Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-06 23:32:45
Autor: Dman-666
Jak wygrać z Warszawą?
Patrze a tu w szybce robal taki: news:h2tvdm$epl$1news.interia.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Tristan . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Wjechałem w centrum i koszmar. Po 3 pasy pędzących warszawioków, zero
opcji zatrzymania się i spytania o drogę... Na czuja błądziłem po
mieście aż wybłądziłem jakoś...

Zestresowany z Ciebie koles. Zero opcji?! Ale to chyba brak Twojego wsparcia ;)

Jak można zrobić tak dupną wieś bez żadnego drogowskazu? Za kilka dni
znów tak muszę jechać i już nie wiem co robić...

W pociag wejdz.

Chyba muszę jakoś
plan miasta z nazwami ulic rozpracowywać.

Nawigacje kup ;-P

Tylko jak tam się zatrzymać
nie da, to nawet nie ma jak spojrzeć w plan.

W tunelach nie nada...ale poza to jak w kazdwj "dupnej wsi".

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Jak wygrać z Warszawą?