Jak wyczyścić łańcuch

Data: 2012-04-17 11:29:59
Autor: whitey
Jak wyczyścić łańcuch
On 17/04/12 10:22, Ja wrote:
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.

Raz w zyciu "przepuscilem" przez welne stalowa. Taka jak do czyszczenia
garow. Trzymalem po prostu ta welne na lancuchu i obracalem korba.
Upierdilwe to, aczkolwiek efekt po czyszczeniu byl ok. Lancuch mial
tylko nalot rdzy nie byl jakos masakrycznie zardzeiwaly w kazdym razie
szmata nie dalo sie usunac. Wg mnie szkoda czasu i atlasu. Jak dobry
lancuch to nasmarowac, wtrzec i jezdzic. Jesli wyciagniety wyrzucic
kupic nowy i dbac o niego od poczatku.

--
whitey

Jak wyczyścić łańcuch