Jak wyczyścić łańcuch

Data: 2012-04-17 11:22:17
Autor: Ja
Jak wyczyścić łańcuch
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.
Pozdrawiam.

Data: 2012-04-17 05:00:28
Autor: tempmailbox
Jak wyczyścić łańcuch

Rozwiązanie znajdziesz tutaj: http://blogrowerowy.pl/newsletter/przygotowanie-roweru-do-sezonu/

Data: 2012-04-17 12:23:33
Autor: rmikke
Jak wyczyścić łańcuch
Dnia Tue, 17 Apr 2012 05:00:28 -0700 (PDT), tempmailbox@interia.pl naskrobał/a:

On 17 Kwi, 11:22, "Ja" <infoszk...@wp.pl> wrote:
Witam. Chc=EA oczy=B6ci=E6 =B3a=F1cuch z rdzy. Czy macie jakie=B6 sprawdz=
one sposoby.
Pozdrawiam.

Rozwi=B1zanie znajdziesz tutaj: http://blogrowerowy.pl/newsletter/przygotow=
anie-roweru-do-sezonu/

Z tym, ze ja np. mam opory przed klikaniem w linki podeslane przez tempmailbox i
podobne.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-17 14:34:51
Autor: ...::QRT::...
Jak wyczyścić łańcuch
napisał(a):

[...]

toż to jakieś kosmiczne bzdury :P

"Luz w pedałach może nie wpłynie znacząco na bezpieczeństwo samej jazdy,
ale w erze SDP może zakończyć się poważnymi konsekwencjami dla naszych
kolan i stawów." ROTFL naprawdę o sprawach okołorowerach można różne głupoty przeczytać ale z
takim idiotyzmem to sie chyba jeszcze nigdy nie spotkałem :)

Data: 2012-04-17 05:56:41
Autor: tempmailbox
Jak wyczyścić łańcuch
On 17 Kwi, 14:34, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:
Dnia Tue, 17 Apr 2012 05:00:28 -0700 (PDT), tempmail...@interia.pl
napisał(a):

> [...]

naprawdę o sprawach okołorowerach można różne głupoty przeczytać ale z
takim idiotyzmem to sie chyba jeszcze nigdy nie spotkałem :)

Link podałem jako odpowiedź na temat oczyszczenia, konserwacji
łańcucha, a nie pedałów. Trzy metody oczyszczenia i zakonserwowania
łańcucha pokazane dla laików na filmie.

Data: 2012-04-17 14:10:48
Autor: rmikke
Jak wyczyścić łańcuch
Dnia Tue, 17 Apr 2012 14:34:51 +0200, ...::QRT::... naskrobał/a:

napisał(a):

[...]

A co ma Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich do pedalow?

Data: 2012-04-17 18:25:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak wyczyścić łańcuch
....::QRT::..., Tue, 17 Apr 2012 14:34:51 +0200, pl.rec.rowery:
"Luz w pedałach może nie wpłynie znacząco na bezpieczeństwo samej jazdy,
ale w erze SDP może zakończyć się poważnymi konsekwencjami dla naszych
kolan i stawów."

Uśmiech na wieczór :D

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-17 09:31:19
Autor: Jan Srzednicki
Jak wyczyścić łańcuch
On 2012-04-17, Ja wrote:
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.

Tak. Nasmaruj i jeĹşdzij.

Data: 2012-04-17 11:38:35
Autor: ...::QRT::...
Jak wyczyścić łańcuch

On 2012-04-17, Ja wrote:
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.

Tak. Nasmaruj i jeździj.

ano. Rdza z wierzchu nic nie szkodzi a w środku sie usunie pod wpływem
pracy.

Data: 2012-04-17 11:29:59
Autor: whitey
Jak wyczyścić łańcuch
On 17/04/12 10:22, Ja wrote:
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.

Raz w zyciu "przepuscilem" przez welne stalowa. Taka jak do czyszczenia
garow. Trzymalem po prostu ta welne na lancuchu i obracalem korba.
Upierdilwe to, aczkolwiek efekt po czyszczeniu byl ok. Lancuch mial
tylko nalot rdzy nie byl jakos masakrycznie zardzeiwaly w kazdym razie
szmata nie dalo sie usunac. Wg mnie szkoda czasu i atlasu. Jak dobry
lancuch to nasmarowac, wtrzec i jezdzic. Jesli wyciagniety wyrzucic
kupic nowy i dbac o niego od poczatku.

--
whitey

Data: 2012-04-17 11:31:21
Autor: PaweL
Jak wyczyścić łańcuch
wymoczyć w nafcie

Data: 2012-04-17 15:12:07
Autor: szaman (Baker)
Jak wyczyÂściĂŚ ÂłaĂącuch
On 04/17/2012 11:31 AM, PaweL wrote::
wymoczyĂŚ w nafcie

po co?

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-17 11:33:20
Autor: grzesiuniuniu
Jak wyczyścić łańcuch
Witam, przedstawie instrukcje w punktach:|
A. Zdjąć tylne koło
B. Rozkuć łańcuch
C. Wyrzucić łąńcuch
D. Kupić nowy łańcuch
E. Proponuje sprawdzić stan całego napędu, możliwe, że trzeba będzie wymienićrównież zębatki

                                Pozdrawiam George

Data: 2012-04-17 09:36:08
Autor: Jan Srzednicki
Jak wyczyścić łańcuch
On 2012-04-17, grzesiuniuniu wrote:
[...]

Zanim zaczniesz sugerować takie metody, wypadałoby, żebyś przynajmniej
zapytał, w jakim stanie jest łańcuch. Oczywiście czegoś przerdzewiałego
na wylot się nie uratuje, ale trochę rdzy jednorazowo nie robi żadnej
większej różnicy.

Data: 2012-04-17 11:44:09
Autor: rmikke
Jak wyczyścić łańcuch
Dnia Tue, 17 Apr 2012 11:33:20 +0200, grzesiuniuniu naskrobał/a:

Dosc radykalne podejscie :D

Data: 2012-04-17 11:49:46
Autor: Krzysztof Magosa
Jak wyczy�ci� �a�cuch
W dniu 17.04.2012 11:22, Ja pisze:
Witam. Chc� oczy�ci� �a�cuch z rdzy. Czy macie jakie� sprawdzone sposoby.
Pozdrawiam.

Ja wrzucam łańcuch do butelki "big łyk", zalanej benzyną i szejkuje, potem susze, nakładam smar i jeżdzę.

Oczywiście nie uda się, jeśli masz kilo rdzy ;-)

Data: 2012-04-21 04:32:01
Autor: mihau
Jak wyczy ci a cuch
On Apr 17, 11:49 am, Krzysztof Magosa <krzysz...@magosa.pl> wrote:

Ja wrzucam łańcuch do butelki "big łyk", zalanej benzyną i szejkuje,
potem susze, nakładam smar i jeżdzę.

Stal uderzająca o stal wytwarza iskry. Z tego powodu w młynach
kulowych do łatwopalnych substancji stosuje się kule z mosiądzu.
Podejrzewam, że prawdopodobieństwo wypadku jest małe, ale jakoś nigdy
nie odważyłem się na takie czyszczenie łańcucha

--
mihau

Data: 2012-04-22 01:59:01
Autor: rmikke
Jak wyczy ci a cuch
On Saturday, April 21, 2012 1:32:01 PM UTC+2, mihau wrote:
> [...]

Podejrzewam, że prawdopodobieństwo wypadku jest małe, ale jakoś nigdy
nie odważyłem się na takie czyszczenie łańcucha

Czyli jednak ci cykliści to niebezpieczni wariaci, ganiają potrząsając praktycznie granatami :D

Data: 2012-04-17 11:59:59
Autor: Tomasz Minkiewicz
Jak wyczyÂściĂŚ ÂłaĂącuch
On Tue, 17 Apr 2012 11:22:17 +0200
"Ja" <infoszkola@wp.pl> wrote:

Witam. ChcĂŞ oczyÂściĂŚ ÂłaĂącuch z rdzy. Czy macie jakieÂś sprawdzone sposoby.

Sprawdzonych sposobów wprawdzie nie mam, ale mam jedną przestrogę:
w żadnym wypadku nie stosuj odrdzewiaczy, bo zniszczysz łańcuch.
BTDT

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Jak wyczyścić łańcuch