Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?

Data: 2009-07-25 11:39:30
Autor: metalbeast
Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?

Jestem nowicjuszem na Suzuki GS 500.

ja się najbardziej boje, że mi przód się śliźnie... mniejsza o tył. Do tego jestem przyzwyczajony z jazdy w terenie i kilka razy na szosie tyłek też lekko odjechał.  Wiele ci nie podpowiem, bo w deszczu nie szukam granic przyczepnośći... ogólnie chyba na naszych drogach tego nie próbuję ;] Co innego jak by można popróbować na torze, gdzie nie ma na drodze piachu, dziur, kamyków i plam z samochodów...
Pewnie zaraz ci odpiszą tacy, którzy pałują po deszczu, wiec mam nadzieję też sie czegoś dowiedzieć.

Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się gr anicę przyczepności na zakręcie?