Jak wygląda konferencjia prasowa Thuska?......

Data: 2012-08-21 01:13:06
Autor: muto2100
Jak wygląda konferencjia prasowa Thuska?......
konferencja Tuska. - cudotwórca przemawia, chwaląc się osiągnięciami
swego rządu.
- A tuż pod Mszczonowem Platforma Obywatelska doprowadziła do
uruchomienia nowej, ekologicznej elektrowni, gdzie, zamiast węgla,
pali się torfem - chwali się Tusk.
Głos z sali:
- Ale ja tam byłem, tam nie ma żadnej ... rozwiń
całośćelektrowni!!!!!!!!!!!!
Premier niezrażony peroruje dalej:
- A dzięki staraniom Platformy Obywatelskiej, niedaleko Jasła,
wybudowaliśmy eksperymentalny odcinek autostrady czteropasmowej!
Tenże głos z sali:
- Ale tam kużwaa nie ma żadnej autostrady!!!!!!
Nie wytrzymał w końcu Schetyna i wkurzony krzyczy:
- A ty, gościu, zamiast wozić się po Polsce, lepiej byś TVN24
pooglądał!!!!!!!!!!

Jak wygląda konferencjia prasowa Thuska?......