Jak wybiera sie szefa mafii?

Data: 2019-06-27 13:41:02
Autor: z
Jak wybiera sie szefa mafii?
Co tam traktaty, umowy, przepisy i transparentość.
Zrobimy tak bo tak jest dobrze a jak ktoś ma inne zdanie to się umówimy że KE TSUE srue będzie badał czy to "zdanie" będzie mógł go ZAKAZAĆ.
Takie czasy. Taka UE ;-)

Data: 2019-06-27 23:11:20
Autor: Animka
Jak wybiera sie szefa mafii?
W dniu 2019-06-27 o 13:41, z pisze:
[...]

Oglądałam dzis Sprawę dla Reportera E.Jaworowicz. Było o mafii w Gdańsku , czyli kantorze- odmianie Amber Gold. To wszystko trwa juz 13 lat. Jednej pani tp przyłożono nóż pod stołem i grozono zabiciem dzieci jeśli lewego weksla nie podpisze. Sprawa wchodzi już na dobrą drogę-ma trafić do Ministra Sprawiedliwości. Będzie można to sobie obejrzec na stronie "Sprawa dla reportera".

--
animka

Data: 2019-06-28 10:50:59
Autor: z