Jak wygenerować 100zł obrotu kartą

Data: 2012-01-07 17:51:59
Autor: Emil
Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
Witam,

Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

Konkretnie chodzi mi o jakiś sposób który będzie tańszy od prowizji
banu za nie używanie karty.

Z góry dziękuje za odpowiedzi!

Data: 2012-01-08 06:08:01
Autor: Marcepan
Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

Kupić coś za 22,23 euro

Data: 2012-01-08 03:08:58
Autor: Emil
On 8 Sty, 06:08, "Marcepan" <b...@tego.maila> wrote:
> Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
> bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

Kupić coś za 22,23 euro

To kosztuje ok. 4 zł (strata wynikająca ze spread'u banku). Liczyłem
na coś tańszego...

Data: 2012-01-08 04:24:05
Autor: Krzysiek
On 8 Sty, 12:08, Emil <emilvandi...@gmail.com> wrote:

To kosztuje ok. 4 zł (strata wynikająca ze spread'u banku). Liczyłem
na coś tańszego...

Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

Data: 2012-01-08 10:05:03
Autor: Emil
On 8 Sty, 13:24, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

No właśnie mi chodzi o sytuacje w której nie ma potrzeby kupna czegoś
co miesiąc w Polsce za 100zł kartą.

Chyba że są jakieś możliwości "łatwego" kupna i momentalnej sprzedaży
czegoś, nie ponosząc przy tym żadnych znaczących kosztów.

Myślałem o czymś BlueCash-o-podobnym, z tym że nie używającym systemu
przelewowego tylko ściągającym bezpośrednio z karty. 1zł to koszt do
przyjęcia.

Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
możliwości?

Data: 2012-01-08 19:31:25
Autor: cef
Emil wrote:

Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
możliwości?

Chyba wybrałeś ofertę przekraczającą Twoje możliwości.

Data: 2012-01-08 21:29:33
Autor: Zenek
W dniu 2012-01-08 19:05, Emil pisze:
[...]

Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko ?Poszpanowac na dyskotece to mozesz fryzurom na cukier np..

Data: 2012-01-08 23:30:39
Autor: Waldek

Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomości news:jecubb$542$3news.dialog.net.pl...

Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
?Poszpanowac na dyskotece to mozesz fryzurom na cukier np..

Moze to wlasnie wabik na chuj ?  LOL

Data: 2012-01-09 00:52:56
Autor: Julikon
Jak wygenerować .. ch..a Zenka.

Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomości

Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko

    Po to aby ch.j Zenek mógł się zapytać.

Data: 2012-01-22 17:59:53
Autor: Miernik
On Jan 21, 11:28 pm, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Myślałem o czymś BlueCash-o-podobnym, z tym że nie używającym systemu
przelewowego tylko ściągającym bezpośrednio z karty. 1zł to koszt do
przyjęcia.

A 2 zł nie?
Podałem wyżej sposób z kosztem 2 zł, mniej (na stałe) nie będzie bo by
operator takiej usługi na tym tracił.
Nawet Jak coś znajdziesz to długo nie podziała bo to będzie tylko
promocja, bo wiecznie nie można jechać na stratach.

Data: 2012-01-08 15:04:26
Autor: kubas1970
Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

doładowanie komurki karzdemu sie przyda

Data: 2012-01-08 15:53:31
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-08 15:04, kubas1970 pisze:
Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

doładowanie komurki karzdemu sie przyda

..

Stokrotka?

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-08 16:04:24
Autor: cef
sqlwiel wrote:

doładowanie komurki karzdemu sie przyda

Stokrotka?

Chyba raczej kolina.
A swoją drogą nie ma już dziś takich
trolli klasyków jak niezapomniany ekspert.

Data: 2012-01-08 16:13:14
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-08 16:04, cef pisze:
sqlwiel wrote:

doładowanie komurki karzdemu sie przyda

Stokrotka?

Chyba raczej kolina.
A swoją drogą nie ma już dziś takich
trolli klasyków jak niezapomniany ekspert.
....ta... Dariusz (czy Mariusz? - nie chciałbym naruszyć dobrego imienia jego brata, porządnego człowieka) Sławiec z Sosnowca, twórca www i iluminator... :)

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-09 17:19:48
Autor: xbartx
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:51:59 -0800, Emil napisał(a):

Witam,

Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu bezgotówkowego
kartą płatniczą przebywając za granicą?

Jeżeli będziesz dłuższy okres poza granicami kraju i karty nie będziesz używać to ją po prostu zastrzeż - jak wrócisz, to weźmiesz nową.

Data: 2012-01-19 19:47:22
Autor: Miernik
On Jan 8, 2:51 am, Emil <emilvandi...@gmail.com> wrote:
Witam,

Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

Konto na http://zakra.pl/
Wpłata na swoje subkonto kartą - koszt 2% czyli 2 PLN.
Wypłata na konto bankowe gratis.

Taniej raczej nie znajdziesz.

Jak wygenerować 100zł obrotu kartą