Jak wygrać z Warszawą?

Data: 2009-07-20 11:33:36
Autor: Tristan
Jak wygrać z Warszawą?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 lipiec 2009 01:14 (autor Tristan publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h2tvdm$epl$1@news.interia.pl>):

 Za kilka dni znów
tak muszę jechać i już nie wiem co robić...

I znów poległem. Tym razem w innym miejscu. Najpierw jednak o podobno dobrze oznaczonym odbiciu 8ki... Jajco prawda.
Jedzie się cały czas od Białegostoku DK8. Prosta, duża, cały czas oznaczona
8 na wprost. I nagle, koło M1 przechodzi płynnie w wojewódzką ileśtam.
Zupełnie bez ostrzeżenia. Kończy się DK8 i zaczyna wojewódzka. Kształt
drogi się nie zmienia, nie skręca, nie ma skrzyżowania.... Nic. Po prostu
płynnie przechodzi jedna w drugą. Specjalnie jechałem 60km/h i
obserwowałem. W Markach jeszcze było ,,DK8, Warszawa, prosto''. A za
Markami nagle prostopadle jest taki mały i niezauważalny zjazd. Jedyne co,
to drogowskaz z boku! Nie nad drogą, z boku poza drogą, w dość pstrokatym
otoczeniu. Teraz wiedziałem, że ma być, to uważnie obserwowałem i jest! ale
jak ostatnio jechałem lewym pasem, to wystarczył moment. Jakiś tir mi
zasłonił albo skupiałem się na dość dużym ruchu... Tam są dwa a w porywach
trzy pasy i zapchane na amen, a do tego prędkości dość spore. Więc niech
nikt mi nie wmawia, że tam jest dobrze oznaczone. Powinno być zdecydowanie
lepiej, a już na pewno powinny być drogowskazy NAD drogą, a nie z boku. No w każdym razie, tym razem dzielnie się trzymałem aż do... ronda
sybiraków. Nie wiem czy znów przegapiłem, czy tym razem nie ma drogowskazu,
bo nagle pojawiło się rondo. I dupa. Pojechałem na wprost, a chyba miałem
skręcić w prawo. Niestety przed samym rondem zero oznaczeń. Na szczęście
droga się skończyła i dało się tylko w prawo lub lewo i było oznaczenie
OKĘCIE. No to tyle, że wiedziałem iż 8ka idzie koło Okęcia. Więc jechałem
aż napotkałem już wjazd na lotnisko, wtedy skręciłem w prawo i wróciłem do
8ki. Więc za bardzo nie pobłądziłem tym razem, ale czemu znów mi ta droga
uciekła, to nie wiem. Coś jest zdecydowanie nie tak z oznaczeniem, bo kierunek Płd->Płn pokonuję
bez problemów. A Płn->Płd wciąż masakra. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Jak wygrać z Warszawą?