Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-07 09:52:36
Autor: Wiesiaczek
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h2tvdm$epl$1news.interia.pl...

Jak można zrobić tak dupną wieś bez żadnego drogowskazu? Za kilka dni znów
tak muszę jechać i już nie wiem co robić... Chyba muszę jakoś plan miasta z
nazwami ulic rozpracowywać. Tylko jak tam się zatrzymać nie da, to nawet
nie ma jak spojrzeć w plan.

Najpierw wsioku naucz się nieco kulturalniej odnosić do mieszkańców Warszawy,
bo to, że śmierdzisz z daleka gnojówką nijak Ciebie nie usprawiedliwia.

Po drugie, wystarczy grzecznie zapytać i każdy pokaże Ci jak masz się poruszać.

Możesz zapytać na CB lub uchylając szybę na skrzyżowaniu (w końcu jest lato), albo też zatrzymując się na chwilę.

A po trzecie, to zastanów się, czy PKS lub PKP nie odpowiadają bardziej Twoim możliwościom?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-07-07 09:56:33
Autor: Wiesiaczek
Jak wygrać z Warszawą?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:h2uus5$m5a$1news.onet.pl...
[...]
Najpierw wsioku naucz się nieco kulturalniej odnosić do mieszkańców Warszawy,
bo to, że śmierdzisz z daleka gnojówką nijak Ciebie nie usprawiedliwia.
[...]

Wiem, wiem, naruszyłem "poprawność polityczną", ale jeśli rozmawiam z Francuzem po francusku, z Rosjaninem po rosyjsku to z chamem trzeba mówić po chamsku. :)