Jak wygrać jesienne wybory - PiS

Data: 2019-07-31 20:38:04
Autor: Pajdak
Jak wygrać jesienne wybory - PiS
Nie iść na wybory! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-07-31 14:54:56
Autor: Jacek Bialy
Jak wygrać jesienne wybory - PiS
   -- - Nie iść na wybory! ;-)

Ale ty Srajdziu oczywiście pójdziesz - nawet gdyby ci mieli zabrać 500+
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-01 06:50:31
Autor: Pajdak
Jak wygrać jesienne wybory - PiS
W dniu 2019-07-31 o 23:54, pajac Jacek Bialy pisze:
    -- - Nie iść na wybory! ;-)

Ale ty Srajdziu

Bez pieszczot ciota! Srajdziu to ty masz zaraz po przebudzeniu, prosto w kalesony!

oczywiście pójdziesz

Tak jak cała Polska! 13 grudnia nie będę spać do południa! ;-)))

- nawet gdyby ci mieli zabrać 500+

Dlaczego mi mieliby zabrać coś czego nie wziąłem? Wyjasnij! ;-)

Buuu ha-ha!

Buuuuuuuuhahahhahhahahhahhahhhhahiiiiiiiihhhhhhiihihihihiihihihihihi-ha!
JB

--
Pajdak

Data: 2019-08-01 03:00:35
Autor: Jacek Bialy
Jak wygrać jesienne wybory - PiS
- nawet gdyby ci mieli zabrać 500+

   -- - Dlaczego mi mieliby zabrać coś czego nie wziąłem? Wyjasnij! ;-)

Aa - to już wiele wyjaśnia... Jednak widzisz Srajdziku, większość lemingów bierze 500+, więc na wybory pójdą z rodzinami, ale na wszelki wypadek wrzucą pustą kartkę (albo nagryzmolą nieważny głos).

JB

Data: 2019-08-01 20:55:39
Autor: Pajdak
W dniu 2019-08-01 o 12:00, Jacek Bialy pisze:
- nawet gdyby ci mieli zabrać 500+

    -- - Dlaczego mi mieliby zabrać coś czego nie wziąłem? Wyjasnij! ;-)

Aa - to już wiele wyjaśnia...

Czyli wciąż nic nie rozumeisz ;-)))

Jednak widzisz Srajdziku,

Tylko bez pieszczot cioto! ;-)

Srajdzika to ty robisz w kalesony!

większość lemingów bierze 500+,

Kogo nazywasz lemingami?

więc na wybory pójdą z rodzinami,

Z wózkami i na wózkach? ;-))

ale na wszelki wypadek wrzucą pustą kartkę (albo nagryzmolą nieważny głos).

Co ty powiesz? A to cwaniaki!

JB

--
Pajdak

Data: 2019-08-02 02:47:46
Autor: Jacek Bialy
Jak wygrać jesienne wybory - PiS
- nawet gdyby ci mieli zabrać 500+

    -- - Dlaczego mi mieliby zabrać coś czego nie wziąłem? Wyjasnij! ;-)

Aa - to już wiele wyjaśnia...

    -- - Czyli wciąż nic nie rozumeisz

Skoro ja nic nie rozumiem, to niech ci wyjaśni siostra oddziałowa..

 ;-)))

Oczko do niej puszczaj - może cię odepnie na czas karmienia.

JB

Data: 2019-08-02 18:36:37
Autor: Runt
W dniu 2019-08-02 o 11:47, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Jak siostra? Chłopie! Chyba się z sąsiadem na czopki zamieniłeś! ;-)_)
\

  ;-)))

Oczko do nie

Ty się dziadzia zdecyduj! Albo dziadek albo osesek! ;-)))

JB

--
Runt

Data: 2019-08-02 13:12:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

Z jakim sąsiadem chłopie?  Ty jeszcze w tym szpitalu?!   :-DDD

JB

Jak wygrać jesienne wybory - PiS