Jak wprowadzać zamieszanie

Data: 2011-11-08 12:17:40
Autor: boukun
Jak wprowadzać zamieszanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Na czyim komputerze nawijasz głupoty? Na służbowym?

boukun

Data: 2011-11-08 12:20:25
Autor: jerzy.n

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b36v$am7$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Na czyim komputerze nawijasz głupoty? Na służbowym?

A Ty co taki ciekawy , cos zostało z poprzedniej roboty ?

Data: 2011-11-08 12:29:18
Autor: boukun

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:j9b3a9$oqs$1news.icm.edu.pl...

[...]

Następny... Z jakiego urzędu miejskiego nadajesz? I jak w Polsce ma  być dobrze...

boukun

Data: 2011-11-08 13:10:19
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A ty? Może żona ci kupiła?

Data: 2011-11-08 13:14:45
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb91c2e$0$2202$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, teraz piszę na swoim, składanym z części kupionych na niemieckim eBayu. Prawdę powiedziawszy, wszystkie 4 komputery w domu i smartfon Nokia N900 są kupione za moje dochody...

boukun

Data: 2011-11-08 13:19:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b6i0$1ot$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przecież powszechnie wiadomo, że to twoja żona zap...ala na utrzymanie twojej rodziny. Czyżby byli w błędzie?

Data: 2011-11-08 13:24:22
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb91e57$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na utrzymanie rodziny i domu. Ale wszystko, co jest w domu, wszystko, co jest do domu kupione, wybudowane, wyposażone, jest prawie wyłącznie moją zasługą...

boukun

Data: 2011-11-08 13:34:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b741$5ki$1mx1.internetia.pl...

[...]

Drukujesz pieniądze?

Data: 2011-11-08 13:36:48
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb921e3$0$2179$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, ciężko pracowałem i oszczędzałem...

boukun

Jak wprowadzać zamieszanie