Jak wygrac wybory?

Data: 2019-02-25 14:45:15
Autor: Pajdak
Jak wygrac wybory?
Obiecać im coś. Zabrać, a później obiecać. Tak jak PiS. Lepszy pomysł zkopiowało PSL. Bez żenady  powiem - mój pomysł. Zniesienie podatku emetytur i rent. Wygrana w kieszeni! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-02-25 17:35:34
Autor: Silvio Balconetti
Jak wygrac wybory?
Am 25.02.19 um 14:45 schrieb Pajdak:
Obiecać im coś. Zabrać, a później obiecać. Tak jak PiS. Lepszy pomysł zkopiowało PSL. Bez żenady  powiem - mój pomysł. Zniesienie podatku emetytur i rent. Wygrana w kieszeni! ;-)

-- Pajdak

Mogliby wyslac delegacje do Andory, ktora w ogole nie ma podatku dochodowego i zadnych bogactw naturalnych, a jakos sobie radzi. 80% przychodow to turystyka, wszystkie znane firmy, hotele, banki i sklepy sa tam obecne.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-02-25 20:23:55
Autor: Lord Donald
Jak wygrac wybory?
W dniu 25.02.2019 o 14:45, Pajdak pisze:
Obiecać im coś. Zabrać, a później obiecać. Tak jak PiS. Lepszy pomysł zkopiowało PSL. Bez żenady  powiem - mój pomysł. Zniesienie podatku emetytur i rent. Wygrana w kieszeni! ;-)

-- Pajdak

Tylko różnica między PSL i PiS jest taka, PiS jeszcze nic nie zabrało mimo że wiele dało, spełniają swoje obietnice, no może dlatego że rządzą dopiero 3 lata. Co do PSL, reszta PO i resztę tego syfu, to oni obiecali wszytko od 25 lat, począwszy od 100mln Bolka, ale nigdy nie zdarzyło się aby, która kolwiek z tych obietnic spełnili, a więc skoro nic nie dali to tu się z tobą zgodzą że nic nie mogli zabrać co dali, oczywiście świetnie im szło zabieranie tego co zostało po komunie skoro nie przerwanie rządzili zmieniając loga w pominięciu rządu Olszewskiego którego Donaldzik z Bolkiem i resztą chałatajstwa ubeckiego obalał, ale to już inny szwindel, których po 25 latach rządów POsrańców nazbierało się już wiele.

Data: 2019-02-26 15:42:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Jak wygrac wybory?
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Tylko różnica między PSL i PiS jest taka, PiS jeszcze nic nie zabrało mimo że wiele dało, spełniają swoje obietnice, no może dlatego że rządzą

rusek, a te 30 nowych podatków i opłat ?
a upadek służby zdrowia ?

rusek, ty masz jakiś abonament na psychiatryka ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-26 15:49:16
Autor: Lord Donald
Jak wygrac wybory?
W dniu 26.02.2019 o 15:42, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Znowu nasrało ci dzienną dawkę gówna do łba te twoje TVN? Co za bełkot srajdaczku, ale raczej sam tego nie wymyśliłeś.

Data: 2019-02-26 16:22:04
Autor: boukun
Jak wygrac wybory?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Obiecać im coś.
Pajdak

Nie macie szans wygrać, pajdak, nikt wam już nie zaufa. Król jest tylko jeden :)

boukun

Data: 2019-02-27 08:50:13
Autor: Pajdak
Jak wygrac wybory?
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Obiecać im coś.
Pajdak

Nie macie szans wygrać,

Mało mnie obchodzi kto "wygra". Następne lata to czarna dziura. Dlatego cały
PiS spieprza do do PE.

pajdak, nikt wam już nie zaufa.

Wam na 100% nikt. Chyba, że idiota taki jak ty.

Król jest tylko jeden :)

Na ołtarze go wynieście! Świetym za zycia uczyńcie!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 11:51:21
Autor: z
Jak wygrac wybory?
W dniu 2019-02-27 o 08:50, Pajdak pisze:

Mało mnie obchodzi kto "wygra". Następne lata to czarna dziura. Dlatego cały
PiS spieprza do do PE.

A Trump doprowadzi do III wojny światowej...

Takie pier..nie

Data: 2019-02-28 12:40:38
Autor: Pisiorowy Escobar
Jak wygrac wybory?
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

> PiS spieprza do do PE.

A Trump doprowadzi do III wojny światowej...

słusznie
grecja upadała kilkanaście lat
katastrofa kraju to proces długotrwały, ważne aby położyć podwaliny pod to
pis to robi

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-28 15:00:42
Autor: z
Jak wygrac wybory?
W dniu 2019-02-28 o 12:40, Pisiorowy Escobar pisze:

grecja upadała kilkanaście lat
katastrofa kraju to proces długotrwały, ważne aby położyć podwaliny pod to
pis to robi

Chwila.
To Grecja upadła pod wszeogarniającymi skrzydłami UE?
To może te skrzydła powodują problemy?
No chyba że nie upadła. To inna rozmowa ;-)

Data: 2019-03-01 09:51:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Jak wygrac wybory?
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

To Grecja upadła pod wszeogarniającymi skrzydłami UE?
To może te skrzydła powodują problemy?
No chyba że nie upadła. To inna rozmowa ;-)

grecja była chora od lat 80-tych
skrzydła nie mają tu nic do znaczenia, jeżeli kraj postanowi się zniszczyć

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-28 18:00:52
Autor: Pajdak
Jak wygrac wybory?
picuś "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c77bd2b$0$502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej takie spier...nie! ;-)))

Na tych co nie zdążą prysnąć czekają cele w Brzegu!

--
Pajdak

Data: 2019-02-27 09:50:16
Autor: Zenek Kapelinder
Jak wygrac wybory?
Napisz pizdziak jak przegrac wybory. Moze tak ze trzeba rzadzic jak placforma przez dwie kadencje i przegrana jest w kieszeni?

Data: 2019-02-28 10:25:22
Autor: Pisiorowy Escobar
Jak wygrac wybory?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Napisz pizdziak jak przegrac wybory.

kaczyński ci powie.
w końcu 1:27 to wie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-28 17:59:20
Autor: Pajdak
Jak wygrac wybory?
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:j7af7edrqc5270l6rukjcjmokdkunciu4a4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Napisz pizdziak jak przegrac wybory.

kaczyński ci powie.
w końcu 1:27 to wie

Kto się tylko da spierdziela do Brukseli. Klucze PiS-owców gotowe do odlotu.
Na tych co nie zdążą czeka pierdel w Brzegu!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 11:54:35
Autor: z
Jak wygrac wybory?
Napisz pizdziak jak przegrac wybory. Moze tak ze trzeba rzadzic jak placforma przez dwie kadencje i przegrana jest w kieszeni?

Na ten temat już zrobiono badania i książki nawet wydano.
Pierwszym i najważniejszym powodem klęski PO było olanie/niezrozumienie potrzeb normalnego Kowalskiego a tylko zachłystywanie się wskaźnikami i neoliberalnymi przestarzałymi zabobonami.

To że propaganda pisowska czy ruskie trole to ogon ogonów powodów

Jak wygrac wybory?