Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?

Data: 2015-01-16 19:42:27
Autor: re
Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?

Użytkownik "Stokrotka"

Od czasu montażu nie jest płacone za wodę, bo Spółdzielnia nie wydziela
takiej pozycji na rahunku, ponieważ podobno nie ma danyh - licznik jest
elektroniczny i miało się spisywać automatem - co umożliwia inwigilację
mieszkania, i co było podstawowa pszyną oporu pszed montowaniem tego
licznika.
-- -
Hmm ... jakąś tam inwigilację umożliwia, bo można sprawdzać o każdej porze, ale zasadniczo wolałbym by sobie zdalnie wszystko sprawdzali niż mi po mieszkaniu łazili. Jest tylko właśnie kwestia tego, że nie bardzo jest jak kontrolować dostęp do odczytu tego licznika, by mi ciągle nie sprawdzali. Chyba, że jest jakiś rejestr odczytywania, ale coś wątpię, bo nawet jak jest to niedostępny dla przeciętnego użytkownika, to wszystko jest robione pod widzimisię firm zajmujących się tym zamiast pod konsumentów i innych odbiorców mediów.

Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?