Jak wpłacić kasę za darmo?

Data: 2010-09-05 00:28:04
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Czy jest jakiś bank mający w ofercie konto firmowe z przystępnymi (niskimi)
opłatami, którzy ma w dodatku sporą sieć oddziałow w Warszawie i NIE
pobiera prowizji od dokonywania wpłat na rachunek?

Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-09-05 00:35:10
Autor: Rafał
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 00:28, scream pisze:
Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

Wpłacić na swoje konto i puścić przelew?

--
Raf

Data: 2010-09-05 07:36:01
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 00:35:10 +0200, Rafał napisał(a):

[...]

Które swoje? Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-09-05 08:51:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:
[...]

KtĂłre swoje?

No w Twoim wypadku - zakupowe swoje.

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

Przeczytaj jeszcze raz toip.

--
MiCHA

Data: 2010-09-05 22:52:50
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 08:51:44 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.
Przeczytaj jeszcze raz toip.

Przeczytałem. Pozycje 35-45 TOiP do konta zarabiającego. Kasują za każdą
wpłatę czy to własną czy obcą, czy to w formie zamkniętej czy otwartej,
nawet jeśli dokonujesz wpłaty gotówki przez wpłatomat!

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-09-05 23:23:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:

[...]

A teraz przeczytaj fragment, dotyczący rachunków osobistych.

Otwarcie rachunku - 0zł
Prowadzenie rachunku - 0zł
Wpłata gotówki na rachunek własny w Oddziale - 0zł

A teraz uwaga uwaga:

Przelew w ramach Banku na rachunki własne - 0zł

lub

Przelew w ramach Banku na rachunki obce w Oddziale, dyspozycja ustna - 0zł

Wyciągnij wnioski. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 00:38:53
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 23:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
scream pisze:

[...]

Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesiąc!

--
animka

Data: 2010-09-06 01:26:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"animka" i616km$lo7$1@node1.news.atman.pl

Prowadzenie rachunku - 0zł

: Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesiąc!

Pobierają klienci, nie bank. :) I nie 5, ale 50. :)

Data: 2010-09-06 08:52:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

[...]

A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 23:22:26
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-06 08:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
animka pisze:

[...]

Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

--
animka

Data: 2010-09-06 23:35:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"animka" i63m3g$75n$1@node1.news.atman.pl

Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesiąc!

A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

Skoro zakłada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

To ciekawe, bo ode mnie nie pobierają. :) Ale ja karty debetowej nie mam w Aliorze. :)

Data: 2010-09-06 23:42:01
Autor: Kamil Jońca
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> writes:

[...]

Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Możesz przytoczyć odnośny fragment TOiP?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,

Data: 2010-09-08 01:03:19
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-06 23:42, Kamil Jońca pisze:
[...]

Mogłabym Ci pokazać zdjecie z mojego konta z ta operacją, ale z wiadomych względów nie zrobię tego.

--
animka

Data: 2010-09-07 07:37:47
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

[...]

Nikt nikomu karty siłą nie wciska. Nie chcesz - nie bierzesz.

Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i to wszystko.

--
MiCHA

Data: 2010-09-08 01:05:32
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-07 07:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i
to wszystko.

Za parę minut zajrzę w swoje i sprawdzę, bo może rzeczywiście się mylę.

--
animka

Data: 2010-09-07 08:39:38
Autor: Olgierd
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Mon, 06 Sep 2010 23:22:26 +0200, animka napisał(a):

Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową. Te 5 zł
pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

To ciekawe dlaczego Alior nie pobiera ode mnie złamanego grosza za prowadzenie takiego rachunku? ;-)

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-07 10:38:34
Autor: MarekZ
Jak wpłacić kasę za darmo?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i63m3g$75n$1@node1.news.atman.pl...

Skoro zaklada się konto to do tego konta dają kartę debetową.
Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i jest zero opłat.

Data: 2010-09-08 01:06:33
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-07 10:38, MarekZ pisze:
[...]

A masz "Pomocnych fachowców"?

--
animka

Data: 2010-09-08 08:47:57
Autor: MarekZ
Jak wpłacić kasę za darmo?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i66gk0$n68$1@node1.news.atman.pl...

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i
jest zero opłat.

A masz "Pomocnych fachowców"?

Nie.

Data: 2010-09-08 12:36:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"MarekZ" i67ash$437$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i jest zero opłat.

A masz "Pomocnych fachowców"?

Nie.

A masz zarobki przelewane na konto?
IMO oczywiście nie masz. :)

Ja też nie mama -- i fachowców nie mam. :)

IMO karta to karta, a fachowcy powiązani są z aktywnością lania, nie z kartą. :)

Data: 2010-09-07 11:44:43
Autor: yoss
Jak wpłacić kasę za darmo?

animka pisze:

[...]

normalnie Cie kocham ;-)

Data: 2010-09-07 12:30:58
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
yoss pisze:

[...]

He? Siłą dają? Jaki to problem powiedzieć "nie chcę karty"?

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 06:09:47
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 23:23:41 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

A teraz przeczytaj fragment, dotyczący rachunków osobistych.

A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
muszę założyć kolejne konto. Eh.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-09-06 08:53:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:

A teraz przeczytaj fragment, dotyczący rachunków osobistych.
A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
muszę założyć kolejne konto. Eh.

Nie musisz. Możesz płacić za wpłaty.
Niektórzy naprawę mają wyimaginowane problemy...

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 11:00:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"scream" 4zrdqi2w2s9c$.lrwzw9s002fh.dlg@40tude.net

A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto
osobiste? Czyli: muszę założyć kolejne konto. Eh.

Nie musisz. Im więcej osób płaci, tym mniej muszą płacić inni. :)
Obyś tylko nie brał dofinansowania ze wspólnej kasy (która jest
także moją kasą) na to płacenie. :) (zwykle rozrzutni są zarazem
społecznikami, sięgającymi chętnie do cudzych portfeli)

Data: 2010-09-05 14:02:23
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 07:36, scream pisze:
[...]

Na swoje konto osobiste w Aliorze?
Skoro Aliory nie mają wpłatomatów to będę musiała wpłacić w kasie sobie pieniądze na konto. Ile za to zapłacę?

--
animka

Data: 2010-09-06 15:57:35
Autor: ~|_ukasz
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 14:02, animka pisze:

Na swoje konto osobiste w Aliorze?
Skoro Aliory nie mają wpłatomatów

Mają. Testowo.

Data: 2010-09-05 01:54:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"scream" 77gpihbgj452.qj0zat1v77n2.dlg@40tude.net

[...]

Inaczej zapytaj -- czy jest możliwość wpłacenia z ograbieniem? ;)
Wpłać na jakiekolwiek, na które można wpłacać za darmo i z którego
można lać za darmo. :)

Alior? Wpłać na ROR w Anku (Aliorze) i przelej. :)

-=-

Możesz wpłacić w:

 () mBanku   -- tam z firmowego lejesz za free do Utylizatora Składek (ZUS) i do US
             -- na ROR wpłacasz (we wpłatomatach mBanku i Multibanku) za free
                i lejesz stamtąd tam, gdzie chcesz w Polsce za free
             -- na oszczędnych masz %% i raz w miesiącu zabieranie za free
             -- firmowe jest za free, ale lanie z firmowego jest za free
                tylko do ZUS i US (nawet na swoje własne lanie kosztuje)

 () Alior    -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd gdzie chcesz w Polsce
             -- jak nie wylejesz, czeka Cię północna półlokata na półprocencie ;)
                %% są śmiesznie niskie; trzeba mieć 73 złote aby były normalne
                środki (i zewnętrza) są blokowane właśnie na czas północy
                blokadzie podlega połowa środków (i zewnętrzy)

 () Eurobank -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd gdzie chcesz w Polsce
             -- na oszczędnych masz %% i zabieranie za free
             -- na superoszczędnych ;) masz zdwojone %% (trzeba wpłacić 45.07)
                i zabieranie za free

 () BZ WBK   -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd na oszczędne, z którego
                możesz raz w miesiącu lać za free tam, gdzie chcesz w Polsce
             -- ROR w BZ WBK jest za free pod warunkiem wpłacania tam przynajmniej
                1000 (jednego tysiąca) złotych miesięcznie

Trzeba dobrze kombinować, aby wpłacając, dać ograbić się... :)

Data: 2010-09-05 02:06:47
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
[...]

Skandal jest z tym, że Alior nie ma ani jednego wpłatomatu!
Pani dysponentka na Klonowej mi powiedziała, że wpłatomat jest w Złotych Tarasach, a jak się okazało to tam żadnego Aliora nie ma a tym bardziej wpłatomatu Aliora.
Dzisiaj sobota, oddziały zamknięte, pojechałam więc do tych Złotych Tarasów i z pieniędzmi znowu do domu wrócilam.

--
animka

Data: 2010-09-04 23:17:23
Autor: BK
Jak wpłacić kasę za darmo?
On 5 Wrz, 02:06, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]

Pani dysponentka na Klonowej mi powiedziała, że wpłatomat jest w Złotych
Tarasach, a jak się okazało to tam żadnego Aliora nie ma a tym bardziej

Bo wplatomaty sa euronetu ale dostepne dla klientow Aliora.

Data: 2010-09-05 14:08:25
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 08:17, BK pisze:

[...]

O Boże, nie wiedziałam o tym, a łaziłam wczoraj po tych Złotych Tarasach szukając Aliora.
Czy bankomaty euronetu zawierają także wpłatomaty, czy wpłatomaty i bankomaty to oddzielne maszyny?
Niedawno postawili bankomat euronetu niedaleko mojego domu, przy stacji benzynowej.
Pytam o to, bo nigdy jeszcze w tej sposób nie korzystałam z euronetu.

--
animka

Data: 2010-09-05 14:58:58
Autor: Mithos
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 14:08, animka pisze:
[...]

Oddzielne, na maszynie jest wszystko napisane "wpłatomat dla klientów Alior bank". Z tego co pamiętam to ten wpłatomat stoi na ostatnim piętrze gdzie są sklepy (czyli nie tam gdzie kino/jedzenie, a piętro niżej), gdzieś w pobliżu Coffeeheaven (tego na górze).

--
Mithos

Data: 2010-09-05 15:18:46
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 14:58, Mithos pisze:

[...]

Dzięki.
Tak swoją szosą to trochę dziwne, że taki wielki Sadyba Best Mall nie ma ani bankomatu euronetu, ani wpłatomatu. Sam bankomat euronetu stoi sobie przy zasyfiałym bazarku na Bonifacego. Dobrze, że postawili teraz niedawno bankomat euronetu przy stacji benzynowej Orlen.

Masz jeszcze konto w Aliorze? Z tego co wiem-idziesz z postępem czasu i zawsze wiesz jaki bank jest najkorzystniejszy. Za jakieś 2 m-ce chyba będę szukała innego banku z jakimiś promocjami o ile będą korzystne. Do samego Banku Aliora to muszę jechać do Puławskiej, nie ma tu gdzieś pod ręką.

--
animka

Data: 2010-09-05 16:10:55
Autor: Mithos
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 15:18, animka pisze:
[...]

W TVN jest Multibank i tam mają Euronety.

[...]

Korzystam jednocześnie z Alior'a i mBanku i sobie chwalę. Polecam oddział Alior'a na Rondzie ONZ. W innych podobno bywa różnie (osobiście korzystałem z oddziałów w innych miastach np. Krosno czy Częstochowa i byłem zszokowany tragiczną obsługą w oddziale - było to już niby dawno temu ale mimo wszystko niesmak pozostał).

--
Mithos

Data: 2010-09-05 17:15:45
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 16:10, Mithos pisze:

W TVN jest Multibank i tam mają Euronety.

Czyli Aliora wpłatomat tam jest, to fajnie.
Piszesz o TVN przy ul. Augustówka 1 róg Wiertniczej?

Korzystam jednocześnie z Alior'a i mBanku i sobie chwalę. Polecam
oddział Alior'a na Rondzie ONZ.

To dla mnie z tej Sadyby za daleko.

[...]

Weszłam raz do Aliora na Puławskiej, bo miałam po drodze. Tam zaraz podszedł do mnie (jak tylko weszłam) miły, przystojny pan (dysponent) i mnie przywitał :-) Fakt, że placówka spora, a klienta ani jednego i pewnie z nudów można tam "umrzeć".
Na wieszaku wiszą aliorowskie kapelusze (takie jak w reklamie) i ci panowie też muszą pilnować, żeby ktoś tego nie wyniósł :-)

--
animka

Data: 2010-09-05 20:59:16
Autor: Mithos
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 17:15, animka pisze:
Czyli Aliora wpłatomat tam jest, to fajnie.
Piszesz o TVN przy ul. Augustówka 1 róg Wiertniczej?

Może niejasno napisałem : tam są tylko bankomaty Euronetu, nie każdy bankomat Euronetu umożliwia wpłacanie pieniędzy, muszą być specjalne wpłatomaty, których jest bardzo mało.

Ale pieniądze da się wpłacić za darmo w każdej placówce Aliora (o ile masz tam konto) więc te wpłatomaty to taki dodatek.

--
Mithos

Data: 2010-09-05 22:11:36
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 20:59, Mithos pisze:
Ale pieniądze da się wpłacić za darmo w każdej placówce Aliora (o ile
masz tam konto) więc te wpłatomaty to taki dodatek.

Akurat był mi potrzebny wpłatomat, a to była sobota :-(
Nic, trudno - się mówi. Oby codziennie mi były potrzebne wpłatomaty to byłoby bardzo fajnie :-)

--
animka

Data: 2010-09-06 12:25:57
Autor: MarekZ
Jak wpłacić kasę za darmo?
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i60pa8$bu2$1@news.onet.pl...

Może niejasno napisałem : tam są tylko bankomaty Euronetu, nie każdy bankomat Euronetu umożliwia wpłacanie pieniędzy, muszą być specjalne wpłatomaty, których jest bardzo mało.

Dodajmy, że ich pełna lista znajduje siętutaj:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty

Data: 2010-09-05 08:58:47
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

[...]

No popatrz... A ja z nich często korzystam...
[...]

A ten na pierwszym piętrze to...? Korzystałem nie raz...

Dzisiaj sobota, oddziały zamknięte, pojechałam więc do tych Złotych
Tarasów i z pieniędzmi znowu do domu wrócilam.

Korzystałem też w Arkadii (przy Plusie) i w Blue City (przy Coffeehaeven). A do domu niewpłaciwszy to tylko raz wróciłem, jak gumę złapałem i ze zmianą koła zeszło tyle, że mi centrum handlowe zamknęli... (Cholera, żeby tak centrum na noc zamykać - skandal!)

--
MiCHA

Data: 2010-09-05 13:39:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"Przemyslaw Kwiatkowski" i5vf38$jcp$1@inews.gazeta.pl

Coffeehaeven). A do domu niewpłaciwszy to tylko raz wróciłem, jak gumę złapałem i ze zmianą koła zeszło tyle, że mi centrum handlowe zamknęli... (Cholera, żeby tak centrum na noc zamykać - skandal!)

Należało zmienić samemu, zamiast czekać na przyjazd assistanców. ;)

Data: 2010-09-05 18:37:55
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Toż i zmieniłem samemu... :-)
Ale, że robiłem to pierwszy raz w tym samochodzie, to nawet nie wiedziałem gdzie jest koło zapasowe, a jak je w końcu zlokalizowałem pod podwoziem, to zeszło zanim wpadłem na to jak je odkręcić... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 01:19:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"Przemyslaw Kwiatkowski" i60h13$api$1@inews.gazeta.pl

[...]

Kręcisz... :)

0. Masz tego Citroena krócej niż 3 lata, więc w jakim celu samo_dzielnie brudziłeś się?
1. Masz tę Xarę dłużej niż 3 lata, więc jakim cudem (według dowolnej klasyfikacji cudów)
   odkręciłeś to zapasowe koło? :)

Przez wiele miesięcy jeździłem Panną Mercedes, nie wiedząc, jak zdjąć kołpaki z kół.
Przez wiele tygodni jeździłem nią, mając gwóźdź w oponie. :) Po wielu latach wprawdzie
kupiłem klucz do kół, ale chyba nigdy go nie użyłem poza Białymstokiem, a w Białymstoku
tylko dwa razy -- raz rozsypała się opona ze starości, a raz padła nówka na gwoździu. :)
W Volvo próbowałem kiedyś (dla hecy tak zwanej) zdjąć kołpak z jednego koła -- daremnie... :)

Regularnie sprawdzam ciśnienie w kołach. :)

Data: 2010-09-05 14:23:07
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 08:58, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

[...]

Mądry Polak po szkodzie! Pytałam paru osób, m.in w dwóch bankach to mi powiedziano, że żadnego Aliora nie ma. Ale ja pytałam o oddział Aliora, bo myślałam, że wplatomat będzie przy oddziale. Łaziłam z tymi pieniędzmi jak głupia i wróciłam do domu. Tym razem już pojadę do oddziału na Puławską i wpłacę w kasie, bo tu mam bliżej.

[...]

Napisz mi może jeszcze tak na wszelki wypadek jak to się wpłaca w tych wpłatomatach do Aliora. Wkłada się najpierw kartę debetową, a potem już w/g poleceń?
Czy wrzucam wszystkie pieniądze naraz (tak jak we wpłatomacie ING Banku), czy po jednym banknocie?

Czy to jest bankomat+ wpłatomat w jednym, czy po prostu oddzielny wpłatomat Euronetu?

--
animka

Data: 2010-09-05 14:34:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"animka" i6026u$8ga$1@node2.news.atman.pl

: Mądry Polak po szkodzie! Pytałam paru osób, m.in w dwóch bankach to mi

A Polka mądra i przed szkodą. ;)

Będziesz mądrzejsza, gdy będziesz miała więcej kont -- będziesz wówczas
mogła wpłacić nie tylko do Aliora. :) Polecam (nie dlatego, że tam nie
ma problemów) Eurobank (wpłacanie kartą odpada, gdyż karta kosztuje,
ale można wpłacać w kasie) i mBank (wpłatomaty mBanku i Multibanku)
oraz Polbank...

Data: 2010-09-05 18:50:21
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

[...]

powiedziano, Ĺźe Ĺźadnego Aliora nie ma.

Bo nie ma. Trzeba umieć wyrażać swoje myśli - jak szukasz wpłatomatu, to masz pytać o wpłatomat, a nie o oddział banku.

[...]

Ja też do oddziału mam bliżej, a wpłatomaty są dobre, bo są czynne gdy oddział jest zamknięty. Co więcej - w dużym centrum handlowym zwykle jest sporo różnych oddziałów banków oraz bankomatów i wpatomatów, więc można sobie robić błyskawiczne "przelewy" po prostu przenosząc gotówkę. :-)

[...]

Proste jak budowa cepu. Wkładasz kartę, klikasz ze dwa razy wg. poleceń (o ile pamiętam, to chyba pinu się nie podaje) i wsuwasz banknoty ("w poprzek" - czyli dłuższym bokiem równolegle do bankomatu, krótszym prostopadle - dokładnie tak samo, jak je wydaje bankomat). Wsuwasz wszystkie na raz (jest jakiś limit ilościowy). Jak się wszystkie nie zmieszczą, to możesz podzielić na kilka "wsuwów". :-)

Czy to jest bankomat+ wpłatomat w jednym, czy po prostu oddzielny
wpłatomat Euronetu?

Wpłatomat to oddzielna maszyna - jest na nim napisane, że to jest wpłatomat dla klientów Aliora. Jest też logo Aliora oprócz logo Euronetu. Z wyglądu od zewnątrz jest to identyczna maszyna, co bankomat, tylko oklejona innymi napisami.

--
MiCHA

Data: 2010-09-05 20:09:33
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 18:50, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

[...]

Ja zrozumiałam to tak, że konsultantka na Klonowej powiedziała mi o oddziale Aliora w Z.T. Ona miała jednak chyba na myśli tylko wpłatomat.
Nikogo za to nie obwiniam, przejechałam się najwyżej z Sadyby w te i we wte.

Ja też do oddziału mam bliżej, a wpłatomaty są dobre, bo są czynne gdy
oddział jest zamknięty.

Dlatego chciałam sobie od razu wpłacić pieniążki w sobotę.

  >Co więcej - w dużym centrum handlowym zwykle
jest sporo różnych oddziałów banków oraz bankomatów i wpatomatów, więc
można sobie robić błyskawiczne "przelewy" po prostu przenosząc gotówkę. :-)

Mnie do tej pory interesowały tylko bankomaty ING i Euronetu, czasami wpłatomaty ING, ale ING mam tu niedaleko i problemów nie było. Od 2 miesięcy bodajże mam konto w Aliorze i dlatego miałam te nowe niespodzianki.

[...]

Czyli tak samo jak we wpłatomacie ING.
Dzięki.

[...]

Dzięki :-)
Szkoda, że nie pojechałam windą na to I piętro. Jak ludzie na parterze powiedzieli: tu Aliora nie ma, to zrezygnowana pojechałam do domu.

--
animka

Data: 2010-09-05 09:51:57
Autor: glang
Jak wpłacić kasę za darmo?
Czy jest jakiś bank mający w ofercie konto firmowe z przystępnymi (niskimi)
opłatami, którzy ma w dodatku sporą sieć oddziałow w Warszawie i NIE
pobiera prowizji od dokonywania wpłat na rachunek?

BPH firmowe plus konto w BPH Direct prywatne. no trzeba dodaktowo się pofatygować do kompa i przesunać kasę :)
pzdr
GL

Data: 2010-09-05 10:59:28
Autor: Darek
Jak wpłacić kasę za darmo?
Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

Za wpłatę na konto osobiste nie pobierają opłaty. Założyć konto ->wpłacić na to konto -> przelać przez net na firmowe

Darek

Data: 2010-09-05 14:24:57
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 10:59, Darek pisze:
Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

Za wpłatę na konto osobiste nie pobierają opłaty.
O, to i mnie się przydała przy okazji ta informacja :-)

--
animka

Jak wpłacić kasę za darmo?