Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach

Data: 2018-11-29 14:30:26
Autor: Pajdak
Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach
Dawno juz  temu pisałem - obiecać cos.

Np. emerytom, że od emerytury nie będzie podatku.

No i proszę! Emeryciu juz stoja w blokach startowych by zagłosować na PSL.

https://finanse.wp.pl/emerytury-bez-podatku-seniorzy-czekaja-na-decyzje-sejmu-6322072296216705a

"To obywatelski projekt, ale my go firmujemy. Emeryci już się w życiu
napłacili podatków, więc należy ich teraz z nich zwolnić. Apeluję do PiS,
aby poparł to rozwiązanie - mówi Władysław Kosiniak-Kamysz, prezes PSL,
cytowany przez "Super Express".

"Emerytura bez podatku" jest projektem obywatelskim, gdyż wcześniej Sejm
odrzucił projekt poselski złożony przez PSL.

Co na to PiS? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-29 08:22:16
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach
genialny Pajdak tchnął na pl.s.p swój koncept:
[...]

"To obywatelski projekt, ale my go firmujemy. , więc należy ich teraz z nich zwolnić. Apeluję do PiS,
[...]

Proponuję znieść wszystkie podatki! Ciekawe czy wtedy emeryci przyklasną?:)

Emeryci już się w życiu
napłacili podatków

Zwłaszcza ci z mundurówki po 15 latach:)

PSL chce by emerytom było tak dobrze jak PSLowcom, czy jednak inicjatywa wyszła
od emerytów?  Płacić takie podatki jak osły... ach każdy tak chce.

Data: 2018-11-29 18:06:09
Autor: Zenek Kapelinder
Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach
Dnia Thu, 29 Nov 2018 08:22:16 -0800 (PST), bytomir.kwasigrochowy@gmail.com
napisał(a):

[...]

Zapłaciliśmy już swoje. Niech nam ZUS odda nasze pieniądze i nie chce ich
znać! Pieprzysz jak potłuczony.

Emeryci już się w życiu
napłacili podatków

Zwłaszcza ci z mundurówki po 15 latach:)

Gówno mnie obchodzą twoi koledzy z milicji. Przecież PiS zabrał im
emerytury.

PSL chce by emerytom było tak dobrze jak PSLowcom, czy jednak inicjatywa wyszła
od emerytów?

Bo co? PiSowcom się nagle pogorszyło? Czują stryczki na szyjach? To źle, że
PSL chce znieść ten złodziejski podatek od emerytur? Piszą wyżej, że to
inicjatywa obywatelska czyli suwerena! Głos ludu głosem Boga! Tak czy nie
ty zawszony pacanie?

Płacić takie podatki jak osły... ach każdy tak chce.

To płać! Ja już przez swoje życie się napłaciłem. Odajcie mi moje pieniądze
złodzieje!

Data: 2018-11-29 18:19:40
Autor: Cutivate
W dniu 2018-11-29 o 17:22, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
genialny Pajdak tchnął na pl.s.p swój koncept:

Emeryci już się w życiu
napłacili podatków

Zwłaszcza ci z mundurówki po 15 latach:)

A co? Masz jakąś wiedzę, że emeryci mundurówki nie płacą podatków? Na razie to płaca takie same podatki jak ci z ZUS-u.

Data: 2018-11-29 12:05:58
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Cutivate przeczytał i nie zrozumiał po czym napisał:
W dniu 2018-11-29 o 17:22, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
> genialny Pajdak tchnął na pl.s.p swój koncept:

A co? Masz jakąś wiedzę, że emeryci mundurówki nie płacą podatków?

Łośku? Umisz czytać?

Emeryci już się w życiu
napłacili podatków

- nie płacą czas teraźniejszy
- nie płacili czas przeszły

https://pl.bab.la/koniugacja/polski/p%C5%82aci%C4%87

Data: 2018-11-30 08:56:55
Autor: Pajdak
osioł nad osły  <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:57c3882c-29fd-41bc-90e0-f78f477d4433googlegroups.com...
użytkownik Cutivate przeczytał i nie zrozumiał po czym napisał:
Emeryci już się w życiu
napłacili podatków

- nie płacą czas teraźniejszy
- nie płacili czas przeszły

Koniu boży.

Emerytom jest potrącany podatek od emerytury.
Zarówno tym mundurowym jak cywilnym.

--
Pajdak

Data: 2018-11-30 09:12:39
Autor: Pajdak
Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach
osiołek nad osłami  <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
Panisko Pajdak naspisał:

Co na to PiS? ;-))))

Proponuję znieść wszystkie podatki!

No paczpan! Geniusz z ciebie! ;-)))

Ciekawe czy wtedy emeryci przyklasną?:)

Wystaczy znieść od emerytur. PSL rozłoży wtedy wszystkich na łopatki. PiS już kwiczy ;-)))

--
Pajdak

Jak wygrać wybory czyli PiS na dechach