Jak wy mozecie z tym jezdzic (czolowka)?

Data: 2009-11-27 18:13:58
Autor: Iguan007
Jak wy mozecie z tym jezdzic (czolowka)?

"Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> wrote in message
Moja opinia - toż to się nie nadaje! o ile sama latarka fajna jest, o tyle
źródło światła na czole kompletnie nie pasuje do jazdy na rowerze.
Przede wszystkim oświetlony obszar tańczy wraz z poruszeniem głowy, a nie
kierownicy. Każde spojrzenie w bok skutkuje snopem światła w tym kierunku
(bardzo interesujący efekt można uzyskać na skrzyżowaniach), a druga
rzecz,

A ja mam calkowicie odmienne zdanie. Chodzi zeby swiecilo tam gdzie patrze.
Ja stosuje 2 lampy AY-UP- jedna na kasku, druga na rowerze. O ile po ulicach
ta na rowerze wystarcza, o tyle w lesie lampa na kasku jest nie do pobicia.
Wlasnie dlatego ze nawet na kretych szlakach swiece tam gdzie chce a nie tam
gdzie akurat rower jest skierowany.

I chyba nie jest to tylko moj wymysl (kliknij na Dusk to Dawn 2009):
http://www.twowheelpromotions.com.au/home/index.php?option=com_wrapper&Itemid=88

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Jak wy mozecie z tym jezdzic (czolowka)?