Jak wpłacić kasę za darmo?

Data: 2010-09-05 00:35:10
Autor: Rafał
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 00:28, scream pisze:
Pytanie dodatkowe: A może jest jaka¶ opcja żeby wpłacić pieni±dze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiaj±cy)

Wpłacić na swoje konto i pu¶cić przelew?

--
Raf

Data: 2010-09-05 07:36:01
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 00:35:10 +0200, Rafał napisał(a):

[...]

Które swoje? Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-09-05 08:51:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:
Dnia Sun, 05 Sep 2010 00:35:10 +0200, Rafał napisał(a):

W dniu 2010-09-05 00:28, scream pisze:
Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)
Wpłacić na swoje konto i puścić przelew?

KtĂłre swoje?

No w Twoim wypadku - zakupowe swoje.

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

Przeczytaj jeszcze raz toip.

--
MiCHA

Data: 2010-09-05 22:52:50
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 08:51:44 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.
Przeczytaj jeszcze raz toip.

Przeczytałem. Pozycje 35-45 TOiP do konta zarabiaj±cego. Kasuj± za każd±
wpłatę czy to własn± czy obc±, czy to w formie zamkniętej czy otwartej,
nawet je¶li dokonujesz wpłaty gotówki przez wpłatomat!

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-09-05 23:23:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.
Przeczytaj jeszcze raz toip.

Przeczytałem. Pozycje 35-45 TOiP do konta zarabiającego. Kasują za każdą
wpłatę czy to własną czy obcą, czy to w formie zamkniętej czy otwartej,
nawet jeśli dokonujesz wpłaty gotówki przez wpłatomat!

A teraz przeczytaj fragment, dotyczÄ…cy rachunkĂłw osobistych.

Otwarcie rachunku - 0zł
Prowadzenie rachunku - 0zł
Wpłata gotówki na rachunek własny w Oddziale - 0zł

A teraz uwaga uwaga:

Przelew w ramach Banku na rachunki własne - 0zł

lub

Przelew w ramach Banku na rachunki obce w Oddziale, dyspozycja ustna - 0zł

WyciÄ…gnij wnioski. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 00:38:53
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 23:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
scream pisze:

[...]

A teraz przeczytaj fragment, dotycz±cy rachunków osobistych.

Otwarcie rachunku - 0zł

Prowadzenie rachunku - 0zł

Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesi±c!

--
animka

Data: 2010-09-06 01:26:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"animka" i616km$lo7$1@node1.news.atman.pl

Prowadzenie rachunku - 0zł

: Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesi±c!

Pobieraj± klienci, nie bank. :) I nie 5, ale 50. :)

Data: 2010-09-06 08:52:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

[...]

Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesiąc!

A kto Ci każe mieć kartę? Wątkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 23:22:26
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-06 08:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
animka pisze:

[...]

A kto Ci każe mieć kartę? W±tkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

Skoro zaklada się konto to do tego konta daj± kartę debetow±.
Te 5 zł pobieraj± za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

--
animka

Data: 2010-09-06 23:35:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"animka" i63m3g$75n$1@node1.news.atman.pl

Alior? Pobieraja przecież sobie 5 zł co miesi±c!

A kto Ci każe mieć kartę? W±tkotwórca chce tylko wpłacać, a nie wypłacać.

Skoro zakłada się konto to do tego konta daj± kartę debetow±.
Te 5 zł pobieraj± za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

To ciekawe, bo ode mnie nie pobieraj±. :) Ale ja karty debetowej nie mam w Aliorze. :)

Data: 2010-09-06 23:42:01
Autor: Kamil Jońca
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> writes:

[...]

Skoro zaklada się konto to do tego konta daj± kartę debetow±.
Te 5 zł pobieraj± za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Możesz przytoczyć odno¶ny fragment TOiP?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,

Data: 2010-09-08 01:03:19
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-06 23:42, Kamil Jońca pisze:
[...]

Mogłabym Ci pokazać zdjecie z mojego konta z ta operacj±, ale z wiadomych względów nie zrobię tego.

--
animka

Data: 2010-09-07 07:37:47
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
animka pisze:

Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.
Przeczytaj jeszcze raz toip.

Przeczytałem. Pozycje 35-45 TOiP do konta zarabiającego. Kasują za
kaĹĽdÄ…
[...]

Skoro zaklada siÄ™ konto to do tego konta dajÄ… kartÄ™ debetowÄ….

Nikt nikomu karty siłą nie wciska. Nie chcesz - nie bierzesz.

Te 5 zł pobierają za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i to wszystko.

--
MiCHA

Data: 2010-09-08 01:05:32
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-07 07:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Ja nic nie płacę za prowadzenie. Płacę 10zł za dwie karty debetowe - i
to wszystko.

Za parę minut zajrzę w swoje i sprawdzę, bo może rzeczywi¶cie się mylę.

--
animka

Data: 2010-09-07 08:39:38
Autor: Olgierd
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Mon, 06 Sep 2010 23:22:26 +0200, animka napisał(a):

Skoro zaklada się konto to do tego konta daj± kartę debetow±. Te 5 zł
pobieraj± za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

To ciekawe dlaczego Alior nie pobiera ode mnie złamanego grosza za prowadzenie takiego rachunku? ;-)

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-07 10:38:34
Autor: MarekZ
Jak wpłacić kasę za darmo?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i63m3g$75n$1@node1.news.atman.pl...

Skoro zaklada się konto to do tego konta daj± kartę debetow±.
Te 5 zł pobieraj± za prowadzenie konta osobistego, a nie za kartę.

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i jest zero opłat.

Data: 2010-09-08 01:06:33
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-07 10:38, MarekZ pisze:
[...]

A masz "Pomocnych fachowców"?

--
animka

Data: 2010-09-08 08:47:57
Autor: MarekZ
Jak wpłacić kasę za darmo?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i66gk0$n68$1@node1.news.atman.pl...

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i
jest zero opłat.

A masz "Pomocnych fachowców"?

Nie.

Data: 2010-09-08 12:36:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"MarekZ" i67ash$437$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Nic podobnego. Opłata jest za kartę. Ja użytkuję konta Aliora bez kart i jest zero opłat.

A masz "Pomocnych fachowców"?

Nie.

A masz zarobki przelewane na konto?
IMO oczywi¶cie nie masz. :)

Ja też nie mama -- i fachowców nie mam. :)

IMO karta to karta, a fachowcy powi±zani s± z aktywno¶ci± lania, nie z kart±. :)

Data: 2010-09-07 11:44:43
Autor: yoss
Jak wpłacić kasę za darmo?

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i63m3g$75n$1node1.news.atman.pl...
animka pisze:

[...]

normalnie Cie kocham ;-)

Data: 2010-09-07 12:30:58
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
yoss pisze:

[...]

He? Siłą dają? Jaki to problem powiedzieć "nie chcę karty"?

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 06:09:47
Autor: scream
Jak wpłacić kasę za darmo?
Dnia Sun, 05 Sep 2010 23:23:41 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

A teraz przeczytaj fragment, dotycz±cy rachunków osobistych.

A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
muszę założyć kolejne konto. Eh.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-09-06 08:53:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak wpłacić kasę za darmo?
scream pisze:

A teraz przeczytaj fragment, dotyczÄ…cy rachunkĂłw osobistych.
A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto osobiste? Czyli:
muszę założyć kolejne konto. Eh.

Nie musisz. Możesz płacić za wpłaty.
NiektĂłrzy naprawÄ™ majÄ… wyimaginowane problemy...

--
MiCHA

Data: 2010-09-06 11:00:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wpłacić kasę za darmo?

"scream" 4zrdqi2w2s9c$.lrwzw9s002fh.dlg@40tude.net

A teraz wskaż mi gdzie ja napisałem, że posiadam tam konto
osobiste? Czyli: muszę założyć kolejne konto. Eh.

Nie musisz. Im więcej osób płaci, tym mniej musz± płacić inni. :)
Oby¶ tylko nie brał dofinansowania ze wspólnej kasy (która jest
także moj± kas±) na to płacenie. :) (zwykle rozrzutni s± zarazem
społecznikami, sięgaj±cymi chętnie do cudzych portfeli)

Data: 2010-09-05 14:02:23
Autor: animka
Jak wpłacić kasę za darmo?
W dniu 2010-09-05 07:36, scream pisze:
[...]

Na swoje konto osobiste w Aliorze?
Skoro Aliory nie maj± wpłatomatów to będę musiała wpłacić w kasie sobie pieni±dze na konto. Ile za to zapłacę?

--
animka

Data: 2010-09-06 15:57:35
Autor: ~|_ukasz