Jak wygrać odbytą wojnę, czyli zwierzenia strategów przegranych

Data: 2010-09-11 22:55:45
Autor: Marek Czaplicki
Jak wygrać odbytą wojnę, czyli zwierzenia strategów przegranych
,-- -- [  ]
| - Prezes twierdzi, że nie jest pod wpływem żadnej grupy i czasem nawet
daje im po głowie. Rozwiązał np. pomorskie struktury partii, uderzając w
ziobrystę Jacka Kurskiego, ale to ziobraki mają teraz decydujący wpływ na
prezesa. Przekonali go, że to ostra kampania przyniosłaby zwycięstwo w
wyborach prezydenckich - mówi nam polityk PiS.
| `-- --
http://wyborcza.pl/1,75478,8362241,Kogo_slucha_Kaczynski.html#ixzz0zFxdOQ8P
nic nowego. w partii rządzonej przez jednego człowieka największe znaczenie
ma ten kto ma dostęp do "ucha". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-12 00:14:59
Autor: Kaczysta
Jak wygrać odbytą wojnę, czyli zwierzenia strategów przegranych

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6gqc9$ev2$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
prezesa. Przekonali go, że to ostra kampania przyniosłaby zwycięstwo w
wyborach prezydenckich - mówi nam polityk PiS.
I mją rację - ta miękkość była przyczyną sporej ilości głosów - np. mnie, bo uważam, że Kaczyńskiemu zabrakło w tej kampanii jaj.
AZ

Data: 2010-09-12 10:21:54
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-09-12 00:14, Kaczysta pisze:
I mją rację - ta miękkość była przyczyną sporej ilości głosów - np. mnie, bo
uważam, że Kaczyńskiemu zabrakło w tej kampanii jaj.
"sporej ilości głosów" na tak, czy na nie?
jaja mają kury i kobiety. mężczyźni mają jądra. :-) jaj więc pan prezes miał pod dostatkiem i jak ostatnio widać rezygnuje z nich zawieszając w prawach członka PiS kobietę, która przyczyniła się do wysokiego wyniku w wyborach prezydenckich.

Jak wygrać odbytą wojnę, czyli zwierzenia strategów przegranych