Jak wrócić do domu...;-)

Data: 2015-03-26 06:58:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Jak wrócić do domu...;-)
-- Auto stoi w Polsce, tablice wywozowe z żółtym paskiem straciły już ważność.

zolte wazne sa 5 dni czyli jesli trafisz policjanta ktory potrafi w pamieci dodac 5 dni do daty na tablicach to lezysz ... sluzbista albo zlosliwy moze nawet wezwac lawete

-- Jak mogę wrócić legalnie taki autem do domu?

laweta ?

-- Sprzedający przez telefon oświadczył że wypisze mi dokument /ubezpieczenie/ z którym mogę bezpiecznie i bez obaw wracać.

oczywiscie mi wczoraj wypisal paszport Polsatu, podobno do USA nie potrzeba z nim wizy :-)

-- Tylko na jakie tablice rejestracyjne będzie to ubezpieczenie?, przecież auto nie jest zarejestrowane, czy jest jakaś możliwość /oprócz lawety/ legalnego i spokojnego powrotu?

teoretycznie mozna ubezpieczyc na VIN ale tu tez trzeba uwazac no chyba ze sam zawierasz umowe

umowy z mitycznym Hansem nie podpisuj bo duzo cwaniakow skupuje auta od firm bez wyszczegolnionego MwSt. a pozniej pcha je "okazyjnie" w PL osobom prywatnym a jako ze Urzad Skarbowy pamietliwy jest ktos ten podatek w koncu zaplaci i zgadnij kto to bedzie :-)

P.

Jak wrócić do domu...;-)