Jak wozicie kupione moto bez papierow?

Data: 2010-07-12 08:07:39
Autor: AZ
Jak wozicie kupione moto bez papierow?
On 2010-07-12, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:
Zakup motocykla 100-200 km od swojego adresu lub więcej, nie od krajowca, tylko 'przygotowane do rejestracji' czyli bez prawa poruszania sie na wlasnych kolach.

a) wyprawa busem lub z przyczepka?
b) wizyta 2x ???? chyba nie???
c) krzakami, drozkami lub "czysta na kole" bo moze sie uda bez papierow?

Ja pojechalem na 2 razy, bo w Polsce czasem nie ma sensu gonic busa czy
przyczepki zeby obejrzec zwloki :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-12 10:19:56
Autor: Jacek Czerwinski
W dniu 2010-07-12 10:07, AZ pisze:
On 2010-07-12, Jacek Czerwinski<x@y.z.pl>  wrote:
[...]

Jak pierwsza wizyte rozegrales: umowa na pewno, 100% kasy? jakas zaliczka? druga wizyta z ostatecznym numerem rej czy probnym?

Ja moje od krajowca tez na 2 wizyty, ale chodzilo o co innego, pierwszy raz na zapoznanie, niewielka zaliczka/zadatek ze wezme plus pisemna notatka, druga wizyta z pisanie umowy, kaskiem, ciuchami i kumplem z PJ.

Data: 2010-07-12 08:48:26
Autor: AZ
On 2010-07-12, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:

Jak pierwsza wizyte rozegrales: umowa na pewno, 100% kasy? jakas zaliczka? druga wizyta z ostatecznym numerem rej czy probnym?

Ja mialem troche inna sytuacje bo bralem na kredyt. Pierwsza wizyta to spisanie umowy + papiery/przeglad/tlumaczenie bo gosc to zalatwil i zaliczka
z mojej strony. W domu rejestracja i uruchomienie kredytu bo bank chcial
widziec DR a nastepna wizyta z ostateczna blacha i ubezpieczeniem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-12 15:13:31
Autor: Zapek
Jak wozicie kupione moto bez papierow?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał

Ja pojechalem na 2 razy, bo w Polsce czasem nie ma sensu gonic busa czy
przyczepki zeby obejrzec zwloki :-)

Nie widze roznicy.
Jak nie kupie to te pare litrow paliwa wiecej z przyczepka nie robi roznicy ;)
A jak kupie to zaoszczedzona i kasa na drugi wyjazd i czas ;)

Zapek i wlasna przyczepka ;)
xr600r

Jak wozicie kupione moto bez papierow?