Jak wybrać samochód

Data: 2009-04-19 15:44:27
Autor: fuen
Jak wybrać samochód
najlepszy jest .....
passat, w kombi, w dizlu tzn w TDI , w wersji 110 konnej,
10 letni, bezwypadkowy, od 1 własciciela, z przebiegiem 120 tys km
same takie zreszta  w ogłoszeniach

tyle sie tutaj o tym pisze na grupie
oj nie czyta sie grupy? co ?

Data: 2009-04-19 16:38:07
Autor: M&M&W
Jak wybrać samochód

--
....:::fi$her:::...
Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:gsf9sc$m8r$1ns.master.pl...
[...]

masz rację, na spokojnie po czytałem starsze wątki
o handlarzach itp, ze sam się teraz zastanawiam czy nie kupić nowego np fiata panda,
w końcu nowy to nowy,

Data: 2009-04-19 16:53:41
Autor: Adam Szewczak
Jak wybrać samochód

Użytkownik "M&M&W" <parter@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:gsfd2f$jpb$1news.onet.pl...

[...]

    No to jakiej klasy samochod potrzebujesz bo panda to nie passat ani nawet linea

PZDr
Adam

Data: 2009-04-19 17:01:35
Autor: M&M&W
Jak wybrać samochód

   No to jakiej klasy samochod potrzebujesz bo panda to nie passat ani nawet linea

Nawet nie chodzi mi o klasę a o sprawny samochód, boję się w sumie znowu naciąć,bo 20000 to jest
trochę kasy,chyba zaczekam jeszcze trochę odłoże i kupię dacie logan,
wiem że sie skompromitowałem ale to zawsze nowy samochód,
dzięki za wszelkie opinie,

....:::fi$her:::...

Data: 2009-04-19 17:15:25
Autor: Adam Szewczak
Jak wybrać samochód

Użytkownik "M&M&W" <parter@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:gsfeer$nps$1news.onet.pl...

[...]

    No tu juz masz wybor

Dacia Logan
Tata
Lada

Wszystko w podobnej cenie

PZDr
Adam

Data: 2009-04-19 19:01:27
Autor: eManitou
Jak wybrać samochód

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsff96$q32$1news.onet.pl...

Dacia Logan

Pytanie na ile lat kolega chce kupić to auto. Ostatnio miałem okzaję jechać taksówką rzeczonej marki. Pomine "komfort" podróżowania po Warszawie ale w tym samochochodzie wszystko trzeszczało, piszczało i latało a odgłos zamykanych drzwi jako żywo przypominał mi Malucha. Z ciekawości spojrzałem złotówie przez ramie na przebieg - 46 tys. Reklama głosi, że płacisz tyle co za silnik i dywaniki i jest to jedyna reklama na świecie, która nie kłamie - płacisz za silnik i dywaniki ponieważ cała reszta jest nic nie wartą kupą złomu.

Data: 2009-04-19 19:04:48
Autor: Adam Szewczak
Jak wybrać samochód

Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsfldh$hb2$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Mnie osobiscie to podobala sie Lada Kalina, mialem okazje ogladac ostatnio. Zwlaszcza wnetrze okreslilbym jako bardzo ladne.

PZDr
Adam

Data: 2009-04-20 09:32:14
Autor: Vlad The Ripper
Jak wybrać samochód
[...]

Z takim podejściem to w życiu nie kupisz auta, które ci się podoba. Ja bym przejechał się każdym z nich i zobaczył, czy jest wygodnie i jak Ci się to auto prowadzi. Ja bym brał a4, ale to moja osobista opinia, bo mi się to auto z tych, które na początku wymieniłeś najbardziej podoba. Co do benzyna/diesel te 15kkm na rok to taka wartość, że nie wiadomo co się będzie bardziej opłacało. Mi diesel w najzimniejsze dni przy poniżej -20 nagrzewał się w 8 km, obecnie poniżej 5 km. Weź pod rozwagę TDI 90KM. Jest na pompie wtryskowej i z turbiną bez zmiennej grometrii łopatek. Najmniej skomplikowany i najtańszy przy naprawie, ewentualnie fordowskie TDDI. Jeśli benzyniak to najlepiej 1,6 lub 2,0 bez udziwnien w postaci turbiny i dość łatwy do zagazowania.

Data: 2009-04-20 09:44:39
Autor: o
Jak wybrać samochód

[...]

Skoro czytałeś wszystkie wątki, to wiesz, że nie ma uniwersalnej recepty na starocie.
Każdy może mieć fałszywą historię, jak i prawdziwą. Sztuka polega na znalezieniu egzemplarza. Marka ma znaczenie wtórne.
Jak się rozglądasz za przyzwoitym dupowozem, pomyśl o Hyundai Sonata.

Jak wybrać samochód