Jak wybrać jesienne wybory - PSL

Data: 2019-07-31 20:37:17
Autor: Pajdak
Jak wybrać jesienne wybory - PSL
Obiecać, że jeżeli obywatele miast i wsi zagłosują na PSL zostanie zniesiony podatek od rent i emerytur!
--
Pajdak

Data: 2019-07-31 14:50:25
Autor: Jacek Bialy
Jak wybrać jesienne wybory - PSL
   -- - Obiecać, że jeżeli obywatele miast i wsi zagłosują na PSL zostanie
zniesiony podatek od rent i emerytur!

Ty jako jedyny w te obietnice uwierzysz, więc oczywiście zagłosujesz..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-01 06:47:53
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-31 o 23:50, Jacek Bialy pisze:
    -- - Obiecać, że jeżeli obywatele miast i wsi zagłosują na PSL zostanie
zniesiony podatek od rent i emerytur!

Ty jako jedyny w te obietnice uwierzysz,

Gdzie napisałem, że wierzę w jakiekolwiek obietnice?

więc oczywiście zagłosujesz..

Jak zwykle na Naszych! ;-)

Buuu ha-ha!

Buuuuuauuauauauuauauuauuauauuauauhhahahahahahahahahaaaa!

JB

--
Pajdak

Data: 2019-08-01 02:51:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

No więc kto jak nie ty miałby uwierzyć w te obietnice PSL, które sam przecież postulujesz?  Liczysz na innych frajerów, którzy się na nie nabiorą?

JB

Data: 2019-08-01 20:53:21
Autor: Pajdak
W dniu 2019-08-01 o 11:51, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tacy jak ty! Skoro wierzysz w bajdy PiS to w obietnice PSL możesz! ;-)))

które sam przecież postulujesz?

Postulaty to były za twoich PZPR-owskich czasów.

Liczysz na innych frajerów, którzy się na nie nabiorą?

Cienki jesteś! ;-)

JB

--
Pajdak

Data: 2019-08-02 02:36:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jakiego PSL?!
Sam tutaj dziadek wymyślasz jakieś obietnice. Nie pamiętasz? - nie idź dalej/ wróć na początek i przypomnij sobie, gdzie się zgubiłeś...
JB

Data: 2019-08-02 18:35:16
Autor: Runt
W dniu 2019-08-02 o 11:36, Jacek Bialy pisze:
[...]

Dziadek? Chłopie, ja jestem rocznik 1980 ;-)))

wymyślasz jakieś obietnice.

Chcesz powiedzieć, że PSL nie złozył wniosku o zniesienie podatku od emerytur? Wal smiało w google! 1-wszy wniuosek PiS odrzucił. Kwak! Kwak!

Nie pamiętasz? - nie idź dalej/ wróć na początek i przypomnij sobie, gdzie się zgubiłeś...

O czym ty chłopino gulgoczesz?

JB

--
Runt

Data: 2019-08-02 12:57:07
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nic nie chcę powiedzieć na temat PSL, bo guzik mnie obchodzi PSL.
Mówię tutaj o tym co ty piszesz i mam prawo to punktować - Kto dzisiaj uwierzy w obietnice partii, która w III RP rządziła najdłużej i niczym specjalnie się nie zapisała? Ludzie na to głosują ze względu na swoje ustawienie w jakimś lokalnym feudalnym układzie, a nie w oczekiwaniu spełnienia jakichkolwiek obietnic. Podobnie było w przypadku SLD, który to elektorat udało się później zagospodarować Pełnej Odpowiedzialności
:-DDD

JB

Jak wybrać jesienne wybory - PSL