Jak wplacic gotowke HUF na walutowe?

Data: 2012-11-28 19:20:14
Autor: Q
Jak wplacic gotowke HUF na walutowe?
Porzadkujac szafe znalazlem kilkadzisiat tysiecy forintow
(ok. 500zl, pozostalosci po wypadzie na Wegry sprzed wielu lat).

Czy gdzies da sie wplacic HUFy bezposrednio na konto walutowe (bez prowizji)?
ZTCW wiekszosc bankow przyjmuje tylko 4 podstawowe waluty:
USD, EUR, CHF, PLN.

Data: 2012-11-29 08:46:37
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k95kj5$c2$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Obstawiam, ze nie wplacisz jej w zadnym banku. Do 4 podstawowych walut zaliczylbym GBP zamiast PLN. Z PLN to raczej w swiat nie mozna ruszac.

Data: 2012-11-29 10:49:01
Autor: Q
Jak wplacic gotowke HUF na walutowe?
Obstawiam, ze nie wplacisz jej w zadnym banku.

Tego sie wlasnie obawiam...  no nic - chyba odwiedze kantor.

Do 4 podstawowych walut zaliczylbym GBP zamiast PLN.

Oczywiscie - nie wiem skad mi sie to pln wzielo :)

Jak wplacic gotowke HUF na walutowe?