Jak wplynac na wójta - kto go kontroluje.

Data: 2009-06-03 12:56:15
Autor: Leszek
Jak wplynac na wójta - kto go kontroluje.
In article <h05esj$34n$1@nemesis.news.neostrada.pl>, krzysiek_82@02.pl says...>
Witajcie
Mam nastepujacy problem, mieszkam sobie w malej miejscowosci poza miastem. Niestety droga dojazdowa uslana jest dziurami, ktos cos próbowal naprawiac ale nieudolnie i nie wszedzie. Napisalem wiec maila do gminy a dokladniej do wójta z prosba o interwencje. Ten nawet nie raczyl mi na tego maila odpisac. Do kogo sie zglosic, zeby ta sprawe dalej ruszyc? Jaka instytucja nadzoruje lokalne dzialania gminy i kto wylicza z tego wszystkiego wójta? Denerwuje mnie to co sie dzieje, podczas naprawy chodnika kolo kosciola zablokowano droge, nie wyznaczono objazdu ani nic takiego, nie postawiono zadnego znaku. Samowolka mnie irytuje, chcialbym miec jakis wplyw na to wszystko bo czuje, ze tam jest jeden wielki burdel.

Napisales maila do wojta i ci nie odpisal? No coty.

Wplyw masz taki, ze w kolejnych wyborach samorzadowych mozesz glosowac na tego kto ci bedzie sie bardziej podobal.

Jak wplynac na wójta - kto go kontroluje.