Jak wyczyścić łańcuch

Data: 2012-04-17 05:00:28
Autor: tempmailbox
Jak wyczyścić łańcuch
On 17 Kwi, 11:22, "Ja" <infoszk...@wp.pl> wrote:
Witam. Chcę oczyścić łańcuch z rdzy. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby.
Pozdrawiam.

Rozwiązanie znajdziesz tutaj: http://blogrowerowy.pl/newsletter/przygotowanie-roweru-do-sezonu/

Data: 2012-04-17 12:23:33
Autor: rmikke
Jak wyczyścić łańcuch
Dnia Tue, 17 Apr 2012 05:00:28 -0700 (PDT), tempmailbox@interia.pl naskrobał/a:

On 17 Kwi, 11:22, "Ja" <infoszk...@wp.pl> wrote:
Witam. Chc=EA oczy=B6ci=E6 =B3a=F1cuch z rdzy. Czy macie jakie=B6 sprawdz=
one sposoby.
Pozdrawiam.

Rozwi=B1zanie znajdziesz tutaj: http://blogrowerowy.pl/newsletter/przygotow=
anie-roweru-do-sezonu/

Z tym, ze ja np. mam opory przed klikaniem w linki podeslane przez tempmailbox i
podobne.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-17 14:34:51
Autor: ...::QRT::...
Jak wyczyścić łańcuch
napisał(a):

[...]

toż to jakieś kosmiczne bzdury :P

"Luz w pedałach może nie wpłynie znacząco na bezpieczeństwo samej jazdy,
ale w erze SDP może zakończyć się poważnymi konsekwencjami dla naszych
kolan i stawów." ROTFL naprawdę o sprawach okołorowerach można różne głupoty przeczytać ale z
takim idiotyzmem to sie chyba jeszcze nigdy nie spotkałem :)

Data: 2012-04-17 05:56:41
Autor: tempmailbox
Jak wyczyścić łańcuch
On 17 Kwi, 14:34, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:
Dnia Tue, 17 Apr 2012 05:00:28 -0700 (PDT), tempmail...@interia.pl
napisał(a):

> [...]

naprawdę o sprawach okołorowerach można różne głupoty przeczytać ale z
takim idiotyzmem to sie chyba jeszcze nigdy nie spotkałem :)

Link podałem jako odpowiedź na temat oczyszczenia, konserwacji
łańcucha, a nie pedałów. Trzy metody oczyszczenia i zakonserwowania
łańcucha pokazane dla laików na filmie.

Data: 2012-04-17 14:10:48
Autor: rmikke
Jak wyczyścić łańcuch
Dnia Tue, 17 Apr 2012 14:34:51 +0200, ...::QRT::... naskrobał/a:

napisał(a):

[...]

A co ma Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich do pedalow?

Data: 2012-04-17 18:25:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak wyczyścić łańcuch
....::QRT::..., Tue, 17 Apr 2012 14:34:51 +0200, pl.rec.rowery:
"Luz w pedałach może nie wpłynie znacząco na bezpieczeństwo samej jazdy,
ale w erze SDP może zakończyć się poważnymi konsekwencjami dla naszych
kolan i stawów."

Uśmiech na wieczór :D

--
Pozdrowienia,