Jak wsadzić kogoś spowrotem do wariatkowa?

Data: 2010-06-11 08:52:22
Autor: witek
Jak wsadzić kogoś spowrotem do wariatkowa?
M.G. wrote:
Mam mały problem. Nie miałem kontaktu przez kilka lat z siostrą bo go ze mną zerwała i nie wiedziałem co się z nią dzieje. Szwagier umieścił moją siostre w szpitalu psychiatrycznym. Wtedy ona, kiedy udało jej się dostać do telefonu zadzwoniła do mnie i naopowiadała mi różne rzeczy o złym traktowaniu przez jej męża i o tym że ją umieścił w szpitalu. Okazało się że to co mi powiedziała nie jest prawdą a on słusznie ją tam wsadził.
Oczywiście udało mi się ją z tego szpitala wyciągnąć i mam z nią teraz problemy. Pierwsze co zrobiła to WRÓCIŁA DO SWOJEGO MĘŻA, ale po kulku dniach przyjechała do mnie z różnymi roszczeniami z dzieciństwa, a nawet zaczęła ubliżać mnie, mojej rodzinie.
Kiedy ją wypisałem ze szpitala podpisałem w książce że zabieram ją na własną odpowiedzialność. Na dodatek lekarz który ją wypisał zmienił jej typ choroby na jakiś łagodniejszy.
Czy można to jakoś odkręcić bo to co ona w podziękowaniu robi jest dla mnie bardzo uciążliwe i wstydliwe w całej rodzinie i przed sąsiadami.

Chciałbym ją tam spowrotem umieścić.

pogadaj ze szwagrem, on wie jak to sie robi.

Data: 2010-06-12 11:16:44
Autor: M.G
Jak wsadzić kogoś spowrotem do wariatkowa?
pogadaj ze szwagrem, on wie jak to sie robi.

Szwagier nie chce ze mną wogóle rozmawiać.
Musiał się kiedyś mocno wysilić żeby jej te "wczasy" załatwić bo nie było to proste.

Jak wsadzić kogoś spowrotem do wariatkowa?