ci"

http://wiadomosci.wp.pl/title,Policja-byla-zbyt-brutalna-Zobacz-film-z-zamieszek,wid,13980766,wiadomosc.html?ticaid=1d5ee

Proszê zwróciæ uwagê ucharakteryzowanie tego policjanta po cywilnemu... I niech mi kto¶ powie ¿e ta rozróba nie by³a prowokacj± czynników wy¿szych.

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-13 11:25:56
Autor: jadrys
Jak widać
W dniu 2011-11-12 21:58, matusm pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Lubisz ty cytować swojego dawnego szefa...

Data: 2011-11-13 10:00:03
Autor:
Jak widaæ
On Sat, 12 Nov 2011 21:29:17 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 jadrys, nie pieprz. znow bierzesz w obrone bandytow?  nie powiesz chyba, ze ci w kominiarkach to byli mlodzi,
 polscy patrioci walczacy o wolnosc ojczyzny?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-13 11:25:51
Autor: jadrys
Jak widać
W dniu 2011-11-13 10:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Widząc tego katowanego przechodnia przez policjanta w cywilu (ten chlebaczek przewieszony przez ramię świadczy o ucharakteryzowaniu na zwykłego manifestanta) zastanawiam się kto tam był winien. Pachnie to prowokacją na kilometr. Pewnie Tuskowi i ekipie marzy się zaostrzenie prawa do manifestacji przy aprobacie takich jak ty..

Data: 2011-11-13 20:31:49
Autor:
Jak widaæ
On Sun, 13 Nov 2011 11:25:51 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Widząc tego katowanego przechodnia przez policjanta w cywilu (ten chlebaczek przewieszony przez ramię świadczy o ucharakteryzowaniu na zwykłego manifestanta) zastanawiam się kto tam był winien. Pachnie to prowokacją na kilometr. Pewnie Tuskowi i ekipie marzy się zaostrzenie prawa do manifestacji przy aprobacie takich jak ty..

 nie pieprz chlopie. twoje marzenia nie maja odzwierciedlenia
 w rzeczywistosci. popierasz bandytow. powiedz dlaczgo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-14 09:50:55
Autor: jadrys
Jak widać
W dniu 2011-11-13 20:31, "<He®Sk>" pisze:
[...]

WidzÄ…c tego katowanego przechodnia przez policjanta w cywilu (ten
chlebaczek przewieszony przez ramię świadczy o ucharakteryzowaniu na
zwykłego manifestanta) zastanawiam się kto tam był winien. Pachnie to
prowokacjÄ… na kilometr. Pewnie Tuskowi i ekipie marzy siÄ™ zaostrzenie
prawa do manifestacji przy aprobacie takich jak ty..
  nie pieprz chlopie. twoje marzenia nie maja odzwierciedlenia
  w rzeczywistosci. popierasz bandytow. powiedz dlaczgo?

Nie chcesz mówić o faktach, - twoja sprawa. - Widać masz w tym jakiś swój cel.

Jak widać