Data: 2010-04-15 04:57:29 | |
Autor: 1634Racine | |
Jak wygląda praca na infolinii w Erze | |
Konsultant z Ery in news:hpteeq$giq$1inews.gazeta.pl
Przeglądam od jakiegoś grupę dyskusyjną. Zacząłem ją odwiedzać w związku uwaznie przeczytalem ten post. I mam tylko jedną radę, podejrzewam, że najwłaściwszą, chociaż wiem, że rynek pracy jest trudny. Po tresci posta widać, że dobrze rozpoznales absurd tego, w czym tkwisz. Zmień pracę. Zadbaj O SIEBIE. Poważnie. |
|
Data: 2010-04-23 07:27:40 | |
Autor: Grzegorz Krukowski | |
Jak wygląda praca n a infolinii w Erze | |
On Thu, 22 Apr 2010 15:32:56 -0700 (PDT), konsultantkaery
<konsultantkaery@o2.pl> wrote: Co do oddzwaniającego ankietera ludzie nie rozumieją istoty takiejJajako klient Ery mogę powiedzieć tylko tyle że jest to jedna z najbardziej wkurzających i upierdliwych ,,usług'' - ankieta, jak się ją ,,oleje'' potrafi sama oddzwonić po raz drugi. I wierz mi, to, czy rozmowa z konsultantem była OK czy nie, nie ma całkowicie wpływu na ocenę, w porównaniu do chęci pozbycia się problemu pt. bo znowu oddzwoni. Wymuszanie od klienta oceny obsługi (powtarzam - wymuszanie) nie prowadzi do niczego dobrego. Powiedz mi jeszcze jedno - czy dla was jako konsultantów, lepiej jest jak klient mówi ciągle nie, nie, niejestem zainteresowany, baj baj, czy też po zorientowaniu sie że to znowu ,,promocje Ery'' po prostu rozłączyć się? -- Grzegorz Krukowski |
|