Jak widać

Data: 2012-07-22 08:31:47
Autor: Trybun
Jak widać
W Izraelu też nie jest życie różami usÅ‚ane.. Ta zaraza  - kapitalizm dziesiÄ…tkuje wszystkie rasy ludzkie na ziemi..

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Izraelczycy-uczcili-pamiec-mezczyzny-ktory-sie-podpalil,wid,14780945,wiadomosc.html?ticaid=1ed98

Tym nie mniej myślę że prawdziwej biedy, podobnej Polsce, mieszkańcy Izraela nie znają.

Data: 2012-07-22 09:18:59
Autor: pluton
Jak widaæ
 Ta zaraza  - kapitalizm
dziesi±tkuje wszystkie rasy ludzkie na ziemi..

To  bardzo dobrze. I tak rozmnazamy sie jak kroliki. Jakby nie zaraza,
to by juz nas bylo ze 12 miliardow.

Nullification

Data: 2012-07-22 13:34:04
Autor: Trybun
Jak widaæ
W dniu 2012-07-22 09:18, pluton pisze:
  Ta zaraza  - kapitalizm
dziesi±tkuje wszystkie rasy ludzkie na ziemi..
To  bardzo dobrze. I tak rozmnazamy sie jak kroliki. Jakby nie zaraza,
to by juz nas bylo ze 12 miliardow.

Niestety - ta zaraza nie zabija - a tylko skazuje wielu na wegetacjê.

Data: 2012-07-22 14:29:28
Autor: pluton
Jak widaæ
> To  bardzo dobrze. I tak rozmnazamy sie jak kroliki. Jakby nie zaraza,
> to by juz nas bylo ze 12 miliardow.

Niestety - ta zaraza nie zabija - a tylko skazuje wielu na wegetacjê.

No to siê zdecyduj: dziesiatkuje czy skazuje na wegetacje ?

Nullification

Data: 2012-07-22 19:08:47
Autor: Wiesiaczek
Jak widaæ
On Sun, 22 Jul 2012 14:29:28 +0200, pluton wrote:

> [...]

Niestety - ta zaraza nie zabija - a tylko skazuje wielu na wegetacjê.

No to siê zdecyduj: dziesiatkuje czy skazuje na wegetacje ?

DziesiÄ…tkuje na wegetacjÄ™, kurwa!

Tylko co dziesiąty nie wegetuje. Dziewięciu wegetuje, i dobrze im tak!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z Francji)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-07-27 20:27:34
Autor: pluton
Jak widaa
> No to sie zdecyduj: dziesiatkuje czy skazuje na wegetacje ?

Dziesi±tkuje na wegetacjê, kurwa!

A moze jednak wegetuje na dziesiatkacje ?

Nullification

Jak widać