Jak wyciszyc notebooka?

Data: 2015-04-09 13:13:33
Autor: Marek
Jak wyciszyc notebooka?

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:mg3bt9$dal$2news.supermedia.pl...
No qr..ca mnie już dopada od wycia wiertarki dentystycznej, znaczy wentylatora, przełazi to przez dwoje drzwi po całej chałupie, mam ochotę podstawić naczynie z ciekłym azotem :-/
Działają te podkładki chłodzące, czy jedynie dokładają swój własny hałas?
A jeśli, to jakie lepsze?

Pyt. 1. Jaki to model lapka?
Pyt. 2: Czy wentylator może działać na kilku (np. trzech) biegach (bo coś wspominałeś, że "ma dwa stany chłodzi / nie chłodzi") ?
Pyt. 3: Jak wentylator _zaczyna_ dmuchać, to wydmuchuje w miarę gorące powietrze, czy ciepło powietrza jest ledwo wyczuwalne?
            A może jak laptop jest jeszcze zimny, to wentylator też dmucha?

--
Pzdr.
Marek

Jak wyciszyc notebooka?