Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?

Data: 2009-07-25 11:40:44
Autor: woohoo
Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?
Marcin N:
Próbuję ćwiczyć jazdę w deszczu. Strasznie ciężko mi to idzie.

Bo to niełatwy kawałek chleba.

Mam kłopot psychologiczny w zaufaniu oponom na mokrym.

Prawidłowo.

Boję się, że w pewnym momencie motocykl bez ostrzeżenie mi się położy.

Ostrzeżenia na śliskim nie ma. To są ułamki sekund.
Przesadzisz z przednim hamulcem na torach tramwajowych i 'k-wa mać!' powiesz dopiero z perspektywy asfaltu.

Czy są jakieś "pierwsze sygnały" zbliżania się do granicy przyczepności?

Opony tracą przyczepność i moto zaczyna się ślizgać. (:

Jak powinienem ćwiczyć na mokrym na parkingu? Polećcie jakieś sprytne ćwiczenia.

Nie wiem, czy ma to większy sens, bo mokry asfalt ma wiele swoich odmian.
Ogarniesz parking, wjedziesz na mokry piasek, tory, błoto pomżawkowe i leżysz.
Najlepiej śmigać po mieście, ale jako, że:

Jesteś nowicjuszem na Suzuki GS 500.

- śmigać ostrożnie. Z czasem nabierzesz doświadczenia i będziesz mógł sobie pozwalać na więcej.

--
wo_Ohoo!

Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?