Jak wyglada prawda sadazowa? Nic dziwnego, ze rezim Tuska

Data: 2011-06-22 15:26:18
Autor: obserwator
Jak wyglada prawda sadazowa? Nic dziwnego, ze rezim Tuska
...szaleje ze strachu:))

http://tinyurl.com/3hnncwj

...a tak *, rezimowe masmedia informuja polskie spoleczenstwo o *rosnacym*
poparciu dla bandy Tuska:

http://solidarni2010.pl/n,416,9,kto-chce-niech-wierzy-onetowi-gfk-polonia-itp.html

Data: 2011-06-22 17:53:14
Autor: zeb
W dniu 2011-06-22 17:26,  obserwator pisze:
[...]

Sondażami można obalać rządy a nawet wywoływać wojny. I """ ONI """ o tym dobrze wiedzą.
A kim są "ONI" ?
Tusk dobrze wie do kogo się zwrócić, czyli do dawniej rządzących PRL-em (nie mylić medialnie rządzących od realnie rządzących !!!)
Kto to trzyma te haniebne sondaże ?????
Myślicie, że tak sobie odeszli w cień historii ??? :)
A Tuskowi się marzy "jednowładza" dyktatora, czyli PRL-inaczej, bo wszystko się zmienia nawet UB-ecy !

Data: 2011-06-22 16:17:22
Autor: obserwator
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
> [...]
A Tuskowi się marzy "jednowładza" dyktatora, czyli PRL-inaczej, bo wszystko się zmienia nawet UB-ecy !

podrzucam watek, bo juz pojawili sie rezimowi macherzy ktorzy spuszczaja go w dol.

Data: 2011-06-22 19:18:56
Autor: zeb
W dniu 2011-06-22 18:17,  obserwator pisze:
zeb<zebkon@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Niestety oni tylko od tego są.

Data: 2011-06-22 19:14:01
Autor: Leprechuan
Jak wyglada prawda sadazowa? Nic dziwnego, ze rezim Tuska

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itt1iq$io$1inews.gazeta.pl...
..szaleje ze strachu:))

SONDAŻOWA ty niedouku!

BomBel

Data: 2011-06-22 17:25:08
Autor: obserwator
Leprechuan <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itt1iq$io$1inews.gazeta.pl...
> ..szaleje ze strachu:))

SONDAŻOWA ty niedouku!

typowy komentarz dla potomka zarazy sowieckiej.

Data: 2011-06-22 19:27:26
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:itt8hk$qnb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> ..szaleje ze strachu:))

SONDAŻOWA ty niedouku!

typowy komentarz dla potomka zarazy sowieckiej.

Typowa riposta NIEDOUKA! Za młody jestem ty DURNIU by wiedzieć coś o tamtych czasach.

BomBel

Data: 2011-06-22 19:26:09
Autor: zeb
W dniu 2011-06-22 19:14, Leprechuan pisze:

[...]

Nie masz się czego czepić ???
Czep się literówki !!!

ŻĄŁÓŚŃĘ !!!

Data: 2011-06-22 19:29:15
Autor: Leprechuan

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:itt8jb$7gg$2news.onet.pl...
[...]

To nie literówka tylko BŁĄD ORTOGRAFICZNY, a to oznacza, że obsrywator jest NIEDOUKIEM! To reprezetant "najbardziej intelektualnej partii w Polsce"! ;)))))))))))))

BomBel

Data: 2011-06-22 20:02:41
Autor: zeb
W dniu 2011-06-22 19:29, Leprechuan pisze:

[...]

Pomyłka matematyka,fizyka,chemika,informatyka itp itd ... mogłaby mieć konsekwekcje nawet w smierci milionów osób
a pomyłka polonisty może wywołać tylko śmiech milionów osób.
Chcesz nazwać wszystkie grupy poza polonistami niedoukami tylko dla tego że ktoś popełnił błąd ortograficzny ???

Data: 2011-06-22 18:14:31
Autor: obserwator
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Chcesz nazwać wszystkie grupy poza polonistami niedoukami tylko dla tego że ktoś popełnił błąd ortograficzny ???

masz dowod jak dziala lepercham na tej grupie: czepia sie wybiorczo literowek
u zwolennikow partii opozycyjnej i braku kropki nad litera zet( bo nie uzywam
akurat polskiego programu), ale o ortograficznych bledach obecnego prezydenta
ktory sadzi byki jak wlasnie niedouk - juz nie pamieta.

Totalitaryzm mu nie wyparowal jeszcze z zakutej lepetyny i skoro nie moze np,
zabic (tak jak robili to jego tawariszczi, to sie wyzywa tak jak moze, na
chociaz w sieci internetowej).

Przyklad tego chamidla postsowieckiego, to dowod na to, jaki element popiera PO. --

Jak wyglada prawda sadazowa? Nic dziwnego, ze rezim Tuska