Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-07 08:07:52
Autor: kml
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2tvdm$epl$1news.interia.pl...
Witam,

właśnie wróciłem.... 1,5h w plecy z powodu włóczenia się po Wielkiej Wsi, w
której nie ma ani pół drogowskazu :( Jechałem sobie 8ką z północy na
południe. Za Markami zaczęła się Warszawa i nagle dup... Droga się
skończyła. Bo remont. A nikt nie oznaczył objazdów... Wjechałem w centrum i
koszmar. Po 3 pasy pędzących warszawioków, zero opcji zatrzymania się i
spytania o drogę... Na czuja błądziłem po mieście aż wybłądziłem jakoś...

Jak można zrobić tak dupną wieś bez żadnego drogowskazu? Za kilka dni znów
tak muszę jechać i już nie wiem co robić... Chyba muszę jakoś plan miasta z
nazwami ulic rozpracowywać. Tylko jak tam się zatrzymać nie da, to nawet
nie ma jak spojrzeć w plan.

Nie przyjeżdzać do nas więcej. A jeżeli musisz to pociąg albo pks i potem komunikacją miejską. Gdybyś jednak podjął wyzwanie to dobrze jest kupić taką rzecz co się nazywa PLAN MIASTA albo, w wersjo de luxe, NAWIGACJĘ do samochodu. Obydwa te egzotyczne produkty nabywasz PRZED podróżą.

Nie rozumiem ludzi co jeżdzą po dużych obcych miastach "na przypał" - taki miałeś plan, że się będziesz zatrzymywał i o drogę pytał??? Warszawa jest naprawdę nieźle oznakowanym miastem i gdybyś miał plan dojazdu choć w zarysie opracowany wcześniej to nie byłoby tak źle jak Ci się wydaje.

Ja to chyba jakiś inny jestem bo zawsze sprawdzam dojazd przed a nie w trakcie.

kml

Data: 2009-07-07 09:48:09
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 08:07 (autor kml publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2uong$7uv$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Widzę, że czytać ze zrozumieniem nie umiesz, ale cóż, pewnie jesteś tam
napływowy. Bo prawdziwy warszawiok to by chyba czytać choć umiał. Nie, nie jechałem na przypał. Jechałem 8ką, która nagle znikła. Kolega z
Kielców też potwierdza, że przez DC przejechać normalnie się nie da.
Oszczędzają na oznakowaniu.
Ja to chyba jakiś inny jestem bo zawsze sprawdzam dojazd przed a nie w
trakcie.

O ile się nie zgubisz. Bo jak się właśnie zgubisz, to wtedy trzeba na
bieżąco próbować się znaleźć w terenie. A na pamięć DC to się nauczyć
raczej nie da. --
Tristan

Data: 2009-07-07 09:56:05
Autor: PB
Jak wygrać z Warszawą?
Tue, 07 Jul 2009 09:48:09 +0200, na pl.misc.samochody, Tristan
napisał(a):

O ile się nie zgubisz. Bo jak się właśnie zgubisz, to wtedy trzeba na
bieżąco próbować się znaleźć w terenie. A na pamięć DC to się nauczyć
raczej nie da.

Da sie. Tylko trzeba tu mieszkac.

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-07-07 09:58:59
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 09:56 (autor PB publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <17kf9l3vbewya$.e1i2n53qmr0h.dlg@40tude.net>):

O ile się nie zgubisz. Bo jak się właśnie zgubisz, to wtedy trzeba na
bieżąco próbować się znaleźć w terenie. A na pamięć DC to się nauczyć
raczej nie da.
Da sie. Tylko trzeba tu mieszkac.

:D No ale chyba nie chodzi o to, żebym zamieszkał w DC :D

--
Tristan

Data: 2009-07-07 10:04:25
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
napisał(a):

O ile się nie zgubisz. Bo jak się właśnie zgubisz, to wtedy trzeba na
bieżąco próbować się znaleźć w terenie. A na pamięć DC to się nauczyć
raczej nie da.

Da sie. Tylko trzeba tu mieszkac.

Tyle, ze nie ma takiej potrzeby - wystarczy chwilę pomyśleć, zerknąć na
mapę, na oznakowania, nawet się zatrzymać na dowolnej stacji benzynowej
(jak ktoś nie potrafi inaczej) i dobrze to działa - nie tylko w DC
i nie tylko w PL. Nawigacja oczywiście znakomicie ułatwia sprawę, ale
nadal trzeba patrzeć na oznakowanie, ponieważ mapa może nie być
aktualna.

Data: 2009-07-07 10:42:07
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia 07.07.2009 Tristan <niechce@spamu.pl> napisał/a:

Nie, nie jechałem na przypał. Jechałem 8ką, która nagle znikła. Kolega z
Kielców też potwierdza, że przez DC przejechać normalnie się nie da.
Oszczędzają na oznakowaniu.

Juz Ci pisałem, że 8 nigdzie nie znika. Ty ją zniknąłęś i masz teraz
pretensje do całego świata. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-07 10:54:56
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:42 (autor Adam 'Chloru' Drzewososki publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <slrnh562iv.1op.karmmnie@chloru.net>):

Juz Ci pisałem, że 8 nigdzie nie znika. Ty ją zniknąłęś i masz teraz
pretensje do całego świata.

No to znika 629... A nadal nie wiem jak zniknąłem 8. Jakiś punkt
charakterystyczny?

--
Tristan

Data: 2009-07-07 10:58:12
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jak wygrać z Warszawą?
[...]

Tak - drogowskaz. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-07 10:59:42
Autor: Cavallino
Jak wygrać z Warszawą?
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnh563h4.1op.karmmniechloru.net...
[...]

On jechał z północy na południe
Coś z tym drogowskazem musi być nie tak, bo rok temu dokładnie w tym samym miejscu go przeoczyłem.

Data: 2009-07-07 11:02:41
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia 07.07.2009 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
Tak - drogowskaz.

On jechał z północy na południe
Coś z tym drogowskazem musi być nie tak, bo rok temu dokładnie w tym samym miejscu go przeoczyłem.

No ten drogowskaz nie rzuca się pod koła i nie krzyczy "Pick me ! Pick
me !" ;->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-07 11:25:22
Autor: Cavallino
Jak wygrać z Warszawą?
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnh563ph.1op.karmmniechloru.net...
[...]

I tu błąd.
Powinien.
Ale widzę, że jednak to nie to miejsce, ja nie skręciłem w prawo już po przejechaniu Aleji Jerozolimskich, obudziłem się dopiero na Puławskiej.

Data: 2009-07-07 11:04:09
Autor: 'Tom N'
Jak wygrać z Warszawą?
Adam 'Chloru' Drzewososki w <news:slrnh563h4.1op.karmmniechloru.net>:

[...]

Albo Makro w Ząbkach. Jeżeli zobaczy je po lewej to zniknął całkiem niedawno
drogę nr 8

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-07 11:05:27
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia 07.07.2009 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał/a:

Albo Makro w Ząbkach. Jeżeli zobaczy je po lewej to zniknął całkiem niedawno
drogę nr 8

Chyba lepiej wiadukt i centrum handlowe po prawej. Jak już ktoś z resztą
pisał. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-07 13:41:46
Autor: Mikolaj Machowski
Jak wygrać z Warszawą?
Adam 'Chloru' Drzewososki napisał:
[...]

Jak ma centrum handlowe po prawej to już za późno.

Choć na upartego... Wjechać w centrum, przebić się przez parkingi, mały
wiadukt i zjechać na Trasę.

m.
--
Histories are more full of examples of the fidelity of dogs
than of friends - Alexander Pope

Data: 2009-07-08 12:00:14
Autor: Czarek Daniluk
Jak wygrać z Warszawą?
Użytkownik Mikolaj Machowski napisał:

Jak ma centrum handlowe po prawej to już za późno.

Choć na upartego... Wjechać w centrum, przebić się przez parkingi, mały
wiadukt i zjechać na Trasę.

m.

Człowieku - jak czytam tu o tym że mu drogi giną to Ty wymagasz żeby przejechał przez M1 ?? chłopie 4 godziny będzie się po nim kręcił ;)

Pozdrawiam !!

PS:
Jeździłęm po wszystkich miastach w PL w czasach kiedy o GPS jeszcze nikt nie słyszał ;) i nie miewałem takich problemów, mapa, koniec języka za przewodnika i wszędzie dojeżdżałem.
Z takich najbardziej porąbanych miast to wydaje mi się ścisłe centrum Opola.

Data: 2009-07-07 10:59:51
Autor: PB
Jak wygrać z Warszawą?
Tue, 07 Jul 2009 10:54:56 +0200, na pl.misc.samochody, Tristan
napisał(a):

Juz Ci pisałem, że 8 nigdzie nie znika. Ty ją zniknąłęś i masz teraz
pretensje do całego świata.

No to znika 629... A nadal nie wiem jak zniknąłem 8. Jakiś punkt
charakterystyczny?

Owszem. Jak zobaczysz tablice Marki to kawalek dalej masz przed soba
wiadukt ktorym zjezdzaja auta z Trasy Torunskiej w kierunku na
Białystok. Czyli w przeciwna strone. A Ty wtedy zjezdzasz na prawy pas
i na Trase TOruńską właśnie. W skrócie - jak zobaczysz po prawej stronie Praktikera, Ikee i pare
innych wielkich blaszaków, a przejechales już pod wiaduktem przed
chwileczką - to znaczy że właśnie przegapiłeś. Wówczas zjedz na
parking tego centrum handlowego, dojedz do Ikei, skrec w prawo, objedz
ją, skręć w prawo w uliczkę równoległą do Trasy Toruńskiej. Dalej
postepuj wg znaków, pod wiaduktem jest taka sprytna zawrotka i dzięki
niej dostaniesz sie na 8 w kierunku Katowic.

Data: 2009-07-07 11:11:31
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 10:59 (autor PB publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <3mhhqj143t3w.pblsbzifyakj$.dlg@40tude.net>):

[...]

Dzięki wielkie, wydrukuję sobie :D

--
Tristan

Data: 2009-07-08 02:26:04
Autor: Borys Pogoreło
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia Tue, 7 Jul 2009 10:59:51 +0200, PB napisał(a):

[...]

 Heh, opisałeś powyżej moją trasę powrotną z pierwszej wizyty w DC. Coś z
tym oznakowaniem musi być na rzeczy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 21:55:31
Autor: Adam Płaszczyca
Jak wygrać z Warszawą?
Dnia Wed, 8 Jul 2009 02:26:04 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Heh, opisałeś powyżej moją trasę powrotną z pierwszej wizyty w DC. Coś z
tym oznakowaniem musi być na rzeczy.

Ano jest, bo jest tam naprawdę kiepskie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-13 12:00:33
Autor: Adam Kowalski
Jak wygrać z Warszawą?
Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:3mhhqj143t3w.pblsbzifyakj$.dlg40tude.net...
[...]

Albo wiaduktem przy Ikei na drugą stronę Trasy Toruńskiej, tam gdzie jest chyba jedyne w Polsce rondo umiejscowione na wiadukcie.

Data: 2009-07-07 13:48:08
Autor: kml
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2utgn$fpp$2news.interia.pl...
[...]

Mało tego, że potrafię czytać ze zrozumieniem to jeszcze potrafię się poruszać po innych miastach bez konieczności żalenia się na grupie, że nie było sie jak zatrzymać i o drogę spytać. Rozumiem, że po prostu musiałeś sie podzielić wrażeniami z poruszania się po mieście gdzie jest kilka tysięcy taksówek a nie mieszkańców.

Nie, nie jechałem na przypał. Jechałem 8ką, która nagle znikła. Kolega z
Kielców też potwierdza, że przez DC przejechać normalnie się nie da.
Oszczędzają na oznakowaniu.

Ciekawe. Ja tam drastycznych braków w oznakowaniu sobie nie przypominam.

O ile się nie zgubisz. Bo jak się właśnie zgubisz, to wtedy trzeba na
bieżąco próbować się znaleźć w terenie. A na pamięć DC to się nauczyć
raczej nie da.

Sory, ale jeżeli nie masz mapy i po zgubieniu się tracisz kontakt ze światem to coś jest nie tak. Gubisz się to sie zatrzymujesz, odnajdujesz się na mapie (tylko trzeba ją mieć) i wszystko wraca do normy.

Data: 2009-07-07 13:55:01
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
kml pisze:
(...)
Sory, ale jeżeli nie masz mapy i po zgubieniu się tracisz kontakt ze światem to coś jest nie tak. Gubisz się to sie zatrzymujesz, odnajdujesz się na mapie (tylko trzeba ją mieć) i wszystko wraca do normy.

Przecież zasadniczo tu nie chodzi o brak tej mapy itd., tylko
potrzebę ponarzekania na wszystko. Niektórzy na tej grupie znają
jego twórczość wystarczająco :)

Data: 2009-07-07 13:57:40
Autor: szerszen
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2vd2k$qpt$2inews.gazeta.pl...

Przecież zasadniczo tu nie chodzi o brak tej mapy itd., tylko
potrzebę ponarzekania na wszystko. Niektórzy na tej grupie znają
jego twórczość wystarczająco :)

tristan nie ogranicza sie tylko do tej grupy ;)

Data: 2009-07-07 14:00:23
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
szerszen pisze:
(...)
tristan nie ogranicza sie tylko do tej grupy ;)

A o czym ja pisałem? Tutaj to pikuś :)

Data: 2009-07-07 14:16:39
Autor: kml
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2vdcm$qpt$3inews.gazeta.pl...
szerszen pisze:
(...)
tristan nie ogranicza sie tylko do tej grupy ;)

A o czym ja pisałem? Tutaj to pikuś :)

Hmmm a czy to jest ten pacjent co lubi się w sieci pokazywać nago czy tylko zbieżność imion? :)

kml

Data: 2009-07-07 14:39:17
Autor: szerszen
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:h2veav$3hk$1inews.gazeta.pl...

Hmmm a czy to jest ten pacjent co lubi się w sieci pokazywać nago czy tylko zbieżność imion? :)

jak nauczyciela informatyki, o ile mnie pamiec nie myli, to byloby dosc ekstrawaganckie zachowanie :)

Data: 2009-07-07 14:39:57
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
kml pisze:
(...)
Hmmm a czy to jest ten pacjent co lubi się w sieci pokazywać nago czy tylko zbieżność imion? :)

Nie mam zielonego pojęcia - jego pytaj :)

Data: 2009-07-07 14:39:45
Autor: szerszen
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2vdcm$qpt$3inews.gazeta.pl...

A o czym ja pisałem?

nie, tak tylko dodalem

Data: 2009-07-07 15:08:47
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak wygrać z Warszawą?
szerszen pisze:
(...)
nie, tak tylko dodalem

Podobnie jak ćwierkania imć Motylińskiego :)

Jak wygrać z Warszawą?