Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

Data: 2020-04-20 11:59:59
Autor: Budzik
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Użytkownik ±ćęłń󶼿 a@e.pl ...

Wynajmuj±ca potrzebuje dzi¶ (20.IV) opłacić ryczałt od najmu na I
kwartał 2020 - jak ma wygenerować nr mikrorachunku dla dokonania przelewu? US zamknięte, przez telefon podaj± "nr komórki koleżanki
pracuje zdalnie" gdzie zgłasza się pod wszystkimi podanymi numerami
"poczta głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez
biurestwo). Czy banki zdzieraj± opłaty od przelewów na
mikrorachunki?

Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
Ale ja to mam ci±goty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie sa sie łatwiej ;-PPPP

--
Pozdrawia... Budzik
"Miło¶ć jest tryumfem wyobrażni nad inteligencj±."

Data: 2020-04-20 16:43:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
Ty jeste¶ jeden z tych pod moim starym blokiem, gdzie trzech przy piwie gogluje każdy w swoim w fonie zamiast gadać po próżnicy.
Do¶wiadczenie z goglami coraz większe, że jak wpiszę Budzik to pierwsze piętna¶cie stron będzie sklepów z budzikami.

-- -- -
Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy

Data: 2020-04-21 18:59:56
Autor: Budzik
[...]

Masz prawo odmrazac sobie uszy, chocby na złosc rodzicom!

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejsz± metod± zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-04-22 16:29:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?

"Budzik" XnsABA587E3041A2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
Ale ja to mam ci±goty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie
sa sie łatwiej ;-PPPP

Spróbowałbym zlecić -- bank by mi podpowiedział... ;)

-=-

Nie inaczej można było uczynić przed laty z nri kont do składek ZUS.

--

Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?