Jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocł awia?

Data: 2010-02-04 17:46:20
Autor: Adam Czajka
Jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocł awia?
hey

Jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocławia? Cały czas jednopasmowa?
Rozważam ten odcinek jako część trasy do Czech. Nie wiem czy nie lepiej
jechać przez Częstochowę na Opole. Co o tym myślicie?

Adam Czajka

Data: 2010-02-04 18:07:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Czajka" <nie_pisz@pri.v> napisał w wiadomości news:hketkl$j78$1news.onet.pl...
Jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocławia? Cały czas jednopasmowa?

Rozniscie.

Do Belchatowa 2 pasy [po jedny w kazda strone], z kiepska widocznoscia.
Do Wielunia - 2 pasy, ale dosc szybkie, chyba ze sie na gesty ruch nadziejesz.
Do Kepna - jedna wiocha za druga. A w kazdej slupek pod fotoradar. Zreszta slupkow na calej 8-ce gesto.
Do Olesnicy - 2 pasy, srednio szybkie.
Obwodnica Oleśnicy - ekspresowka jak autostrada, tylko uwaga na patrole z FR/VR.
Do wrocka - 4-pasy, czasem przez wiochy.

Razem - 2.5 do 3.5h, w zaleznosci od warunkow i bojazni dla prawa :-)

Rozważam ten odcinek jako część trasy do Czech. Nie wiem czy nie lepiej
jechać przez Częstochowę na Opole. Co o tym myślicie?

Zalezy od godziny przejazdu przez wroclaw. ok 8 i 16 to bym ominal.
Do zaoszczedzenia ~50km, do stracenia godzina :-(

J.

Data: 2010-02-04 09:22:13
Autor: Pati S
On 4 Lut, 18:07, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Adam Czajka" <nie_p...@pri.v> napisał w wiadomościnews:hketkl$j78$1news.onet.pl...

> [...]

patrole z FR/VR.
Do wrocka - 4-pasy, czasem przez wiochy.

Razem - 2.5 do 3.5h, w zaleznosci od warunkow i bojazni dla prawa
:-)

> [...]

Zalezy od godziny przejazdu przez wroclaw. ok 8 i 16 to bym ominal.
Do zaoszczedzenia ~50km, do stracenia godzina :-(

Zawsze jest lepiej jechać przez Częstochowe i Opole:
1. lepsza i bezpieczniejsza trasa
2. mimo większej odległości czas podróży jest krótszy (niż w przypadku
DK8)
3. mniejsze korki (tylko czestochowa, opole obwodnica)
4. omijasz zakorkowane miasta:
Bełchatów, Wieluń, Kępno, Długołęka k. Wrocławia, Wrocław (przejazd
A4) i bezpośrednio wyjeżdzasz na DK 5 (wyjazd lubawka A4) lub 8
(wyjazd A4 Wrocław/ bielany wrocławskie)

Pozdrawiam :)

Data: 2010-02-05 12:22:07
Autor: J.F.
Jak wyglšda 8 od Piotrkowa do Wrocławia?
On Thu, 4 Feb 2010 09:22:13 -0800 (PST),  Pati S wrote:
[...]

Polemizowalbym. Trasa jak pisalem jest rozna, ta druga tez.
Jednak krotsza, wiec predkosci mniejsze, to i skutki wypadkow
mniejsze. A barierka na A4 niezle pogieta :-)

[...]

Wroclaw jest zakorkowany, reszta to pikus. Pan Pikus :-)
Wroclaw potrafi tez byc niezakorkowany, i wtedy moze byc roznie.

J.

Data: 2010-02-05 14:48:15
Autor: Adam Czajka
Jak wyglšda 8 od Piotrkowa do Wro cławia?
hey

Dzięki wam za informacje. Jeszcze się zastanowię, którędy pojechać.
Może rzucę monetą w Piotrkowie ;)

Adam Czajka

Data: 2010-02-05 15:10:46
Autor: Bydlę
Adam Czajka wrote:
> hey
>
> Dzięki wam za informacje. Jeszcze się zastanowię, którędy pojechać.
> Może rzucę monetą w Piotrkowie ;)

Nie rzucaj, tylko jedź gierkówką, a potem autostradą.
Dwa pasy (a czasami trzy) mają ogromny wpływ na komfort jazdy.

--
Bydlę

Data: 2010-02-05 17:22:59
Autor: J.F.
On Fri, 05 Feb 2010 14:48:15 +0100,  Adam Czajka wrote:
Dzięki wam za informacje. Jeszcze się zastanowię, którędy pojechać.
Może rzucę monetą w Piotrkowie ;)

Nie rzucaj moneta, tylko okiem na zegarek. Miedzy godzina 12 a 15 wybralbym czestochowe :-) Oraz miedzy 4:30 a 6.

J.

Jak wygląda 8 od Piotrkowa do Wrocł awia?