Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

Data: 2020-04-20 11:54:11
Autor: ąćęłńóśźż
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Wynajmuj±ca potrzebuje dzi¶ (20.IV) opłacić ryczałt od najmu na I kwartał 2020 - jak ma wygenerować nr mikrorachunku dla dokonania przelewu?
US zamknięte, przez telefon podaj± "nr komórki koleżanki pracuje zdalnie" gdzie zgłasza się pod wszystkimi podanymi numerami "poczta głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez biurestwo).
Czy banki zdzieraj± opłaty od przelewów na mikrorachunki?

Data: 2020-04-20 11:59:59
Autor: Budzik
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

[...]

Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
Ale ja to mam ci±goty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie sa sie łatwiej ;-PPPP

--
Pozdrawia... Budzik
"Miło¶ć jest tryumfem wyobrażni nad inteligencj±."

Data: 2020-04-20 16:43:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Ty jeste¶ jeden z tych pod moim starym blokiem, gdzie trzech przy piwie gogluje każdy w swoim w fonie zamiast gadać po próżnicy.
Do¶wiadczenie z goglami coraz większe, że jak wpiszę Budzik to pierwsze piętna¶cie stron będzie sklepów z budzikami.

-- -- -
Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy

Data: 2020-04-21 18:59:56
Autor: Budzik
[...]

Masz prawo odmrazac sobie uszy, chocby na złosc rodzicom!

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejsz± metod± zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-04-22 16:29:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"Budzik" XnsABA587E3041A2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
Ale ja to mam ci±goty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie
sa sie łatwiej ;-PPPP

Spróbowałbym zlecić -- bank by mi podpowiedział... ;)

-=-

Nie inaczej można było uczynić przed laty z nri kont do składek ZUS.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-04-20 12:22:53
Autor: J.F.
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik "±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e9d7144$0$17344$65785112@news.neostrada.pl...

Trollujesz ?

J.

Data: 2020-04-20 12:38:44
Autor: ąćęłńóśźż
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Serio pytam, do tej pory wynajmuj±cej taki mikrorachunek nie był do niczego potrzebny.
Kolejne "ułatwienie".

-- -- -
Trollujesz?

Data: 2020-04-22 15:47:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"±ćęłń󶼿" 5e9d7f34$1$17364$65785112@news.neostrada.pl

: Serio pytam, do tej pory wynajmuj±cej taki
: mikrorachunek nie był do niczego potrzebny.

Jak zapłacić i przy okazji nie napotkać możliwo¶ci generowania?...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-20 12:54:21
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-20, ±ćęłń󶼿 <a@e.pl> wrote:
Wynajmuj±ca potrzebuje dzi¶ (20.IV) opłacić ryczałt od najmu na I kwartał 2020 - jak ma wygenerować nr mikrorachunku dla dokonania przelewu?

Przez internet:
https://www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy/

[...]

Mój nie zabiera.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-20 13:27:05
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
OK, na szczę¶cie więc nie potrzeba żadnych "profili zaufanych" itp.
W adresacie przelewu nie wyskoczy własny US, lecz jaki¶ ogólnopolski?

-- -- -
www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy/

Data: 2020-04-20 23:52:09
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2020-04-20 o 13:27, ±ćęłń󶼿 pisze:
OK, na szczę¶cie więc nie potrzeba żadnych "profili zaufanych" itp.

Żeby dostać numer rachunku US ?!!!
Żeby wpłacić pieni±dze ?!!!!
P.G.

Data: 2020-04-21 07:46:57
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)
Przypomnij mi, czy np. wpłacenie za kogo¶ pieniędzy z tytułu grzywny lub wykroczenia jest zgodne z prawem, czy sprzeczne?
Lecę po kolę i czipsy czekaj±c na sprawy "wysoki sadzie przecież nie wiem kto za mnie zapłacił tamte 15 melonów podatku, a urz±d przestał przysyłać wezwania no to nie płaciłem".

-- -- -

Data: 2020-04-21 12:41:35
Autor: J.F.
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik "±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e9e88d1$1$501$65785112@news.neostrada.pl...
Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)
Przypomnij mi, czy np. wpłacenie za kogo¶ pieniędzy z tytułu grzywny lub wykroczenia jest zgodne z prawem, czy sprzeczne?

Karalne.

Lecę po kolę i czipsy czekaj±c na sprawy "wysoki sadzie przecież nie wiem kto za mnie zapłacił tamte 15 melonów podatku, a urz±d przestał przysyłać wezwania no to nie płaciłem".

Podatku tez nie w pelni legalne.
Ale pomylka moze sie wyjasni, bo troche watpie, aby urzad sam odeslal .... i wtedy sie okaze, ze podatku nie zaplaciles, a odsetki sie naleza mimo wezwania i to od dnia terminu naleznosci.

J.

Data: 2020-04-21 12:43:54
Autor: cef
W dniu 2020-04-21 o 07:46, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

A co komu ze znajomo¶ci numeru rachunku?
Pomijaj±c fakt, że wyja¶nianie takiej pierdółki trwa kilka minut

Data: 2020-04-21 18:59:56
Autor: Budzik
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)

To nie jest twój rachunek!

[...]

I to sa problemy prawdziwego mezczyzny! ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest pocz±tkiem okrucieństwa.

Data: 2020-04-21 22:30:07
Autor: Kviat
W dniu 21.04.2020 o 07:46, ±ćęłń󶼿 pisze:

Lecę po kolę i czipsy czekaj±c na sprawy "wysoki sadzie przecież nie wiem kto za mnie zapłacił tamte 15 melonów podatku,

Ale nadal wiesz, że to nie ty zapłaciłe¶.
Jak zapłacisz swoje 15 melonów podatku, to urz±d się zorientuje, że co¶ jest nie tak i że na koncie ma nadmiarowe 15 melonów podatku.

a urz±d przestał przysyłać wezwania no to nie płaciłem".

Czyli jak urz±d nie przysyła wezwań, to nie wiesz czy zapłaciłe¶ czy nie?

Czipsa?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-04-22 09:11:29
Autor: Piotr Gałka
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
W dniu 2020-04-21 o 07:46, ±ćęłń󶼿 pisze:
Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)

To jest rachunek US a nie mój.
A poza tym zakładaj±c, że PESEL to dane osobowe podlegaj±ce ochronie to sk±d ten każdy będzie wiedział, że to akurat numer rachunku dla moich wpłat.

[...]

Co ma piernik do wiatraka?
Jak był jeden rachunek US to kto¶ też mógł wpłacić że to niby ty.
P.G.

Data: 2020-04-22 14:36:11
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Ale raczej była różnica w polach 'Tytuł'??
Wpisanie cudzego imienia nazwiska adresu i nr identyfikacyjnego oraz konkretnego US to nie mogła być "literówka wysoki urzędzie".

-- -- -
Jak był jeden rachunek US to kto¶ też mógł wpłacić że to niby ty.

Data: 2020-04-22 15:22:43
Autor: cef
W dniu 2020-04-22 o 14:36, ±ćęłń󶼿 pisze:
Ale raczej była różnica w polach 'Tytuł'??
Wpisanie cudzego imienia nazwiska adresu i nr identyfikacyjnego oraz konkretnego US to nie mogła być "literówka wysoki urzędzie".

Zrób może choć z raz taki przelew i zobacz co się wpisuje,
  zanim zaczniesz wypisywać takie pierdoły.

Data: 2020-04-23 19:17:05
Autor: ąćęłńóśźż
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Pokaż szczegóły takiego wykonanego przelewu: gdzie jest imię nazwisko i adres oraz urz±d skarbowy podatnika.

-- -- -
Zrób może choć z raz taki przelew i zobacz co się wpisuje

Data: 2020-04-23 21:44:11
Autor: cef
W dniu 2020-04-23 o 19:17, ±ćęłń󶼿 pisze:
Pokaż szczegóły takiego wykonanego przelewu: gdzie jest imię nazwisko i adres oraz urz±d skarbowy podatnika.

To Ty twierdzisz,  że to "się wpisuje", więc Ty pokaż.

Data: 2020-04-22 16:11:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"±ćęłń󶼿" 5ea03a3c$0$510$65785112@news.neostrada.pl

: Ale raczej była różnica w polach 'Tytuł'??
: Wpisanie cudzego imienia nazwiska adresu
: i nr identyfikacyjnego oraz konkretnego US
: to nie mogła być "literówka wysoki urzędzie".

Były dedykowane przelewy i pozostały dedykowane.

-=-

IMO Fiskus mógłby sięgać własnoręcznie w czelu¶ci podanych
kont podatników po kwoty wskazane w stosownych deklaracjach.
PIT jest miesięczny a stosowna deklaracja nie? -- owszem, ale
choć niektóre podatki można by tak obsłużyć, za¶ PIT mógłby
być obsługiwany jako¶ inaczej -- choćby za spraw± jakiej¶
mikrodeklaracji zawieraj±cej tylko miesi±c i kwotę...

Co¶ na kształt polecenia zapłaty -- za gaz, elektryczno¶ć, telefon...

Podobnie z ZUS -- też mógłby wydzierać płatnikom  za spraw±
PZ z kont tychże płatników bez angażowania komornika i bez
kosztownych monitów...

[wiem, wiem -- bezrobocie trzeba zwalczać... a wzrost PKB
budowany jest także wzrostem sprzedaży papieru i wzrostem
przychodów poczty...]

Przynajmniej do możliwo¶ci konta...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-22 16:26:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"Piotr Gałka" r7oqmu$fku$1$PiotrGalka@news.chmurka.net

A poza tym zakładaj±c, że PESEL to dane osobowe podlegaj±ce ochronie to

Raz za razem kto¶ gubi czyje¶ dane...

IMO Pesel warto wzmocnić modyfikowan± czę¶ci±, bez której nie można
by było zbyt wiele osi±gn±ć w urzędach czy instytucjach. W razie
wycieku informacji [dysk PCIe x4 w gnieĽdzie PCie x2 Ľle uszczelniony
silikonem?] zmienna czę¶ć byłaby zmieniana z zachowaniem historii zmian...

[znów fatalnie -- wzrost bezrobocia w¶ród komorników ¶cigaj±cych
rzekomych dłużników i wzrost bezrobocia w¶ród sędziów feruj±cych
wyroki rzeczywistym Peselom... wzrost bezrobocia -- > spadek PKB;
znów wezm± mnie za wichrzyciela i dywersanta w jakże trudnej dla
narodu chwili -- jeszcze korona z głowy wirusa nie spadła, a już
braki wody (zużytej w nadmiarze przez PO-PSL?) nam doskwieraj±...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-04-22 16:59:54
Autor: Budzik
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik Piotr Gałka piotr.galka@cutthismicromade.pl ...

A poza tym zakładaj±c, że PESEL to dane osobowe podlegaj±ce ochronie
to sk±d ten każdy będzie wiedział, że to akurat numer rachunku dla
moich wpłat.

Pesel to jednoczesnie po prostu liczba która przeskakuje co 7?
Mozesz sobie miliony peseli wygenerować...

--
Pozdrawia... Budzik
W±troba była cały dzień ¶ledziona

Data: 2020-04-22 15:56:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"±ćęłń󶼿" 5e9e88d1$1$501$65785112@news.neostrada.pl

: Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)

Taki nr jest tak Twój jak Twoja jest szkoła, w której pobierałe¶ naukę.
Nie podatnik jest wła¶cicielem takiego rachunku, lecz instytucja państwowa.
NBP chyba ;) prywaciarzom nie prowadzi/obsługuje rachunków bankowych...

: Przypomnij mi, czy np. wpłacenie za kogo¶ pieniędzy z tytułu
: grzywny lub wykroczenia jest zgodne z prawem, czy sprzeczne?

IMO zgodne, ;) ale niekoniecznie grzywnę anuluje/spłaci. ;)
(jakże podarowanie Fiskusowi dobra może być sprzeczne z prawem?!)

Jest lepszy dylemat -- przedterminowe zapłacenie VAT.
Czy jakiekolwiek zapłacenie nienależnego podatku.

[ale w jakim¶ celu prawo jest komplikowane!
gdy kto¶ zbyt gło¶no szczeka, może liczyć się
z drobiazgow± kontrol±; ja jestem potulny, nie
wadzę wADzy, nie narzekam -- więc nie obawiam
się takich kontroli...]