"Jak wielu sobowtórów Kaddafiego zostało zabitych?" - ciekawe pytanie....

Data: 2011-10-24 13:41:48
Autor: Antenka
"Jak wielu sobowtórów Kaddafiego zostało zabitych?" - ciekawe pytanie....
Jak wielu sobowtórów Kadafiego zostało zabitych?
=====================================
Analizując film video z "zabicia Kaddafiego" rodzą się następujące
refleksje:

1. Na filmach wideo, które rzekomo zrealizowano w Syrcie słońce
oślepiająco świeci, wszędzie unosi się pył... jednakże w rzeczywistości
dzień wcześniej Syrta była zalana [ulewnym deszczem].

2. Na dwóch różnych fragmentach tego samego wideo...widzimy, że
"pułkownik" ma włosy o dwóch różnych kolorach... na jednym fragmencie
video ma on włosy jasnobrązowe, na innym zaś ma czarne włosy.

3. Na jednym z filmów "martwy pułkownik" ma garbaty nos, który wygląda
na złamany w dziwny sposób, na drugim filmie ten mężczyzna jest martwy
a jego nos jest prosty.

4. Na wcześniejszych wideo (z Syrty) jego twarz wygląda na bardzo
młodą a my wszyscy wiemy jak jego twarz jest poorana zmarszczkami.

5. Mówiono, że był postrzelony w nogi i że wykrwawił się na śmierć...
ale ten schwytany "pułkownik" stoi na nogach podczas popychania go i
szturchania. Ponadto dolna część ciała nie nosi śladów krwi.

6. Obnażona górna część ciała "pułkownika" jest młoda bez żadnych
śladów starzenia jak widać na filmie wideo, ale prawdziwy pułkownik
jest w wieku 70 lat. Czy wiecie jak wygląda ciało 70-letniego starca,
zwłaszcza mężczyzny, który spędził całe swe życie na pustyni?
Zwróćcie uwagę na "opadające powieki" i linie zmarszczek na zdjęciu
Kaddafiego (po lewej). Co się stało z "opadającymi powiekami" i
liniami zmarszczek na zdjęciu zabitego mężczyzny (po prawej)?

7. Niektóre z filmów były zrealizowane dzień wcześniej, 19
października (!!!).

8. Według jednej z ich propagandowych opowieści znaleziono "go" w
ścieku. A ku zaskoczeniu na video wygląda "on" na schludnie ogolonego,
jego broda dobrze przystrzyżona...

9. Jest także jeszcze inny osobliwy szczegół na video z Syrty,
mianowicie jedna czarna kobieta-cywil, która stoi i obserwuje
wydarzenie i wygląda na bardzo zrelaksowaną. Czarna kobieta w Syrcie
po stronie szczurów (!?). To niemożliwe. Wszyscy wiedzą co NATO-Al-
Kaidowskie szczury robią czarnym mężczyznom, kobietom i dzieciom w
Libii. Wieszają, linczują i ścinają głowy. Zwłaszcza czarne kobiety w
Syrcie, JEŚLI JAKIEŚ JESZCZE TAM ZOSTAŁY (w co wątpię), nigdy nie
stanęłyby po stronie rasistowskich bandziorów. To jest najbardziej
dziwne.

10. Na video widać "Kadafiego"pokrytego krwią, kiedy umieszczają go na
pick-up'ie, na innych znowu z tej samej "akcji" jego twarz jest czysta
jakby wybierał się na wesele.

11. Fakt: masowe demonstracje przeciwko NATO i Tymczasowej Radzie
Narodowej Libii były przygotowane, zjednoczony i skoordynowany
kontratak, powstanie już zaczęło się 14 października.

12. Właśnie parę dni po wizycie Hilary Clinton, która powiedziała, że
chce martwego Kaddafiego, "on" został zabity.

13. Ani on, ani jego synowie i ani jedna osoba na wyższym stanowisku o
której można pamiętać, nie została zabita tego właśnie dnia W SYRCIE,
i jest wiadome, że Kaddafi i jego synowie dowodzili różnymi brygadami
na różnych frontach w Libii (UWAGA! Libia to terytorium o powierzchni
1/3 Europy a Syrta jest tylko małym miastem, które miesiącami było
oblegane)

14. Córka Kaddafiego, Aisza, twierdzi, że ojciec żyje.

15. Kaddafi ma dwunastu sobowtórów.

Pytanie: ilu właściwie sobowtórów Kaddafiego zostało zabitych?

Tłumaczenie: RX
Źródło oryginalne: www.libyasos.blogspot.com
Źródło polskie: Stop Syjonizmowi

Całość tutaj :

http://wolnemedia.net/polityka/jak-wielu-sobowtorow-kadafiego-zostalo-zabitych/

Ciekawe komentarze poniżej zamieszczonego artykułu.

Antenka

Data: 2011-10-24 21:00:00
Autor: obserwator

Prezydent Tunezji ZineEl Abidine Ben Aliwraz z cala rodzina byl bardziej
przewidujacy i zwial w niewiadomym kierunku.

Nie jest wykluczone, ze podobnie postapil Kadafi ktory mial w polskich bankach
ulokowana duza kase. Minister Sikorski wlasnie bawi w Libii z wizyta:))

http://en.wikipedia.org/wiki/Zine_El_Abidine_Ben_Ali

Data: 2011-10-24 21:03:45
Autor: obserwator
Po co pojechal sikorski do Libii? Przeciez nadal tam nie ma
Data: 2011-10-24 23:09:26
Autor: Lorn
Po co pojechal sikorski do Libii? Przeciez nadal tam nie ma
W dniu 2011-10-24 23:03,  obserwator pisze:
.rzadu?

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/31097,sikorski-zalatwi-kontrakty-w-libii

Uhmm... Dlaczego nie? :>

Data: 2011-10-24 21:12:27
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-10-24 23:03,  obserwator pisze:
> .rzadu?
>
> http://monsieurb.nowyekran.pl/post/31097,sikorski-zalatwi-kontrakty-w-libii

Uhmm... Dlaczego nie? :>

ale z kim zalatwi? Tam nadal nie ma rzadu.

Data: 2011-10-24 23:14:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-24 23:12,  obserwator pisze:
[...]

Wystarczy sama obecność, zainteresowanie. Trzeba zasadzić, by zebrać plon :>

Data: 2011-10-24 23:25:55
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j84kfv$1mk$1news.onet.pl...
[...]

Już zasadzili, oj zasadzali, było cały czas słychać... Teraz chce przeszkolić tamtejsze UB, mając doświadczenie od NKWD...

boukun

boukun

Data: 2011-10-24 23:24:37
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84kbr$477$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Uhmm... Dlaczego nie? :>

ale z kim zalatwi? Tam nadal nie ma rzadu.

Pojechał odebrać broń...

boukun

Data: 2011-10-25 00:06:45
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:03:45 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

.rzadu?

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/31097,sikorski-zalatwi-kontrakty-w-libii

No wąśnie pytanie - Z KIM te kontrakty. Rzygać się chce.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-25 10:10:28
Autor: Antenka
Po co pojechal sikorski do Libii? Przeciez nadal tam nie ma
On 24 Paź, 23:03, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
.rzadu?

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/31097,sikorski-zalatwi-kontrakty-w...

Trzeba ostrzec Libijczyków przed kliką "dożynającą watahę". Ludzie, co
to będzie jak Grabarczyk zacznie na pustyni autostrady budować! :D
Oooo w mordę! Mamy  na bank III wojnę światową! :-(

Antenka

P.s. Aha i nie pozwalaj sobie! Nie zmieniaj tematów nie swoich
wątków! :-E

Data: 2011-10-24 23:23:50
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84jkf$22m$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pojechał oddać Libii pieniądze?

boukun

Data: 2011-10-25 00:08:24
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 23:23:50 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Może Kadafiego przemyci wracając? ;-/

Data: 2011-10-25 00:05:54
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:00:00 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

Nie jest wykluczone, ze podobnie postapil Kadafi ktory mial w polskich bankach
ulokowana duza kase. Minister Sikorski wlasnie bawi w Libii z wizyta:))

Szczerze mówiąc niczego innego się nie spodziewam po kimś, kto z góry
"wiedział", że katastrofa samolotu prezydenckiego w Smoleńsku to "wina
pilotów"...

Data: 2011-10-25 00:25:17
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:153tw75cxn8ri.1xacb2pgp7p0$.dlg40tude.net...
[...]

A oni byli tylko pod olbrzymią presją szalonego prezydenta...

boukun

Data: 2011-10-25 10:23:25
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:az2u12046ywt.m44mi31qqsm9.dlg40tude.net...
[...]

To był szalony prezydent i aż dziw bierze, że tylu goi za nim stoi...

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

boukun

Data: 2011-10-25 13:13:15
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 25 Oct 2011 10:23:25 +0200, boukun napisał(a):

To był szalony prezydent

Wiesz, "szalony", "nie taki jak trzeba", "zły", "głupi" - to są jedynie
okreslenia odczuć własnych osób, które o wielu sprawach pojęcia nie mają i
własna głupota im dyktuje takie oto oceny odnośnie ludzi wybitnych.
Bo co znaczy dla Ciebie "akuratny", "taki jak trzeba", "dobry", "mądry"? -
tylko tyle, żeby Tobie pasował?
Śmieszny jesteś.

i aż dziw bierze, że tylu goi za nim stoi...

To jednak to widzisz? - miłe i dobrze rokuje na Twoją przyszłość...

Popatrz, tylu nas głupków, a Ty jeden mądry :-)
Raz się pokazaliśmy w masie - kiedy Go wieziono w trumnie. Widziałeś te
tłumy, te zwały kwiatów? - to my.

Więc racz nie pyskować na Niego i na nas, bierz raczej pod uwagę, że w
każdym towarzystwie, w którym codziennie przebywasz, szczególnie w takim,
na któym Ci zależy, na 10 osób połowa to ci, co Go szanowali i szanują
nawet po śmierci. Nie próbuj się z tym mierzyć, bo tylko stracisz.

[...]

Powiedział najprawdziwszą prawdę. Co Ci się w tych słowach nie podoba? -
ale konkrety proszę, nie jakieś tam "szalony" i w cały świat.
Czekam na wyjaśnienie.

Data: 2011-10-25 14:55:50
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:smfrz5hochrw.11zw9dj7p0qqy.dlg40tude.net...
[...]

Oj, głupków was ci dostatek... Dlatego ta biedna Polska tak stoi jak stoi...

boukun

Data: 2011-10-25 14:57:16
Autor: boukun

[...]

Oczywiście, powiedział, że jest Żydem i że wiara katolicka to jest tez wiara żydowska, tylko w innej odsłonie...

boukun

Data: 2011-10-25 18:14:40
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 25 Oct 2011 14:57:16 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Które słowa o tym świadczą, konkretnie?

i że wiara katolicka to jest tez wiara żydowska, tylko w innej odsłonie...

Powiedział coś, o czym wie każdy wykształcony człowiek - tzn to, że
istnieją wspólne korzenie.
Trzebaby Ci tutaj większy wykład zrobić o religii żydowskiej i wspólnocie z
nami na bazie Starego Testamentu, a nie mam czasu ani ochoty, zatem podeprę
się cytatem:
"Tymczasem, o czym doskonale wiedzą Żydzi, a często nie chcą wiedzieć
teologowie chrześcijańscy, współczesny judaizm nie jest zwyczajną
kontynuacją religii biblijnego Izraela! Na jej glebie wyrosły dwie religie:
ta, która uznała Jezusa za Mesjasza, czyli chrześcijaństwo, oraz ta, która
tego nie uczyniła i w dużej mierze ukształtowała się w konfrontacji z
chrześcijaństwem, czyli judaizm rabiniczny. Dość paradoksalnie judaizm
rabiniczny okrzepł i rozwinął się już po zaistnieniu chrześcijaństwa, a
także w opozycji do niego. Ten paradoks historyczny ma ogromne konsekwencje
teologiczne. Obie religie polegają na Starym Testamencie i w równym stopniu
nie mogą się bez niego obyć! Dziedzictwo biblijnego Izraela to nie tylko
dziedzictwo żydowskie, lecz w najpełniejszym tego słowa znaczeniu także
dziedzictwo chrześcijańskie."
http://ekai.pl/wydarzenia/x23364/czy-zydzi-sa-naszymi-starszymi-bracmi-w-wierze/

Data: 2011-10-25 19:09:00
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:r9b90bv8p98l.9kqwgy4g8jks$.dlg40tude.net...
[...]

Czytaj kontekst tej wypowiedzi...

[...]

Dziękuję, nie trzeba, z żydowską religią katolicką dałem sobie spokój...
http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao

boukun

Data: 2011-10-25 22:54:21
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 25 Oct 2011 19:09:00 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Pytałam o konkrety. Proszę mi zacytować jak krowie na granicy.

[...]

No widzisz, więc nie gadaj, jak nie masz pojęcia o wyobrazeniu.

Data: 2011-10-25 00:29:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-25 00:05, Ikselka pisze:
[...]

Za to broń rozbierająca i sztuczna mgła była fascynującym wymysłem chorego człowieka. :>

Data: 2011-10-24 22:54:05
Autor: Lorn
"Jak wielu sobowtórów Kaddafiego zostało zabitych?" - ciekawe pytanie....
Ciekawe pytanie dla ciebie i tobie podobnych nawiedzonych idiotów/idiotek :>

Data: 2011-10-25 00:03:22
Autor: Ikselka

[...]

Bardzo to ciekawe.