Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-07 01:48:24
Autor: Rafał Grzelak
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia Tue, 07 Jul 2009 01:14:30 +0200, Tristan napisał(a):

Witam, właśnie wróciłem.... 1,5h w plecy z powodu włóczenia się po Wielkiej Wsi, w
której nie ma ani pół drogowskazu :(

Nieoznakowane obkazdy to mi sie raczej kojarza z Katowicami - kiedys
wracalismy noca z wakacji i tez zatoczylismy kilka kolek zanim trafilismy
na objezd, ktorego ktos zapomnial oznakowac...

Jechałem sobie 8ką z północy na
południe. Za Markami zaczęła się Warszawa i nagle dup... Droga się
skończyła. Bo remont. A nikt nie oznaczył objazdów... Wjechałem w centrum i
koszmar. Po 3 pasy pędzących warszawioków, zero opcji zatrzymania się i
spytania o drogę... Na czuja błądziłem po mieście aż wybłądziłem jakoś...

Na ulicy sie chciales zatrzymac?

Jak można zrobić tak dupną wieś bez żadnego drogowskazu? Za kilka dni znów
tak muszę jechać i już nie wiem co robić...

Nie jeczec tylko sie przygotowac jakos... ja zawsze jak jade w nieznane
miejsce to chociaz rzucam okiem na mape.

Chyba muszę jakoś plan miasta z
nazwami ulic rozpracowywać. Tylko jak tam się zatrzymać nie da, to nawet
nie ma jak spojrzeć w plan.

A tam sie nie da.
Cholerni kurierzy i inni co 'tylko na chwilke' potrafia w ciasnych
uliczkach zostawiac auta jak popadnie a i tak jakos zawsze udaje mi sie
przejechac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-07-07 09:17:23
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 01:48 (autor Rafał Grzelak publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <48tdej34yinf$.dlg@40tude.rg.cc>):

[...]

No a gdzie? (znaczy nie wiem jak rozumiesz ,,ulica'')

[...]

No rzuciłem.... Ale kurde nagle mnie wrzuciło w nieoznakowany teren. Nie
rozumiem czemu u nas jest pełno drogowskazów, a tam ani jednego. Ja tylko
tranzytem, ale jakbym musiał z własnej woli zahaczyć o ten Pałac czy inkszy
Cud Natury, to bym też chciał dowiedzieć się jak wyjechać. BTW: Co mi się spodobało, to znak ,,Uwaga, dzikie kaczki'', ale nie wiem czy
to w pobliżu siedziby Trzech Kaczek.
[...]

No nie chciałem blokować drogi. Może gdzieś miałem zjechać w jakąś
osiedlową, ale bałem się opuszczać główne trasy, żeby całkiem nie
pobłądzić. --
Tristan

Data: 2009-07-07 09:49:50
Autor: Grzenio
Jak wygrać z Warszawą?
BTW: Co mi się spodobało, to znak ,,Uwaga, dzikie kaczki'', ale nie wiem
czy
to w pobliżu siedziby Trzech Kaczek.

pewnie kolo belvederu przejezdzales ;))

grzenio

Data: 2009-07-07 20:45:59
Autor: jerzu
Jak wygrać z Warszaw ±?
On Tue, 7 Jul 2009 09:49:50 +0200, "Grzenio" <grzegorz@ankar.pl>
wrote:

BTW: Co mi się spodobało, to znak ,,Uwaga, dzikie kaczki'', ale nie wiem
czy
to w pobliżu siedziby Trzech Kaczek.

pewnie kolo belvederu przejezdzales ;))

Ostrobramska.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-08 23:37:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jak wygrać z Warszaw±?
On 2009-07-07, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Al. Stanów Zjednoczonych.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-07 10:07:04
Autor: szerszen
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2urn1$dqk$1news.interia.pl...

BTW: Co mi się spodobało, to znak ,,Uwaga, dzikie kaczki'', ale nie wiem czy
to w pobliżu siedziby Trzech Kaczek.

zastanawia mnie jedno
w jakis sposob, jadac 8 trqafiles na trase lazienkowska, bo tylko tam sa znaki ostrzegajacve o kaczkach, no chyba ze postawili je gdzies jeszcze

dotatko, jesli dobrze dedukuje i rzeczywiscie trafiles na lazienkowska, to z brakiem oznakowania lzesz jak pies, bo akurat tam oznakowanie jest dobre, takze albo cos konfabulujesz, albo pomijajac juz wszystko inne totalnie brak ci orientacji w terenie

Data: 2009-07-07 10:09:10
Autor: Paweł Ubysz
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h2uvo9$l35$1news.task.gda.pl...

[...]

Lepiej , pisze w inny poście że trafił na most wiszący - - chyba aż na Siekierkowski go wrzuciło.....

Data: 2009-07-07 10:21:53
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
Paweł Ubysz pisze:
(...)
Lepiej , pisze w inny poście że trafił na most wiszący - - chyba aż na Siekierkowski go wrzuciło.....

Albo Świętokrzyski, ale brzmi jak jakiś absurd ;)

Data: 2009-07-07 10:59:10
Autor: Mario
Jak wygrać z Warszawą?
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Paweł Ubysz pisze:
(...)
Lepiej , pisze w inny poście że trafił na most wiszący - - chyba aż na Siekierkowski go wrzuciło.....

Albo Świętokrzyski, ale brzmi jak jakiś absurd ;)

no.. z Wisłostrady wjechał :-D

pozdrawiam
mario

Data: 2009-07-07 10:22:04
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:09 (autor Paweł Ubysz publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2uvra$4es$1@inews.gazeta.pl>):

Lepiej , pisze w inny poście że trafił na most wiszący - - chyba aż na
Siekierkowski go wrzuciło.....

Raczej Świętkorzyski. Po lewej widziałem dwa mosty dość blisko, więc na oko
mi to wygląda na świętokrzyski. Na wprost miałem centrum i Pałac Kultury.       tak analizując, to chyba skręciłem w 637 czy tam 631 bo wg gogla lecą równo.
Więc zacząłem wracać na południe gdzieś w okolicach Saskiej Kępy, bo
pamiętam strzałki na Saską Kępę. Potem wpadłem na 61 (Wał M.) i widząc, że
znów mnie wyprowadza na północ, skręciłem w lewo na ten most... Więc pasuje
mi Świętokrzyski. Zwłaszcza, że mówisz, że następny jest zamknięty. Kurde, jak się tak na mapę patrzy w goglu, to o wiele prostrze to się
wydaje :D Znikają uliczki i skrzyżowania... :D W każdym razie, potem się kierowałem na 719 i to mnie jakoś wyprowadziło.
Nie pamiętam miejsca, gdzie był ten blady drogowskaz. --
Tristan

Data: 2009-07-07 11:19:44
Autor: szerszen
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2uvga$i9u$1news.interia.pl...

tak analizując, to chyba skręciłem w 637 czy tam 631 bo wg gogla lecą równo.

jak dla mnie to nie w 631 a na 2 musiales skrecic aby zobaczyc te znaki o kaczkach, a dopiero z 2 na dol na 61

ale to tylko oznacza ze kreciles sie jak gowno w przereblu, mijajac po drodze kilkadziesiat znakow, a do tego potwierdza to tylko teze, ze totalnie gubisz kierunek w przestrzeni miejskiej

Jak wygrać z Warszawą?