Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....

Data: 2012-07-13 21:30:52
Autor: Observatore
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....

...propagandystom z Gazetki dla matolow - GW:)

Trzecia generacja III RP, czyli paltfusy. Krotka ich charakterystyka: http://naszeblogi.pl/30108-nr-0267-trzecia-generacja-iii-rp

Natomiast ..*portal niezalezna.pl znalazła się w czołówce najbardziej
aktywnych serwisów informacyjnych obecnych na portalach społecznościowych. Serwis jako drugi spośród 584 serwisów opublikował w maju największą ilość
artykułów w social media - wynika z analizy portalu 80sec.info przeprowadzonej
w maju..*

Pewnie teraz michnikowszczyzna zacznie ja atakowac, rzucac klody pod nogi..jak
czyni ze wszytkim co dobre lub wartosciowe w Polsce...

http://niezalezna.pl/30947-niezaleznapl-w-czolowce

Data: 2012-07-13 14:41:13
Autor: Marek
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....

Sam padles...w bagno - debilu.

Data: 2012-07-13 21:55:01
Autor: Observatore
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Sam padles...w bagno - debilu.

ja na pewno nie, ale wy siedzicie w bagnie po czubek zakutej lepetyny rasistowskiej Jeszcze przezywacie to co o was napisal Polak, Farciarz...?

Swietnie was rozszyfrowal, zaprzancu i judaszu.

Prawda zawsze jest bolesna....

Data: 2012-07-13 15:08:30
Autor: Marek
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....
On Jul 13, 11:55 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał(a):

> [...]

rasistowskiej Jeszcze przezywacie to co o was napisal Polak, Farciarz...?

Swietnie was rozszyfrowal, zaprzancu i judaszu.

Juz tu bylo paru takich, jak ty - prowokatorow.

Data: 2012-07-13 22:14:19
Autor: Observatore
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Juz tu bylo paru takich, jak ty - prowokatorow.

prowokatorem, to jestescie, ale wy - co wam udowodniono.
Ten wasz komentarz ad personam, pod moim tekstem, tylko potwierdza, kim jestescie.

Data: 2012-07-14 09:06:02
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 13 Jul 2012 22:14:19 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Człowieku, przestań robić z siebie durnia. Każdy wie kim jesteś.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-14 09:05:28
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 13 Jul 2012 22:14:50 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Mój informator miał rację. Potrafisz wykręcać kota ogonem. Tak przy okazji:
skąd znasz tak dobrze język rosyjski?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-14 09:06:23
Autor: Przemysław M.
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....
Dnia Fri, 13 Jul 2012 15:08:30 -0700 (PDT), Marek napisaů(a):

wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisaů(a):

[...]

Mój informator piwiedziaů wprost: to sowiecki agent.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-14 05:02:22
Autor: Grzegorz Z.
Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....
Observatore napisał:

Sam padles...w bagno - debilu.

Prawda zawsze jest bolesna....

Owszem debilu.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-14 09:07:07
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 13 Jul 2012 21:55:01 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ot doczekałes się. Ty sławny agent zajmujesz się pyskówkami na forach
dyskusyjnych.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-14 09:08:37
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 13 Jul 2012 21:30:52 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Żałosny człowieczku, budzisz jedynie politowanie.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Jak widac, ta grupa juz padla. Gratuluje platfusom i....