Jak wyczaić Skype na Symbianie

Data: 2012-12-24 15:37:33
Autor: Pszemol
Jak wyczaić Skype na Symbianie
Telefon Nokia Xpress Music 5630d-1, Symbian...

W ovi store nie ma już Skype - przestali wspierać.
OK, zassałem z internetu jakąś starszą wersję.

Jestem w stanie uruchomić, zalogować się do Skype.
Widzę znajomych którzy są online, włącznie z Echo.

Niestety gdy próbuję łączyć się z Echo to po
nawiązaniu połaczenia tylko coś trzeszczy
w słuchawce i potem się telefon rozłącza...

Czy jest jakiś sposób aby to naprawić jakoś?
Doładować jakąś nowszą bibliotekę dźwiękową
czy coś w tym guście? Sądzę że to softwareowy
problem...

Jak w tym systemie mogę obejrzeć listę
zainstalowanych programów i bibliotek
wraz z ich wersjami ?

Data: 2012-12-24 16:09:44
Autor: Tomek
Jak wyczaić Skype na Symbianie

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:
 w wiadomości news:50d868b1$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
Telefon Nokia Xpress Music 5630d-1, Symbian...
Czy jest jakiś sposób aby to naprawić jakoś?

Zobacz to, najstabilniejsza z ostatnich wersja pod s60v3

http://www.mediafire.com/?uevov5rp91ago69

Data: 2012-12-24 23:54:07
Autor: Pszemol
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:kb9r7o$u8c$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tomku, dziękuję bardzo - miałem zainstalowaną wersję 1.5...
Zainstalowałem tą z Twojego linka i Echo mi działa wreszcie.
Są jakies problemy z dzwonieniem do kontaktów innych
niż Echo, ale będę z tym jeszcze eksperymentował...
Już jest w każdym razie lepiej.

Jeszcze raz bardzo dziękuję - daję w spadku tą Nokię
bratu i Skype w telefonie nam się bardzo przyda :-)

Data: 2012-12-24 20:48:03
Autor: Atlantis
W dniu 2012-12-24 15:37, Pszemol pisze:

Niestety gdy próbuję łączyć się z Echo to po
nawiązaniu połaczenia tylko coś trzeszczy
w słuchawce i potem się telefon rozłącza...

Hmm... Protokołu chyba nie zmienili. Wyjąłem właśnie z szuflady starą Nokię N800 (tablecik internetowy na Linuksie Maemo). W tym urządzeniu Skype był jednym z domyślnie instalowanych komponentów systemu. Minęły lata odkąd pojawiła się ostatnia aktualizacja.
Testowe połączenie z Echo udało mi się wykonać bez większych problemów.

Jeszcze nie tak dawno (jakiś rok temu) odpaliłem Skype'a na moim starym iPaq h4150. Działał normalnie. Teraz niestety już nie mogę powtórzyć próby, bo rozładowana bateria spowodowała HR, a nie mogę nigdzie znaleźć CAB-a ze Skypem działającym na mobilnych okienkach w wersji 2003SE.

Sprzętowy telefon do Skype'a także działa, chociaż minęło parę lat od wypuszczania ostatniej wersji firmware'u.

Jak wyczaić Skype na Symbianie