Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-07 01:32:34
Autor: M!łosz
Jak wygrać z Warszawą?
Tristan pisze:

właśnie wróciłem.... 1,5h w plecy z powodu włóczenia się po Wielkiej Wsi, w
której nie ma ani pół drogowskazu :( Jechałem sobie 8ką z północy na
południe. Za Markami zaczęła się Warszawa i nagle dup... Droga się
skończyła. Bo remont. A nikt nie oznaczył objazdów... Wjechałem w centrum i
koszmar. Po 3 pasy pędzących warszawioków, zero opcji zatrzymania się i
spytania o drogę... Na czuja błądziłem po mieście aż wybłądziłem jakoś...

Jak można zrobić tak dupną wieś bez żadnego drogowskazu? Za kilka dni znów
tak muszę jechać i już nie wiem co robić... Chyba muszę jakoś plan miasta z
nazwami ulic rozpracowywać. Tylko jak tam się zatrzymać nie da, to nawet
nie ma jak spojrzeć w plan.

Kupic tanio Larka wrzucic na karte SD Automape i sluchac Marzenki czy nawet Czesia ze za 500 metrow strzaleczka prosto ! Ewentualnie dograc glos Pijaka i jak przejedziesz rondo na wrpost a miales gdzies skrecic to Ci powie "zawróc na rondzie jeśli tylko umisz" ;)))

Warszawa da sie lubic :) Ja tam uwielbiam jezdzic, najbardziej lubie zmiane pasów zderzak w zderzak bez zadnych klaskonów czy dziwnych spojrzeń innych mobilków ;)

Data: 2009-07-07 09:12:35
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 01:32 (autor "M!łosz" publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2u0r1$8ml$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

[...]

A możesz na trzeźwo napisać o czym piszesz? O nawigacji? Trochę drogo jak na
rzadkie przejazdy przez DC. --
Tristan

Data: 2009-07-07 02:17:49
Autor: slaweks
Jak wygrać z Warszawą?
wasz znak: <h2u0r1$8m...@srv.cyf-kr.edu.pl>):

> [...]
> to Ci powie "zawróc na rondzie jeśli tylko umisz" ;)))

A możesz na trzeźwo napisać o czym piszesz? O nawigacji? Trochę drogo jak na

Nawigacje nie wymyślono tylko dla DC. świetnie się sprawdza
i w pieszych wędrówkach i na rower. A także w  każdym innym
wojewódzkim (byłym też) mieście.
Jak masz AM to możesz korzystać z miplo i stamtąd ściągać POI
do prawie wszystkiego czego potrzebujesz (od fotoradarów do kebabów,
nawet są miejsca gdzie lubią występować panienki)

Data: 2009-07-07 11:22:24
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 11:17 (autor slaweks publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak:
<c63fd3e8-5fd8-4a95-8b2d-c6acb2df82e4@o7g2000yqb.googlegroups.com>):

Nawigacje nie wymyślono tylko dla DC.

Ale gdzie indziej jej nie potrzebuję :D

świetnie się sprawdza i w pieszych wędrówkach i na rower.

A na rower jak? Jakieś mapy rowerowe są? Ile to kosztuje?
A także w  każdym innym wojewódzkim (byłym też) mieście.

W innych miastach się nie gubię :D

Jak masz AM to możesz korzystać z miplo i stamtąd ściągać POI

A po polsku? AM? miplo? POI?

do prawie wszystkiego czego potrzebujesz (od fotoradarów do kebabów,
nawet są miejsca gdzie lubią występować panienki)

Nie przeszkadzają mi. Stoją sobie na DK 88 pod Bytomiem, ale na szczęście z
auta dobrze ich nie widać, więc obrzydzenia nie mam jak jadę. --
Tristan

Data: 2009-07-07 11:51:37
Autor: M!łosz
Jak wygrać z Warszawą?
Tristan pisze:

A po polsku? AM? miplo? POI?

AM - AutoMapa
Miplo - www.miplo.pl
POI - (Point of Interest) czyli "Punkt Zainteresowania" lub "Punkty Użyteczności Publicznej" jest to położenie szczególnego punktu w nawigacji samochodowej GPS, który może być przydatny lub interesujący. Dzięki POI w łatwy sposób możemy znaleźć w pobliżu stacje benzynową czy też restauracje. Punkt Zainteresowania oprócz położenia geograficznego może zawierać informacje takie jak adres, telefon. www.poipoint.pl

Data: 2009-07-07 15:36:20
Autor: Wiesiaczek
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
nawet są miejsca gdzie lubią występować panienki)

Nie przeszkadzają mi. Stoją sobie na DK 88 pod Bytomiem, ale na szczęście
auta dobrze ich nie widać, więc obrzydzenia nie mam jak jadę.

A, to w takim razie interesujące miejsca znajdziesz tu: http://gejowo.pl/
:D

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-07-07 09:48:41
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?
O nawigacji? Trochę drogo jak na
rzadkie przejazdy przez DC.

-- Tristan

no nie przesadzaj - calkiem sprawna nawigacje, np. MANTE, z legalnym
programem MapaMap mozna kupic za ok. 250 zl - zapewniam dziala tez poza
Warszawa!!!!

pozdrawiam
grzenio

Data: 2009-07-07 09:50:08
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 09:48 (autor Grzenio publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2uukr$edo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

no nie przesadzaj - calkiem sprawna nawigacje, np. MANTE, z legalnym
programem MapaMap mozna kupic za ok. 250 zl - zapewniam dziala tez poza
Warszawa!!!!

250zł to chyba nic sensownego. No i kurde 250zł dlatego, że raz na 2 lata
jadę przez DC tranzytem? Mogliby normalnie oznaczyć miasto, to byłoby
prościej. --
Tristan

Data: 2009-07-07 10:10:41
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?
 że raz na 2 lata
jadę przez DC tranzytem?

dwa posty nizej piszesz ze za tydzien znowu jedziesz???? zastanow sie wiec
kiedy bedziesz spowrotem moze ci strzalki wymaluje w czynie spolcznym

Data: 2009-07-07 10:14:17
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:10 (autor Grzenio publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2uvu4$hac$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

dwa posty nizej piszesz ze za tydzien znowu jedziesz????

No, w tym roku się tak złożyło. Musiałem odwieźć rodzinę na Podlasie, wrócić
do pracy, a koło 23 (w sumie za 2 tygodnie) mam po nich jechać. Jak sobie
nie zrobimy wakacji jeszcze, to będę niestety znów wracał tak samo.
zastanow sie wiec kiedy bedziesz spowrotem

A co to jest spowrot?

moze ci strzalki wymaluje w czynie spolcznym

Możesz malować. Na pewno niejednemu się przyda oznakowane miasto. --
Tristan

Data: 2009-07-07 10:25:05
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?
A co to jest spowrot?

taki prosty test...

Data: 2009-07-07 10:24:13
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:25 (autor Grzenio publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2v17d$ruj$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

A co to jest spowrot?
taki prosty test...

No to oblałeś. --
Tristan

Data: 2009-07-07 10:29:00
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?
> taki prosty test...

No to oblałeś.

nie, to ty oblales i to na calego...

Data: 2009-07-07 10:32:00
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:29 (autor Grzenio publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2v1eo$sc9$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> taki prosty test...
No to oblałeś.
nie, to ty oblales i to na calego...

No to PLONK

--
Tristan

Data: 2009-07-07 10:39:11
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?

W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:29
> [...]

rane boskie chyba sie poplacze, zabral chloptas swoje lopatki i grabki i
wraca do swojej malej piaskownicy
jednak jestes zwyklym TROLLEM

no to 3ciw4

Data: 2009-07-07 10:24:43
Autor: Robert_J
Jak wygrać z Warszawą?
Kupic tanio Larka wrzucic na karte SD Automape ...

Chyba trochę przesadzasz. Nie mam nic przeciwko nawigacji, sam ją zresztą czasem używam, ale do k... nędzy po to ktoś wymyślił znaki, żeby oznakować drogę. I muszę się zgodzić z Kol. Tristanem, tak dziadowsko oznakowanego miasta jak Warszawa to chyba nie ma. Za to znaki z z grupy "B" to u nasz jak grzyby po deszcu ;-). I taki śmieszny "Uwaga fotoradar", ten to k... w każdej wiosce stoi. Wracałem właśnie z urlopu, z drugiego końca Polski, i praktycznie w każdej wsi stoi fotoradar. Na dodatek nastawiony na łapanie jeleni, a nie na podniesienie bezpieczeństwa...

Data: 2009-07-07 10:43:20
Autor: PB
Jak wygrać z Warszawą?
Tue, 7 Jul 2009 10:24:43 +0200, na pl.misc.samochody, Robert_J
napisał(a):

[...]

Nie jest zle oznaczona, naprawde...

[...]

Koło Łowieckie je ustawia? ;-)))

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-07-07 10:52:50
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:43 (autor PB publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <1od17hm7paycc.109761t73brsv.dlg@40tude.net>):

Nie jest zle oznaczona, naprawde...

Boś tambylec. Nietambylcy się ze mną raczej zgadzają. --
Tristan

Data: 2009-07-07 20:26:20
Autor: Robert Rędziak
Jak wygrać z Warszawą?
On Tue, 07 Jul 2009 10:52:50 +0200, Tristan <niechce@spamu.pl>
wrote:

Boś tambylec. Nietambylcy się ze mną raczej zgadzają.

 Znaczy Tristan i Świnek?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-07 10:52:31
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
Robert_J pisze:
(...)
[...]

Oznakowanie wcale nie jest takie złe. Nie będę używam argumentu, że
widocznie mało widziałeś, ale znam miasta dużo gorzej oznakowane
- w tym zależności od okoliczności.

[...]

A to też w DC?

Data: 2009-07-07 20:44:27
Autor: jerzu
Jak wygrać z Warsza wą?
On Tue, 7 Jul 2009 10:24:43 +0200, "Robert_J" <rob_33@wp.pl> wrote:

I muszę się zgodzić z Kol. Tristanem, tak dziadowsko oznakowanego miasta jak Warszawa to chyba nie ma.

Oczywiście. Cały GOP to żenda, jeśli chodzi o oznaczenie. Wrocław też
niewiele Warszawie ustępuje.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Jak wygrać z Warszawą?