Jak wydobyć pozycję GPS z fotki?

Data: 2012-04-22 20:02:13
Autor: ToMasz
Jak wydobyć pozycję GPS z fotki?
witam

zrobiłem pierwszy raz w życiu fotkę telefonem z GPS, z zaznaczonym "tagowaniem gps" (desireZ) Próbuje owe dane gps odnaleźć w exifie, ale mam przy pozycji GPS informacje: 354, a nie współrzędne. jak sprawdzić gdzie fotka została pstryknięta?
ToMasz

Data: 2012-04-22 20:13:49
Autor: Ignacy
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn1h35$t3f$3inews.gazeta.pl...
[...]

A w jakim programie to "354" czy tez w telefonie? bo nie wiem czy jest to prawidłowe. Na przykład przy dodawaniu zdjeć w Panoramio, powienien automatycznie odczytać pozycję exif.

Data: 2012-04-22 20:52:02
Autor: ToMasz
W dniu 22.04.2012 20:13, Ignacy pisze:
[...]

ok, dałem radę. poprostu program którego używam domyślnie, nie umożliwia odczytu wszystkich parametrów z exifa.
showfoto, wyświetla obrazek a obok strzałkę na openstreetmap, albo link do googlemaps.
ToMasz

Jak wydobyć pozycję GPS z fotki?