Jak wyglada zmiana ubezpieczyciela?

Data: 2010-11-10 14:13:21
Autor: grin
Jak wyglada zmiana ubezpieczyciela?

Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibdprn$ra5$1inews.gazeta.pl...
na stronie ipolisa.pl wyliczylo mi, ze np mbank.pl to samo(?) ubezpieczenie
daje za 1230zl.
wiec 420zl oszczednosci.

Po wielokroć sprawdź czy zakres taki sam i zadzwoń, zamajluj do mBank o ofertę.
"Przedstawiona kalkulacja składek za ubezpieczenie pełni funkcję informacyjną i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego."

Na moje auto też mBank w tej licytacji wygrał, ale nadal zostanę w PZU, bo więcej daje.

Jak wyglada zmiana ubezpieczyciela?