Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-07 10:51:14
Autor: Jakub Witkowski
Jak wygrać z Warszawą?
Tak jak już napisano - trasy krajowe są oznakowane.
To całkiem duże miasto, ma pewnie kilkaset sporych skrzyżowań
z których każde mogłoby robić za główne w małej miejscowości.
Trudno oczekiwać że będą zaopatrzone w drogowskazy "krajowe",
zwłaszcza że wylotówek z miasta też jest sporo i taka tablica
to byłaby spora litania.

No niestety - wjeżdżając do każdego miasta zwykłem mieć przygotowany
plan, choćby tak prosty jak ten w atlasie. I to nie tylko do Warszawy
- a nawet do Rzeszowa czy Bydgoszczy. Mam skłonności do przegapiania
różnych tablic, więc się nauczyłem.

Jak wygrać z Warszawą?