Jak wygląda wynajęcie i praca radcy prawnego?

Data: 2009-07-09 16:56:13
Autor: SDD
Jak wygląda wynajęcie i praca radcy prawnego?

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h34ul0$33b$1inews.gazeta.pl...
Jak wyglądają płatności? Czy płacę mu na dzień dobry, czy też możemy umówić się, że swoje koszty doliczy on do kwoty którą żądam od dłużnika? I po zasądzeniu wyegzekwuje za pomocą komornika zarówno te swoje koszty, jak i moją należność. Oczywiście mam wygraną w 100% :-)

Coz - tak by bylo najlepiej i najrozsadniej... Ale - o dziwo - okazuje sie, ze byloby to ogromnie nieetyczne :)
No ale trzeba bylo isc na prawo a nie na lewo :)

Pozdrawiam
SDD

Jak wygląda wynajęcie i praca radcy prawnego?